'Blew up 56 tanks'. Ik hoop het, maar dat klinkt wel erg optimistisch...quote:
Nee, niet veel meer informatie. Zij wist het ook niet precies wat er was. Maar ik had direct al het idee dat het kwam vanwege het vliegverbod boven Rusland. Toen we landen had ze wel een alternatieve vlucht, voor morgen via Parijs.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je meer informatie? Was de vlucht geannuleerd omdat deze sancties opeens ingingen?
Ik mag natuurlijk niet klagen maar 2 jaar familie van mn vriendin niet kunnen zien vanwege corona (regels waren zo streng) nu eindelijk kan het weer en daar is Poetin
Heb wel het gevoel dat China veel meer te verliezen heeft op economisch vlak, en dus ook veel meer vanuit een economisch standpunt denkt. De chinezen zijn intussen een aardig rijk en verwend (materieel gezien) volk geworden. Het groeit ook lekker door.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:46 schreef quirina het volgende:
[..]
China zit gewoon te kijken hoe het uitgespeeld gaat worden en hoe zij hiervan kunnen profiteren.
Ook gevaarlijk land.
quote:
Wappies...quote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
Niet iedereen staat er hetzelfde in blijkbaar!
Klopt, chinezen wachten het altijd af en kijken hoe zij economische hierop vooruit gaan. rond de 2000's hebben ze zich volop gericht in economische ontwikkeling en bemoeide zich niet met oorlogen of wat dan ook, dus daar is het ook bij gebleven. Waar hebben ze het meest profijt van?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat China veel meer te verliezen heeft op economisch vlak, en dus ook veel meer vanuit een economisch standpunt denkt. De chinezen zijn intussen een aardig rijk en verwend (materieel gezien) volk geworden. Het groeit ook lekker door.
Hoezo? Zuid-Korea was het eerste aziatische land wat sancties instelde tegen Ruslandquote:Op zondag 27 februari 2022 00:49 schreef KingRoland het volgende:
Japan is ook het enige land in Azië dat de laatste paar jaren altijd wel de VS helpt
Lekkerrrrquote:Op zondag 27 februari 2022 00:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hahahaha geweldig. Die zijn gewoon een hinderlaag in gereden en daarna compleet kapot geknald met anti tank wapens
China heeft ongeveer de halve wereld in hun macht (qua leningen e.d). Zij willen een wereldmacht worden zonder ook maar een schot te lossen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel dat China veel meer te verliezen heeft op economisch vlak, en dus ook veel meer vanuit een economisch standpunt denkt. De chinezen zijn intussen een aardig rijk en verwend (materieel gezien) volk geworden. Het groeit ook lekker door.
Typisch toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:52 schreef KINGIEE het volgende:
Die Tsjetsjenen zijn zo dom dat ze zich als kanonnenvoer laten kapotschieten. Voor Poetin komt dat ook goed uit.
Laatste keer dat een president binnen 72 uur van een invasie succesvol een transatlantisch programma heeft opgezet om de bezittingen en rekeningen van een agressor te bevriezen kan ik me op deze schaal niet herinneren.quote:
Zuid-Korea twijfelt vaker of ze economisch voor China zijn of voor de VS. Daar hebben ze volgens mij nog geen keuze in gemaakt. Die staan niet altijd 100% achter het westen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoezo? Zuid-Korea was het eerste aziatische land wat sancties instelde tegen Rusland
En ik denk dat China ook niet heel erg blij zal zijn als Rusland militair gezien veel kracht verliest.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, chinezen wachten het altijd af en kijken hoe zij economische hierop vooruit gaan. rond de 2000's hebben ze zich volop gericht in economische ontwikkeling en bemoeide zich niet met oorlogen of wat dan ook, dus daar is het ook bij gebleven. Waar hebben ze het meest profijt van?
Oekraine is heel toevallig een van China's grootste handelspartners
Het is ook nooit goed bij wappies, want eerst janken ze maandenlang dat Biden een Warmonger is, nu is ie weer te slapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |