Maar wat heb je nog aan tanks tegenwoordig? Een superieure luchtmacht lijkt me veel belangrijker.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef AchJa het volgende:
Kees van der Staay: "Op dit moment hebben we in Nederland meer ministers als tanks"
Gebrek aan motivatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Dr88 het volgende:
Oorlog sterft een beetje uit volgens mij. Russen geen munitie meer soms?
Die arme Kees heeft niet goed opgelet tijdens z'n lessen Nederlands?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef AchJa het volgende:
Kees van der Staay: "Op dit moment hebben we in Nederland meer ministers als tanks"
Laten we dat doen. Kunnen we onszelf over 10 jaar nog in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het staat alle landen vrij om de oorlog te verklaren aan Rusland, zullen wij beginnen?
Wij hebben helemaal geen oorlog verklaard aan de Duitsers... Hoe verzin je die onzin toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ow dus dat geeft ze een vrijbrief. Oké...
quote:
Misschien zoeken die veilig gebied op voor als ze zo dadelijk als een stel dronken mongolen heel Kiev aan puin airstrikenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Dr88 het volgende:
Oorlog sterft een beetje uit volgens mij. Russen geen munitie meer soms?
Kernwapens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En FUCK NATO / NAVO. We verklaarde Duitsland ook de oorlog toen ze Polen binnenvielen. Gaan we nu kansloos aan de zijlijn staan omdat Oekraïne niet in dat bureaucratische NAVO gedeelte valt? Fuck dat. Er vind daar een genocide plaats. In Europa!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Baudet is late to the game en politiek opgevoed door boomers waardoor hij nu in de cynische clownfase is belandt. Komt misschien nog wel goed.
Sowieso als het lang gaat duren en echt smerig wordt (incl of excl nukes)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanwezig als ;
Putin niet heel snel Kiev op de knieën krijgt. Want als dat niet het geval is, ben ik bang dat ie heel snel naar zwaarder (nukes??) materiaal zal grijpen. Het probleem in Rusland is dat er geen generaal te vinden is die hem tegen gaat spreken. Als hij echt all out gaat (al dan niet met nukes) dan kan NATO straks niet anders dan ingrijpen. En dan is het hek echt van de dam.
Daar heb je gelijk in. NL is altijd al zwak geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Nederland dacht net als in WW1 lekker goedkoop neutraal te blijven.
Als hij de opdracht geeft om nukes in te zetten, denk ik, dat er genoeg generaals zijn die hem tegen zullen spreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanwezig als ;
Putin niet heel snel Kiev op de knieën krijgt. Want als dat niet het geval is, ben ik bang dat ie heel snel naar zwaarder (nukes??) materiaal zal grijpen. Het probleem in Rusland is dat er geen generaal te vinden is die hem tegen gaat spreken.
Denk het niet, maar mijn mening is niet veel waard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Dit gaat toch gewoon snoeihard uitmonden in WO3 of ben ik nou gek?
link?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef myShizzle het volgende:
Gaat nu duidelijk los op de livestream in Kyiv. Veel geweervuur te horen
Ehhh, wij waren neutraal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En FUCK NATO / NAVO. We verklaarde Duitsland ook de oorlog toen ze Polen binnenvielen. Gaan we nu kansloos aan de zijlijn staan omdat Oekraïne niet in dat bureaucratische NAVO gedeelte valt? Fuck dat. Er vind daar een genocide plaats. In Europa!
Only certain banks... Ze zullen nooit eens direct doorbijten hé. Goede zaak wel. Maar het voelt allemaal weer zo halfslachtigquote:
Jeetje, kan het ook zijn dat het gewoon een enorme hufter is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Baudet is late to the game en politiek opgevoed door boomers waardoor hij nu in de cynische clownfase is belandt. Komt misschien nog wel goed.
Nee joh, tuurlijk. Maar afhankelijk zijn van hoe gek Putin is geworden vind ik gezien de afgelopen dagen niet de meest geruststellende gedachte ooitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar jij snapt toch ook wel dat als Putin heeft besloten all-out te gaan met kernwapens, dat er dan geen weg meer terug is, toch?
Dankzij die malle Russische maffiabaas is iedereen ineens erg eensgezind.quote:
Als je dat gelooft, ja dan ben je (nofi) "knettergek" want die werkelijkheid weiger ik te (over)denken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef vosss het volgende:
Dit gaat toch gewoon snoeihard uitmonden in WO3 of ben ik nou gek?
Ga maar van het ergste uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nee, we wisten natuurlijk dat Putin een idioot was maar niet hoe erg
Nee dat is de reden waarom het nog niet verder geëscaleerd is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow dus dat geeft ze een vrijbrief. Oké...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |