Maar dan wel in de Lidl versie. Of was die van 1971 ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb @:usagi414 nu ook al als vrijwilliger, inclusief de pakken
Geen idee, het is allemaal voor mijn tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan wel in de Lidl versie. Of was die van 1971 ?
Dit pak van Duitslandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan wel in de Lidl versie. Of was die van 1971 ?
Verrekquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Ik mis de postcards toch wel een beetje.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, het is allemaal voor mijn tijd
Hebben we niet altijd op zaterdagavond ipv meestal?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef Sableheart het volgende:
OP geupdate. Nu naar een priima nummer van Portugal, dat zoals gebruikelijk minder kreeg dan het verdiende.
Als een groep besluit op een andere dag dan zaterdag een oude editie terug te kijken, hoort dat ook in dit topic thuisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben we niet altijd op zaterdagavond ipv meestal?
Ooohh ja toen mochten ze niet meedoen toch?quote:
Ja die gingen losquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Sableheart het volgende:
Noorwegen maakt wel vol gebruik van het loslaten van de taalregel.
Zeker, maar het is niet echt mijn stijl.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Klinkt wel gezellig dit, met die samenzang
Ook altijd goed om jou te zien @usagi414quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
Goed je weer te zien @:Aoibhin trouwens.
Is Jobi jouw bijnaam?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Zij heeft precies hetzelfde kapsel als een jonge Jobi. Raar geknipte pony, haar net boven schouderlengte
Past wel redelijk in de mode van die tijd, voor zowel heren als dames, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Zij heeft precies hetzelfde kapsel als een jonge Jobi. Raar geknipte pony, haar net boven schouderlengte
Jaquote:
Ook omdat (bijna) niemand weet hoe je het uit moet spreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDat krijg je als je username Aoibhin heet, zelfs het typen wordt lastig en dan wordt er een bijnaam verzonnen
Oh daar is mijn antwoordquote:
Van de eerdere Joegoslavische inzending uit de jaren '60 of van Can't Help Falling in Love?quote:
de zangeresquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met?![]()
Echt de mooiste Spaanse inzending
Brez besedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van de eerdere Joegoslavische inzending uit de jaren '60 of van Can't Help Falling in Love?
Ik ken hem eigenlijk alleen van dit nummer, maar dit nummer is prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Zwitserland met Patrick Juvet. Ik heb hem de laatste jaren vooral leren kennen als de gozer die in de film Intouchables uit een auto wordt gesleurd en met zijn neus op een verkeersbordje wordt gedrukt
Daar lijkt ie op he?quote:
Ik heb de film wel gezien maar dat het Patrick was wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Zwitserland met Patrick Juvet. Ik heb hem de laatste jaren vooral leren kennen als de gozer die in de film Intouchables uit een auto wordt gesleurd en met zijn neus op een verkeersbordje wordt gedrukt
Ja dat is dus Patrickquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb de film wel gezien maar dat het Patrick was wist ik niet.
Ik hoop voor je dat het dan doorgaat!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef usagi414 het volgende:
Nog tot Oktober wachten voordat ik Zdravko live kan zien in Carré
Jedan Danquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk lied hoor! Joegoslavië zond vaak iets moois in wat we hier nooit meer herinneren.
Mijn favoriet van Joegoslaviëquote:
Die van San Remo 2022quote:
Die wordt spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Hoe gaat de puntentelling van dit jaar?
Die met de meeste punten wintquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
2 juryleden per land, die elk 1 tot 5 punten geven. Geen enkel land eindigt dus op 0 punten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
2 juryleden per land, die elk tussen de 1 en 5 punten geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij ging ik tijdens deze naar het toilet toenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb deze heldin live gezien en gehoord bij het Songfestivalfeest van 2019. Werd gewoon uit de uitzending geknipt
Volledig onterecht. Gelukkig hebben we haar hier wel terug gekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb deze heldin live gezien en gehoord bij het Songfestivalfeest van 2019. Werd gewoon uit de uitzending geknipt
Misschien ben je @H_T dan nog wel tegengekomen, die scheen ook bij dit soort nummers naar het toilet te zijn gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik tijdens deze naar het toilet toen
En bij Mahmoodquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien ben je @:H_T dan nog wel tegengekomen, die scheen ook bij dit soort nummers naar het toilet te zijn gegaan
Jaquote:
Zou zomaar kunnen, ik was in ieder geval niet de enige toen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien ben je @:H_T dan nog wel tegengekomen, die scheen ook bij dit soort nummers naar het toilet te zijn gegaan
En bij The Voice zelfsquote:
Ik zie waar de vergelijking vandaan komt, maar zo goed is dit toch niet? (nog steeds prima, daar niet van)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Simon en Garfunkel
Verloofdequote:
Ik riep net naar mams "hé Nick en Simon zijn bezig"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Simon en Garfunkel
Qua samenzang, harmonie en gitaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie waar de vergelijking vandaan komt, maar zo goed is dit toch niet? (nog steeds prima, daar niet van)
Veel te moeilijk weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
2 juryleden per land, die elk 1 tot 5 punten geven. Geen enkel land eindigt dus op 0 punten.
In deze tijd paste een dergelijke meezinger iets beter bij de rest van het festival, maar zelfs toen sloot het al niet geweldig aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
En nu onze eigen Ben Cramer met een nummer van JE-MOET-NUK-KIEZEN-PJČR
Ik had wel een paar biertjes op jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
H_T was de halve avond op het toilet als ik het zo hoor
Wat verwacht je van de man achterquote:
Ja zelfs jouw enthousiasme bij Keiino voelde ik nog vanaf de andere kant van de zaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had wel een paar biertjes op jaJe moet gewoon keuzes maken! Bij Keiino was ik erbij
Heeft die kerel dit geschreven?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de man achter
'Met een coup vers mokka-ijs
op dat terrasje in Parijs'
Waar was jij vanochtend met Australie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had wel een paar biertjes op jaJe moet gewoon keuzes maken! Bij Keiino was ik erbij
Ik dacht dat hetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft die kerel dit geschreven?![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_oude_muzikant_(lied)quote:De oude muzikant is een lied gezongen door Ben Cramer en gecomponeerd door Pierre Kartner. Het lied is de Nederlandse inzending voor het Eurovisiesongfestival van 1973.q
Pierre Kartner/Vader Abraham schreef inderdaad zowel De Oude Muzikant als Sha-la-liequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon, keurig in het topicquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar was jij vanochtend met Australie?
Ja ik was even in de war met het terrasje in Berlijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het
'of was het daar toen in Parijs
achter een coup vers mokka-ijs'
was?
Relatief gezien op het aantal landen scoorde Sieneke wel beter, als ik het zo even snel bekijk (maar weet niet zeker of dat klopt want ik ga niet rekenen hoor).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanwege goede resultaten mocht hij het 37 jaar later opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_oude_muzikant_(lied)
Yep. Zoals ik al eerder vandaag zei: Je bent nog jongquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Triest genoeg ken ik die dan wel weerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep. Zoals ik al eerder vandaag zei: Je bent nog jong
Het smurfenlied is ook van hem.
"Kunnen jullie door een waterkraan," ook al zo'n pareltjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep. Zoals ik al eerder vandaag zei: Je bent nog jong
Het smurfenlied is ook van hem.
Het werd allebei 14e, maar Sieneke in de halve finale en Ben Cramer in de finalequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Relatief gezien op het aantal landen scoorde Sieneke wel beter, als ik het zo even snel bekijk (maar weet niet zeker of dat klopt want ik ga niet rekenen hoor).
En dat rijmen met "Ja, wij kunnen door een waterkraan"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
"Kunnen jullie door een waterkraan," ook al zo'n pareltje
Toen was nog niet standaard?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Is er een reden dat er geen postcards zijn? Of zijn die eruit geknipt?
1973, dus ze waren (iig) nog geen vaste traditie, en Luxemburg zat niet ruim in het budget.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Is er een reden dat er geen postcards zijn? Of zijn die eruit geknipt?
En als ik het volume nu hoor, begrijp ik waarom.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef Sableheart het volgende:
die microfoon staat niet goed afgesteld.
Deze Aoibhin weetjes zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
Nu de tweede poging van ESF-veteraan Cliff Richard
Hij scheen strak te staan van de valium door de zenuwen en heeft de uitslag op de plee afgewacht
Ook de componiste, en volgens mij de eerste keer dat er vrouwelijke dirigenten op het podium stonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
Wel tof om ook vrouwelijke dirigenten te zien
Dan sta je daar toch ook niet lekker rustig te zingen lijkt mij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
En nu de laatste van de avond, Israël met een van de beste debuten ooit als je het mij vraagtGoed nummer
De spanning stond dit iara wel op scherp vanwege de eerste deelname van Israël, en het verhaal is altijd gegaan dat zangeres Ilanit een kogelvrij vest heeft gedragen tijdens haar optreden
Geruchten zelfs dat het publiek niet zomaar mochten opstaan van hun plek omdat ze anders riskeerden neergeschoten te worden door de beveiliging. Lijkt me toch niet dat dit echt is...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch een gerucht dat zij extra beveiliging had? Was dat echt of niet?
Volgens mij de eerste vrouwelijke dirigent ooit,quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:06 schreef Meridiaan het volgende:
Wel tof om ook vrouwelijke dirigenten te zien
quote:
quote:She also appeared at the opening of the Grand Final of the 2019 Eurovision Song Contest where she performed the chorus of "Ey-Sham.
Klopt, toen trad ze in de finale op!quote:
Ik dacht eerder vanavond ook een vrouw te hebben gezien als dirigente, maar ik kan mij vergissenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste vrouwelijke dirigent ooit,
Volgens mij nog nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Had EurovisionAgain een keer 1973 uitgezonden?
He gatverquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geruchten zelfs dat het publiek niet zomaar mochten opstaan van hun plek omdat ze anders riskeerden neergeschoten te worden door de beveiliging. Lijkt me toch niet dat dit echt is...
En Spanje?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
Luxemburg is mijn favoriet![]()
Noorwegen, Zweden, Verenigd Koninkrijk, Israël:
Nou ja zegquote:
Wil ik die zien?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zegOns even alleen met de intervalacts laten
Neequote:
Moet heel wat gebeuren voor ze dat zullen doorbreken denk ik... Het is dit jaar lang stil in de UK dus ik ben benieuwd waarmee ze komen...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:12 schreef sportfreak het volgende:
Ik zie dat deze editie, met dank aan Cliff Richard natuurlijk, het best bekeken Songfestival ooit is in Groot-Brittannië.
En zelfs in de top 20 staat van best bekeken programma's ooit. (uitgezonderd nieuws- en sportevenementen)
Nog niet heel erg neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:19 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin even tussendoor. Ben je een beetje bij met wat er allemaal gekozen is voor dit jaar? Wat zijn je favorieten?
Graham Norton zou nu roepen dat we een screenshot moeten makenquote:
In 1973 hadden weinig mensen een idee wat een screenshot wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Graham Norton zou nu roepen dat we een screenshot moeten maken
En was het ook een stuk minder ongebruikelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In 1973 hadden weinig mensen een idee wat een screenshot was
Nee. Ieder land stuurt 2 juryleden. Dus je ziet telkens de scores gegeven door 3 landen in beeld.quote:
Er mogen meer landen stemmen, maar ze laten het wel in blokken zien. Dus eerst mogen de landen links stemmen, daarna de landen rechtsquote:
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende puntenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee. Ieder land stuurt 2 juryleden. Dus je ziet telkens de scores gegeven door 3 landen in beeld.
Ieder land stuurt 2 juryleden. Ieder jurylid geeft aan ieder land tussen de 1 en 5 punten. Om de snelheid er in te houden, worden de punten van 3 verschillende landen tegelijk aangekondigd. Dit gebeurd door bij iedere groep van 3 landen de hele lijst af te gaan, en te vragen hoeveel ieder jurylid aan punten gegeven heeft. Die worden dan voor die 3 landen gezamenlijk aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende punten
Al die punten van 6 mensen in beeld opgeteld klopt met het totaal
Ik snap niks meer van
Je hebt steeds een blokje van drie landen waarvan 2 juryleden de punten geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende punten
Al die punten van 6 mensen in beeld opgeteld klopt met het totaal
Ik snap niks meer van
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zijn de Nederlandse juryleden?
Niet bekend zegt Wikipediaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zijn de Nederlandse juryleden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.
Dat had ik ook gezien, daarom vroeg ik het hierquote:
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgend jaar weer in Luxemburg! aldus Netta
UK werd het, omdat Luxemburg het niet meer kon betalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Wat geniet ik er van om zo met zijn allen samen terug te kijken
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Dan zijn we volgens mij weer veel langer bezig met de NFsquote:
WOMBLES FTWquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Gingen de Britten ermee aan de haal
Met een van de leukste intervalacts ooit
Esch-sur-Alzette is nu beledigdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!
Portugal is trouwens een voorronde die je absoluut niet mag missen. De kwaliteit lag vorig jaar gigantisch hoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sorry, dan staat Portugal op het programma, en ik verwacht dat dat al laat gaat worden.
Ach kom, dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sorry, dan staat Portugal op het programma, en ik verwacht dat dat al laat gaat worden.
Same herequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Zoals een wijze vrouw ooit zei, Alles is leuker als je het samen doetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ook toen al had men door dat de keuze van vader Abraham als liedschrijver misschien toch niet zo'n goede was. Maar als men daar in 2010 van had geleerd, was onze inzending een stuk minder memorabel geweest.quote:
je hebt gelijk, gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef NailQueen het volgende:
@:sableheart stop je de video nou voor de tjoen?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoals een wijze vrouw ooit zei, Alles is leuker als je het samen doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Ben, die rustig een volgende uitnodiging zal aannemen"
Het is er alleen nooit van gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Ben, die rustig een volgende uitnodiging zal aannemen"
Als je verwacht gevraagd te worden terwijl de AvroTros aangeeft dat ze graag inzendingen ontvangen, gaat het er niet meer van komen, nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is er alleen nooit van gekomen
Ben Cramer wil revanche nemen op het songfestival
Dat is wel de bedoeling, we zijn aan 1983 toe.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef NailQueen het volgende:
*klein schopje*
Het NF-seizoen is afgelopen. Is er vanavond weer een oude editie?
Duitsland gaat hier niet meteen een belletje rinkelen! Dus ben benieuwd, want jouw smaak is meestal heel leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Duitsland en Israel zijn de hoogtepunten voor mij.
Bon soir Fred!quote:
Fijn dat jij er ook weer bij bentquote:
Maar ik ben er nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jou hebben we ook al een poosje niet gezien, Jobi
Je bent ons nog niet zat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik ben er nogEn jullie ook, gelukkig
Nee johquote:
Ze moesten wel rennen met het tempo van de aankondigingen, maar gewoon lopen met closeups is toch mooier.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk, zo'n klungelig Ren-je-rot-op-het-podium vlaggenparade
Ja dat staat wel mooier op beeld inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze moesten wel rennen met het tempo van de aankondigingen, maar gewoon lopen met closeups is toch mooier.
Het was een mooi vroeg voorbeeld, waarbij ze nog experimenteerden wat het beste werkte.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat wel mooier op beeld inderdaadMaar het had wel wat aandoenlijks ergens
Ja, die is mooiquote:
Ik heb het begin gezien. Het niveau is erg hoog dit jaar bij hhbquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen ben ik ook met een half oog aan het kijken naar hoe een stel amateurbakkers een eetbaar standbeeld van André van Duin proberen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |