quote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve is er een Tos-1 op positie gezet...![]()
Dat is dit dus..
Waarom zou hij moeten praten? Denk dat die wel wat beters te doen heeft.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar is de grote leider dan? Met zijn grote muil?
Heb alle topics gelezen maar geen reactie gezien of gehoord van Putin. Die is al ff stil, wel van zijn rechterhand. Die meldde vanmorgen even dat Oekrane niet met Rusland wil praten.
Ik blijf positief, vergeet die zelfmoord niet van dat gasbedrijf. Ook goed nieuws, al denk ik niet dat het zelfmoord was, maar dat zal die rijke elite wel even met de wenkbrauwen doen fronsen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van mij krijg je de optimisme trofee van de dag
Ik wens niemand dood, ook al die Russische knullen niet die daar op vreemd grondgebied voor de megalomane ideen van hun president moeten vechten. Maar Putin dood, dat zou in deze situatie heel fijn zijn.
Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren. En realistisch gezien ben ik best wel bang voor zijn onvoorspelbare gedrag. Getraind door de KGB om geen emoties te hebben. In een hoek gedreven. Nee, dit is nog lang niet ten einde en kan nog wel eens heel desastreus voor Europa worden.
Maar ik teken voor jouw optimistische inborst
Die gasten zien er echt zwaar gedemotiveerd uit zeg zoals een paar dwazen hier elke keer blijven beweren...quote:Op zondag 27 februari 2022 01:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is zo'n troop transport vliegtuig waarvan er nu al 4 uit de lucht geschoten zijn. De mensen in dit filmpje zijn waarschijnlijk allemaal dood...![]()
[ twitter ]
Klopt. Het Oekranse volkslied is uitgezonden op een aantal kanalen.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Korenfok het volgende:
Ik lees op Reddit. Anonymous heeft Russische staats tv gehackt en broadcast uitgezonden, hoop dat iemand dit heeft kunnen verifiren?
Zou wel echt super gaaf zijn, als dat gelukt zou zijn.
Met die grote muil van hem? Zijn troepen worden in de pan gehakt, de hele wereld kijkt mee en meneer zegt niks tegen zijn volk op de staatstelevisie? Drie keer per dag de overwinning vieren toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij moeten praten? Denk dat die wel wat beters te doen heeft.
goede voorbereid denk ikquote:Op zondag 27 februari 2022 01:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vanwaar de zonnebril-emoticon? Goed nieuws? Stoer?
Goffer.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stel h: de Russische bevolking en leger kondigt het niet aan, is het dan een stiltecoup?
Al die landen in de Russische invloedsfeer worden gekleineerd, gechanteerd en "gebullied" door Rusland. Dat wil Rusland ook bij Oekraene en de Baltische staten doen. Geen wonder dat al die landen lid willen worden van de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:29 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Is allemaal volstrekt niet relevant. Wat jij doet is redeneren naar degene met de meeste macht. Rusland gaat over haar eigen grenzen, Oekrane over die van Oekrane. Als Oekrane besluit om te onderhandelen met de EU, dan mag dat. Of Rusland dat nu leuk vindt of niet. En natuurlijk is Rusland geen aantrekkelijke optie voor Oekrane, noch voor de andere omliggende buurlanden, omdat Poetin zo onbetrouwbaar is als de pest.
Als Griekenland morgen besluit om zich in te lijven bij Turkije, zou de EU dan ook even binnen mogen komen walsen in Athene en allerlei slachtoffers mogen bewerkstelligen?
Bel hem op en vertel hem hoe het heurt tijdens een invasie!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met die grote muil van hem? Zijn troepen worden in de pan gehakt, de hele wereld kijkt mee en meneer zegt niks tegen zijn volk op de staatstelevisie? Drie keer per dag de overwinning vieren toch?
Ja, is gelukt. Ze proberen nu de social media kanalen open te houden en de officile staatswebsites gesloten te houden. Staan leuke filmpje online van het volkslied op de Russische zenders.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Korenfok het volgende:
Ik lees op Reddit. Anonymous heeft Russische staats tv gehackt en broadcast uitgezonden, hoop dat iemand dit heeft kunnen verifiren?
Zou wel echt super gaaf zijn, als dat gelukt zou zijn.
linkquote:Op zondag 27 februari 2022 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, is gelukt. Ze proberen nu de social media kanalen open te houden en de officile staatswebsites gesloten te houden. Staan leuke filmpje online van het volkslied op de Russische zenders.
We gaan het zien.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Bel hem op en vertel hem hoe het heurt tijdens een invasie!
Nja, zijn kanonnenvoer wordt in de pan gehakt. Dat klopt. Maar dit gaan ze natuurlijk niet winnen als we hier als 'NAVO' op onze reet blijven zitten he?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met die grote muil van hem? Zijn troepen worden in de pan gehakt, de hele wereld kijkt mee en meneer zegt niks tegen zijn volk op de staatstelevisie? Drie keer per dag de overwinning vieren toch?
Das inderdaad de vraag, vechten er nu al VS en UK militairen mee?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, zijn kanonnenvoer wordt in de pan gehakt. Dat klopt. Maar dit gaan ze natuurlijk niet winnen als we hier als 'NAVO' op onze reet blijven zitten he?
Ja al meerdere keren. Maar vrezen betekend geen reageren.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
De Poolse premier Mateusz Morawiecki vreest voor een Russische aanval op zijn land, Finland of de Baltische staten. Morawiecki dringt bij Europa aan op verdubbeling van de defensie-uitgaven na de invasie van Moskou in Oekrane.
Dit wordt wel scary hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |