https://en.wikipedia.org/wiki/First_Chechen_Warquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit zijn niet de Tsjetsjeense vechters die de Russen jarenlang angst hebben aangejaagd. Dit zijn de puppets van Putin die toeteren op een bruiloft al stoer vinden. Die pestkop Kadyrov en zijn meelopers waren nauwelijks uit de luiers tijdens de 1e en 2e Tsjetsjeense oorlog.
Daar staat een compleet modern leger van de NAVO klaar. Wat denk jij?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
De Poolse premier Mateusz Morawiecki vreest voor een Russische aanval op zijn land, Finland of de Baltische staten. Morawiecki dringt bij Europa aan op verdubbeling van de defensie-uitgaven na de invasie van Moskou in Oekraïne.
Dit wordt wel scary hoor.
Geloof er geen reet van.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Korenfok het volgende:
Ik lees op Reddit. Anonymous heeft Russische staats tv gehackt en broadcast uitgezonden, hoop dat iemand dit heeft kunnen verifiëren?
Zou wel echt super gaaf zijn, als dat gelukt zou zijn.
quote:
Zo rampzalig als het nu gaat met hun inval in Ukraine acht ik de kans echt nul dat ze proberen die andere landen binnen te vallen die naast dat ze lid zijn van de NAVO ook veel beter en moderner bewapend zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
De Poolse premier Mateusz Morawiecki vreest voor een Russische aanval op zijn land, Finland of de Baltische staten. Morawiecki dringt bij Europa aan op verdubbeling van de defensie-uitgaven na de invasie van Moskou in Oekraïne.
Zoals in de tweet zelf al te lezen valt....FAKE.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Klopt. Het Oekraïnse volkslied is uitgezonden op een aantal kanalen.
https://mobile.twitter.co(...)9%2F2%2F25p203850562
Een behoorlijk uitgekleed NAVO leger bedoel je denk ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar staat een compleet modern leger van de NAVO klaar. Wat denk jij?
Gewoon achter al die fake tweets aan blijven huppelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, is gelukt. Ze proberen nu de social media kanalen open te houden en de officiële staatswebsites gesloten te houden. Staan leuke filmpje online van het volkslied op de Russische zenders.
Zelfs zonder de Russische modules kan het eventueel ook met een paar Dragons, zie thread:quote:Op zondag 27 februari 2022 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad aannemenHopelijk gaan ze niet lopen kloten met het ISS, maar dat zal de EASA of NASA wel oplossen
Schijnbaar zou Rusland als enige in staat zijn op de boosters te controleren om de ISS in haar baan te houden, maar ik kan me niet voorstellen dat de EASE of NASA dat ook niet zouden kunnen
Wine o clockquote:Op zondag 27 februari 2022 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Putin is omgelegd? Wat lul jij
Er vecht niemand behalve Oekraïnse soldaten mee. De NAVO / VS doet pas mee als 'artikel 5' in werking treed. Daarvoor moet een NAVO land aangevallen worden. De NAVO heeft wel hun 'Flits-macht' in werking laten treden (voor het eerst overigens). Dus defensie is overal in opperste staat van paraatheid. Maar er wordt geen interventie gepleegt.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das inderdaad de vraag, vechten er nu al VS en UK militairen mee?
Wat denk jij?
Denk je echt dat de VS niet gaat ingrijpen zodra die tuinkabouter NAVO lidstaten gaat aanvallen?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een behoorlijk uitgekleed NAVO leger bedoel je denk ik.
NAVO gaat geen troepen sturen naar Oekraine. Dat is WO3.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er vecht niemand behalve Oekraïnse soldaten mee. De NAVO / VS doet pas mee als 'artikel 5' in werking treed. Daarvoor moet een NAVO land aangevallen worden. De NAVO heeft wel hun 'Flits-macht' in werking laten treden (voor het eerst overigens). Dus defensie is overal in opperste staat van paraatheid. Maar er wordt geen interventie gepleegt.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat dit nog 5 dagen langer gaat duren voordat de NAVO wél iets gaat doen. Wij! Jij en ik, en iedereen in Europa zijn het inmiddels meer dan zat! Dit is nog meer gelegitimeerd dan Afganistan, Irak of wat dan ook.
Ik heb echt te doen met die mensen. En ik wil niet bij de mensen horen die later zeggen 'Wir haben das nicht Gewusst'
So be it. Jij denkt dat Putin stopt na Oekraïne?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
NAVO gaat geen troepen sturen naar Oekraine. Dat is WO3.
Als ome vlad NAVO landen gaat aanvallen hebben we sowieso een WW3.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:27 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
NAVO gaat geen troepen sturen naar Oekraine. Dat is WO3.
Dan zitten ze ernaast.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
independant heeft het bevestigd
Polen is lid van de NAVO, lijkt me erg onwaarschijnlijk dat Poetin dit nu gaat doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
Kijk even naar welke dragon… elon musk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zelfs zonder de Russische modules kan het eventueel ook met een paar Dragons, zie thread:
[ twitter ]
Ze staan al richting de Baltische staten. En volgens de vorige President gaat 'ie daar ook voor. Dus waarom wachten?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als ome vlad NAVO landen gaat aanvallen hebben we sowieso een WW3.
Omdat je niet een WW3 kan starten als NAVO zijnde. Kut voor die landen, maar daar moet eerst echt iets gebeurenquote:Op zondag 27 februari 2022 01:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze staan al richting de Baltische staten. En volgens de vorige President gaat 'ie daar ook voor. Dus waarom wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |