quote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve is er een Tos-1 op positie gezet...![]()
Dat is dit dus..
Waarom zou hij moeten praten? Denk dat die wel wat beters te doen heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar is de grote leider dan? Met zijn grote muil?
Heb alle topics gelezen maar geen reactie gezien of gehoord van Putin. Die is al ff stil, wel van zijn rechterhand. Die meldde vanmorgen even dat Oekrane niet met Rusland wil praten.
Ik blijf positief, vergeet die zelfmoord niet van dat gasbedrijf. Ook goed nieuws, al denk ik niet dat het zelfmoord was, maar dat zal die rijke elite wel even met de wenkbrauwen doen fronsen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van mij krijg je de optimisme trofee van de dag
Ik wens niemand dood, ook al die Russische knullen niet die daar op vreemd grondgebied voor de megalomane ideen van hun president moeten vechten. Maar Putin dood, dat zou in deze situatie heel fijn zijn.
Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren. En realistisch gezien ben ik best wel bang voor zijn onvoorspelbare gedrag. Getraind door de KGB om geen emoties te hebben. In een hoek gedreven. Nee, dit is nog lang niet ten einde en kan nog wel eens heel desastreus voor Europa worden.
Maar ik teken voor jouw optimistische inborst
Die gasten zien er echt zwaar gedemotiveerd uit zeg zoals een paar dwazen hier elke keer blijven beweren...quote:Op zondag 27 februari 2022 01:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is zo'n troop transport vliegtuig waarvan er nu al 4 uit de lucht geschoten zijn. De mensen in dit filmpje zijn waarschijnlijk allemaal dood...![]()
[ twitter ]
Klopt. Het Oekranse volkslied is uitgezonden op een aantal kanalen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Korenfok het volgende:
Ik lees op Reddit. Anonymous heeft Russische staats tv gehackt en broadcast uitgezonden, hoop dat iemand dit heeft kunnen verifiren?
Zou wel echt super gaaf zijn, als dat gelukt zou zijn.
Met die grote muil van hem? Zijn troepen worden in de pan gehakt, de hele wereld kijkt mee en meneer zegt niks tegen zijn volk op de staatstelevisie? Drie keer per dag de overwinning vieren toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten praten? Denk dat die wel wat beters te doen heeft.
goede voorbereid denk ikquote:Op zondag 27 februari 2022 01:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vanwaar de zonnebril-emoticon? Goed nieuws? Stoer?
Goffer.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel h: de Russische bevolking en leger kondigt het niet aan, is het dan een stiltecoup?
Al die landen in de Russische invloedsfeer worden gekleineerd, gechanteerd en "gebullied" door Rusland. Dat wil Rusland ook bij Oekraene en de Baltische staten doen. Geen wonder dat al die landen lid willen worden van de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Is allemaal volstrekt niet relevant. Wat jij doet is redeneren naar degene met de meeste macht. Rusland gaat over haar eigen grenzen, Oekrane over die van Oekrane. Als Oekrane besluit om te onderhandelen met de EU, dan mag dat. Of Rusland dat nu leuk vindt of niet. En natuurlijk is Rusland geen aantrekkelijke optie voor Oekrane, noch voor de andere omliggende buurlanden, omdat Poetin zo onbetrouwbaar is als de pest.
Als Griekenland morgen besluit om zich in te lijven bij Turkije, zou de EU dan ook even binnen mogen komen walsen in Athene en allerlei slachtoffers mogen bewerkstelligen?
Bel hem op en vertel hem hoe het heurt tijdens een invasie!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met die grote muil van hem? Zijn troepen worden in de pan gehakt, de hele wereld kijkt mee en meneer zegt niks tegen zijn volk op de staatstelevisie? Drie keer per dag de overwinning vieren toch?
Ja, is gelukt. Ze proberen nu de social media kanalen open te houden en de officile staatswebsites gesloten te houden. Staan leuke filmpje online van het volkslied op de Russische zenders.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Korenfok het volgende:
Ik lees op Reddit. Anonymous heeft Russische staats tv gehackt en broadcast uitgezonden, hoop dat iemand dit heeft kunnen verifiren?
linkquote:Op zondag 27 februari 2022 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, is gelukt. Ze proberen nu de social media kanalen open te houden en de officile staatswebsites gesloten te houden. Staan leuke filmpje online van het volkslied op de Russische zenders.
We gaan het zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Bel hem op en vertel hem hoe het heurt tijdens een invasie!
Nja, zijn kanonnenvoer wordt in de pan gehakt. Dat klopt. Maar dit gaan ze natuurlijk niet winnen als we hier als 'NAVO' op onze reet blijven zitten he?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met die grote muil van hem? Zijn troepen worden in de pan gehakt, de hele wereld kijkt mee en meneer zegt niks tegen zijn volk op de staatstelevisie? Drie keer per dag de overwinning vieren toch?
Das inderdaad de vraag, vechten er nu al VS en UK militairen mee?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, zijn kanonnenvoer wordt in de pan gehakt. Dat klopt. Maar dit gaan ze natuurlijk niet winnen als we hier als 'NAVO' op onze reet blijven zitten he?
Ja al meerdere keren. Maar vrezen betekend geen reageren.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
De Poolse premier Mateusz Morawiecki vreest voor een Russische aanval op zijn land, Finland of de Baltische staten. Morawiecki dringt bij Europa aan op verdubbeling van de defensie-uitgaven na de invasie van Moskou in Oekrane.
Dit wordt wel scary hoor.
https://en.wikipedia.org/wiki/First_Chechen_Warquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit zijn niet de Tsjetsjeense vechters die de Russen jarenlang angst hebben aangejaagd. Dit zijn de puppets van Putin die toeteren op een bruiloft al stoer vinden. Die pestkop Kadyrov en zijn meelopers waren nauwelijks uit de luiers tijdens de 1e en 2e Tsjetsjeense oorlog.
Daar staat een compleet modern leger van de NAVO klaar. Wat denk jij?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
De Poolse premier Mateusz Morawiecki vreest voor een Russische aanval op zijn land, Finland of de Baltische staten. Morawiecki dringt bij Europa aan op verdubbeling van de defensie-uitgaven na de invasie van Moskou in Oekrane.
Geloof er geen reet van.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Korenfok het volgende:
quote:
Zo rampzalig als het nu gaat met hun inval in Ukraine acht ik de kans echt nul dat ze proberen die andere landen binnen te vallen die naast dat ze lid zijn van de NAVO ook veel beter en moderner bewapend zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
Zoals in de tweet zelf al te lezen valt....FAKE.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Klopt. Het Oekranse volkslied is uitgezonden op een aantal kanalen.
https://mobile.twitter.co(...)9%2F2%2F25p203850562
Een behoorlijk uitgekleed NAVO leger bedoel je denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staat een compleet modern leger van de NAVO klaar. Wat denk jij?
Gewoon achter al die fake tweets aan blijven huppelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, is gelukt. Ze proberen nu de social media kanalen open te houden en de officile staatswebsites gesloten te houden. Staan leuke filmpje online van het volkslied op de Russische zenders.
Zelfs zonder de Russische modules kan het eventueel ook met een paar Dragons, zie thread:quote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad aannemenHopelijk gaan ze niet lopen kloten met het ISS, maar dat zal de EASA of NASA wel oplossen
Schijnbaar zou Rusland als enige in staat zijn op de boosters te controleren om de ISS in haar baan te houden, maar ik kan me niet voorstellen dat de EASE of NASA dat ook niet zouden kunnen
Wine o clockquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Putin is omgelegd? Wat lul jij
Er vecht niemand behalve Oekranse soldaten mee. De NAVO / VS doet pas mee als 'artikel 5' in werking treed. Daarvoor moet een NAVO land aangevallen worden. De NAVO heeft wel hun 'Flits-macht' in werking laten treden (voor het eerst overigens). Dus defensie is overal in opperste staat van paraatheid. Maar er wordt geen interventie gepleegt.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das inderdaad de vraag, vechten er nu al VS en UK militairen mee?
Wat denk jij?
Denk je echt dat de VS niet gaat ingrijpen zodra die tuinkabouter NAVO lidstaten gaat aanvallen?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een behoorlijk uitgekleed NAVO leger bedoel je denk ik.
NAVO gaat geen troepen sturen naar Oekraine. Dat is WO3.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er vecht niemand behalve Oekranse soldaten mee. De NAVO / VS doet pas mee als 'artikel 5' in werking treed. Daarvoor moet een NAVO land aangevallen worden. De NAVO heeft wel hun 'Flits-macht' in werking laten treden (voor het eerst overigens). Dus defensie is overal in opperste staat van paraatheid. Maar er wordt geen interventie gepleegt.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat dit nog 5 dagen langer gaat duren voordat de NAVO wl iets gaat doen. Wij! Jij en ik, en iedereen in Europa zijn het inmiddels meer dan zat! Dit is nog meer gelegitimeerd dan Afganistan, Irak of wat dan ook.
Ik heb echt te doen met die mensen. En ik wil niet bij de mensen horen die later zeggen 'Wir haben das nicht Gewusst'
So be it. Jij denkt dat Putin stopt na Oekrane?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
NAVO gaat geen troepen sturen naar Oekraine. Dat is WO3.
Als ome vlad NAVO landen gaat aanvallen hebben we sowieso een WW3.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
NAVO gaat geen troepen sturen naar Oekraine. Dat is WO3.
Dan zitten ze ernaast.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
independant heeft het bevestigd
Polen is lid van de NAVO, lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Poetin dit nu gaat doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
Kijk even naar welke dragon… elon musk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zelfs zonder de Russische modules kan het eventueel ook met een paar Dragons, zie thread:
[ twitter ]
Ze staan al richting de Baltische staten. En volgens de vorige President gaat 'ie daar ook voor. Dus waarom wachten?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als ome vlad NAVO landen gaat aanvallen hebben we sowieso een WW3.
Omdat je niet een WW3 kan starten als NAVO zijnde. Kut voor die landen, maar daar moet eerst echt iets gebeurenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze staan al richting de Baltische staten. En volgens de vorige President gaat 'ie daar ook voor. Dus waarom wachten?
Wat zijn sommige mensen dom... 3500 doden aan Russische kant in 2 dagen geloven... ook de hoeveelheid vernietigde objecten klopt niet.quote:
Dus vandaar je bijdrage van 100,- net aan een stichting waarvan de meeste centen in de organisatie blijven steken?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er vecht niemand behalve Oekranse soldaten mee. De NAVO / VS doet pas mee als 'artikel 5' in werking treed. Daarvoor moet een NAVO land aangevallen worden. De NAVO heeft wel hun 'Flits-macht' in werking laten treden (voor het eerst overigens). Dus defensie is overal in opperste staat van paraatheid. Maar er wordt geen interventie gepleegt.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat dit nog 5 dagen langer gaat duren voordat de NAVO wl iets gaat doen. Wij! Jij en ik, en iedereen in Europa zijn het inmiddels meer dan zat! Dit is nog meer gelegitimeerd dan Afganistan, Irak of wat dan ook.
Ik heb echt te doen met die mensen. En ik wil niet bij de mensen horen die later zeggen 'Wir haben das nicht Gewusst'
De boosters zitten in het Russische deel.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad aannemenHopelijk gaan ze niet lopen kloten met het ISS, maar dat zal de EASA of NASA wel oplossen
Schijnbaar zou Rusland als enige in staat zijn op de boosters te controleren om de ISS in haar baan te houden, maar ik kan me niet voorstellen dat de EASE of NASA dat ook niet zouden kunnen
vorige president ?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze staan al richting de Baltische staten. En volgens de vorige President gaat 'ie daar ook voor. Dus waarom wachten?
Ja?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je je blind staart op al die frivole tweets ben je gewoon naief.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
op 6e wel die duister uitziende oplichtende wolken. Dat is volgens mij die olieshit
Lijkt me ook erg overdreven, 102 tanks vernietigd lijkt me ook erg sterk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen dom... 3500k doden aan Russische kant in 2 dagen geloven...
De EU is geen militair verbond. De NAVO is dat wel. Turkije en Griekenland zitten daar allebei in, dus qua militair bondgenootschap verandert er niks als Griekenland uit de EU gaat en zich bij Turkije voegt.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Is allemaal volstrekt niet relevant. Wat jij doet is redeneren naar degene met de meeste macht. Rusland gaat over haar eigen grenzen, Oekrane over die van Oekrane. Als Oekrane besluit om te onderhandelen met de EU, dan mag dat. Of Rusland dat nu leuk vindt of niet. En natuurlijk is Rusland geen aantrekkelijke optie voor Oekrane, noch voor de andere omliggende buurlanden, omdat Poetin zo onbetrouwbaar is als de pest.
Als Griekenland morgen besluit om zich in te lijven bij Turkije, zou de EU dan ook even binnen mogen komen walsen in Athene en allerlei slachtoffers mogen bewerkstelligen?
Het is allemaal verschrikkelijk, maar ik geniet wel steeds meer van de collectieve acties om Rusland echt tot een armetierig landje te maken.quote:
Ik snap het wel. Maar ik schaam me er voor. We laten Oekrane kapot gaan met al hun inwoners en weduwen en wezen. En dn gaan we wat doen. Want dat is inmiddels wel 'inevetable' (zoals dat mooie engelse woord).quote:Op zondag 27 februari 2022 01:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat je niet een WW3 kan starten als NAVO zijnde. Kut voor die landen, maar daar moet eerst echt iets gebeuren
Precies dat.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is allemaal verschrikkelijk, maar ik geniet wel steeds meer van de collectieve acties om Rusland echt tot een armetierig landje te maken.
Het blijft wel knap dat een land zonder middenklasse (dat volgende sommige politieke partijen niet eens succesvol kan zijn), met amper geld en stevige vergrijzing toch een betere ruimtevaart kan faciliteren dan de VS, UK, Frankrijk. Ondanks hun fantastische MIT, Stanford, Cambridge, etc.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De boosters zitten in het Russische deel.
Ja helemaal mee eens. Maar de NAVO zit in een enorm spagaat nu.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar ik schaam me er voor. We laten Oekrane kapot gaan met al hun inwoners en weduwen en wezen. En dn gaan we wat doen. Want dat is inmiddels wel 'inevetable' (zoals dat mooie engelse woord).
Afwachten hoe ze erop gaan reageren.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is allemaal verschrikkelijk, maar ik geniet wel steeds meer van de collectieve acties om Rusland echt tot een armetierig landje te maken.
Ik weet ook wel dat de helft van die centen ergens blijven steken waar het niet hoort. Dus daarom verdubbelde ik het wat ik eigenlijk wilde gevenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus vandaar je bijdrage van 100,- net aan een stichting waarvan de meeste centen in de organisatie blijven steken?
Grootste deel van alle tweets in deze reeks zijn fakequote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon achter al die fake tweets aan blijven huppelen.
Waren geen tanks maar bevoorrading, waaronder benzine.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg overdreven, 102 tanks vernietigd lijkt me ook erg sterk.
hij is nu gek, dus niet te vertrouwenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef cherrycoke het volgende:
Denken jullie nou echt dat Putin zo dom is om een NAVO land aan te vallen? dat gaat ie natuurlijk niet doen.
Zeker! Maar de NAVO zit in een nog groter spagaat als we Rusland dit toelaten niet?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Maar de NAVO zit in een enorm spagaat nu.
Aantal dagen terug was dit nog "Denken jullie nou echt dat Putin zo dom is om echt heel Oekraine aan te vallen? dat gaat ie natuurlijk niet doen." Ik weet het niet meer met die mafkees.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef cherrycoke het volgende:
Denken jullie nou echt dat Putin zo dom is om een NAVO land aan te vallen? dat gaat ie natuurlijk niet doen.
Ik heb echt werkelijk geen idee in wat voor staat Putin zich nu bevindt. Maar hij is onvoorspelbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef cherrycoke het volgende:
Tanks zijn niet meer zo effectief als vroeger he zijn vooral heen grote doelwitten.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg overdreven, 102 tanks vernietigd lijkt me ook erg sterk.
Voorlopig is ie nog wel een tijdje druk met Oekrainequote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef cherrycoke het volgende:
Het vreemde van Rusland is dat ze al decennia lang veel armer zijn dan de VS, China, India en veel andere westerse landen. Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld, konden ze ook gewoon een vaccin maken (Spoetnik) tegen corona, hebben ze veel kennis over kernfysica en wapentechnologie om mee te blijven doen met de VS, China, UK. Hoe kan zoiets toch. Zijn Russen buitengewoon intelligent, hebben ze fantastisch onderwijs, hebben ze bepaalde talenten die geen enkel ander land ter wereld heeft?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook dom dat hij heel Oekrane aanvalt, dus we kunnen ons er beter op voorbereiden en veel troepen in Oost-Europa parkeren.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het het enige juiste antwoord op de Russische agressie, maar ik vind het vreselijk voor de gewone Russen die dit ook allemaal niet gewild hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar tijden veranderen. Landen zijn soeverein, dus als men een lidmaatschap bij een EU of NAVO aantrekkelijker vinden dan een verbond met een onbetrouwbare machtswellusteling, dan zijn ze daar vrij in. Met de redenering dat dit de schuld van het westen, NAVO of de EU zou zijn impliceer je dat Oekrane of omliggende landen eigenlijk nog onder de rekening van Poetin vallen. Dat lijkt me wat te gortig, aangezien het gewoon soevereine entiteiten zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
De EU is geen militair verbond. De NAVO is dat wel. Turkije en Griekenland zitten daar allebei in, dus qua militair bondgenootschap verandert er niks als Griekenland uit de EU gaat en zich bij Turkije voegt.
Echter: de EU is op dit moment nog geen volledig verweven militair verbond, maar dat betekent niet dat dat het op termijn niet kan worden. De roep om een EU-leger wordt steeds sterker in Brussel, zoals jij ook weet. Wanneer dat zo zou zijn, Turkije en Griekenland niet samen in de NAVO zouden zitten en Griekenland zou uit de EU stappen, zou ik het niet zo vreemd vinden om te eisen dat ze niet een militair bondgenootschap met een tegenpool van de EU aangaan, wat betekent dat ze daarmee direct aan de grenzen van de EU staan.
Net zoals ik het niet vreemd zou vinden dat wanneer het VK naast het uit de EU stappen ook zou besluiten de NAVO te verlaten en een militair verbond met Rusland aan wil gaan, de EU of de NAVO eist dat dat niet gebeurt. Uiteraard zouden veel mensen hier dat prima vinden, omdat ze dat zelf moeten weten. Daarnaast vindt men het toch zo'n onwaarschijnlijk scenario, dat het zinloos is om erover te speculeren. Denk je dat men 30 jaar geleden het erg waarschijnlijk zou achten dat Oekrane en Georgi, nota bene de geboortegrond van respectievelijk Chroesjtsjov en Stalin, aspiraties zouden hebben om zich bij de NAVO dan wel EU te voegen?
Nee. Het wordt pas een totalen krieg wanneer hij een NAVO lid aanvalt.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Maar de NAVO zit in een nog groter spagaat als we Rusland dit toelaten niet?
Dat klopt niet meer. De meeste Russische hardware is flink verouderd.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het blijft wel knap dat een land zonder middenklasse (dat volgende sommige politieke partijen niet eens succesvol kan zijn), met amper geld en stevige vergrijzing toch een betere ruimtevaart kan faciliteren dan de VS, UK, Frankrijk. Ondanks hun fantastische MIT, Stanford, Cambridge, etc.
Beter dan die van de VS ja?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld
Het gaat niet om hardware. Het gaat om kennis en technologie, dat hebben de Russen nou eenmaal. Ze hebben grondstoffen zat om zelf van alles op te zetten.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klopt niet meer. De meeste Russische hardware is flink verouderd.
Russische vliegtuigen de beste ter wereld?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het vreemde van Rusland is dat ze al decennia lang veel armer zijn dan de VS, China, India en veel andere westerse landen. Toch zijn hun vliegtuigen en raketten de beste ter wereld, konden ze ook gewoon een vaccin maken (Spoetnik) tegen corona, hebben ze veel kennis over kernfysica en wapentechnologie om mee te blijven doen met de VS, China, UK. Hoe kan zoiets toch. Zijn Russen buitengewoon intelligent, hebben ze fantastisch onderwijs, hebben ze bepaalde talenten die geen enkel ander land ter wereld heeft?
quote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee in wat voor staat Putin zich nu bevindt. Maar hij is onvoorspelbaar.
Ander punt van zorg voor Putin is of zijn 'almachtige' leger wel zo fanatiek is als dat hij gehoopt had.
Hij denkt dat de oorlog met NATO is begonnen en dat ze nu nog niet militair vechten, maar op andere domeinen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk geen idee in wat voor staat Putin zich nu bevindt. Maar hij is onvoorspelbaar.
Zeker, de Sukhoi Su-57 is momenteel het sterkste gevechtsvliegtuig ter wereld.quote:
Al 450 keer gepost hier.quote:
Deze man is een ware held. Daar kunnen velen van leren. (graag niet Googlen wat deze man op de piano kanquote:Op zondag 27 februari 2022 01:37 schreef hhh38 het volgende:
Echt respect dat Oekrane en Zelensky dit volhouden. Hoe groter de steun hoe groter de kans dat Poetin niet gaat slagen in z'n plan
hoppa, een miljoenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:36 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Huidige stand: https://www.blockchain.co(...)BgFYACGvxxS6tMaDoa1P
27.98539295 BTC ($1,087,727.30) ontvangen.
Als de VS zich militair ermee gaat bemoeien is het gauw klaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:39 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
[..]
Hij denkt dat de oorlog met NATO is begonnen en dat ze nu nog niet militair vechten, maar op andere domeinen.
Dus dit is best wel beangstigend.
Westen voelt zich onaantastbaar of gedraagt zich zo.
Hoop dat er nog weg terug is, maar dan moet er gezocht worden naar compromis en niet naar "winnen" (zero-sum)
Das lief, en met al die spanning en berichten heb ik juist gekozen voor Letland. Daar kwamen onze gasten vandaan en dat geld is betaald door een grote fabriek hier. Die hebben onze gasten ook terug laten gaan, maar ik vond dat geld vies. Ik heb daar niet voor gewerkt. Kregen we ook nog een dikke review dus toen hebben we die gasten geappt en samen besloten dat het geld dus naar dat weeshuis ging.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de helft van die centen ergens blijven steken waar het niet hoort. Dus daarom verdubbelde ik het wat ik eigenlijk wilde geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |