Maar dan wel in de Lidl versie. Of was die van 1971 ?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb @:usagi414 nu ook al als vrijwilliger, inclusief de pakken
Geen idee, het is allemaal voor mijn tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan wel in de Lidl versie. Of was die van 1971 ?
Dit pak van Duitslandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan wel in de Lidl versie. Of was die van 1971 ?
Verrekquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Sableheart het volgende:
Ik mis de postcards toch wel een beetje.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, het is allemaal voor mijn tijd
Hebben we niet altijd op zaterdagavond ipv meestal?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:17 schreef Sableheart het volgende:
OP geupdate. Nu naar een priima nummer van Portugal, dat zoals gebruikelijk minder kreeg dan het verdiende.
Als een groep besluit op een andere dag dan zaterdag een oude editie terug te kijken, hoort dat ook in dit topic thuisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben we niet altijd op zaterdagavond ipv meestal?
Ooohh ja toen mochten ze niet meedoen toch?quote:
Ja die gingen losquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Sableheart het volgende:
Noorwegen maakt wel vol gebruik van het loslaten van de taalregel.
Zeker, maar het is niet echt mijn stijl.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Klinkt wel gezellig dit, met die samenzang
Ook altijd goed om jou te zien @usagi414quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
Goed je weer te zien @:Aoibhin trouwens.
Is Jobi jouw bijnaam?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Zij heeft precies hetzelfde kapsel als een jonge Jobi. Raar geknipte pony, haar net boven schouderlengte
Past wel redelijk in de mode van die tijd, voor zowel heren als dames, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Zij heeft precies hetzelfde kapsel als een jonge Jobi. Raar geknipte pony, haar net boven schouderlengte
Jaquote:
Ook omdat (bijna) niemand weet hoe je het uit moet spreken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaDat krijg je als je username Aoibhin heet, zelfs het typen wordt lastig en dan wordt er een bijnaam verzonnen
Oh daar is mijn antwoordquote:
Van de eerdere Joegoslavische inzending uit de jaren '60 of van Can't Help Falling in Love?quote:
de zangeresquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met?![]()
Echt de mooiste Spaanse inzending
Brez besedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van de eerdere Joegoslavische inzending uit de jaren '60 of van Can't Help Falling in Love?
Ik ken hem eigenlijk alleen van dit nummer, maar dit nummer is prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Zwitserland met Patrick Juvet. Ik heb hem de laatste jaren vooral leren kennen als de gozer die in de film Intouchables uit een auto wordt gesleurd en met zijn neus op een verkeersbordje wordt gedrukt
Daar lijkt ie op he?quote:
Ik heb de film wel gezien maar dat het Patrick was wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Zwitserland met Patrick Juvet. Ik heb hem de laatste jaren vooral leren kennen als de gozer die in de film Intouchables uit een auto wordt gesleurd en met zijn neus op een verkeersbordje wordt gedrukt
Ja dat is dus Patrickquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb de film wel gezien maar dat het Patrick was wist ik niet.
Ik hoop voor je dat het dan doorgaat!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef usagi414 het volgende:
Nog tot Oktober wachten voordat ik Zdravko live kan zien in Carré
Jedan Danquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk lied hoor! Joegoslavië zond vaak iets moois in wat we hier nooit meer herinneren.
Mijn favoriet van Joegoslaviëquote:
Die van San Remo 2022quote:
Die wordt spannendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Hoe gaat de puntentelling van dit jaar?
Die met de meeste punten wintquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
2 juryleden per land, die elk 1 tot 5 punten geven. Geen enkel land eindigt dus op 0 punten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
2 juryleden per land, die elk tussen de 1 en 5 punten geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij ging ik tijdens deze naar het toilet toenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb deze heldin live gezien en gehoord bij het Songfestivalfeest van 2019. Werd gewoon uit de uitzending geknipt
Volledig onterecht. Gelukkig hebben we haar hier wel terug gekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb deze heldin live gezien en gehoord bij het Songfestivalfeest van 2019. Werd gewoon uit de uitzending geknipt
Misschien ben je @H_T dan nog wel tegengekomen, die scheen ook bij dit soort nummers naar het toilet te zijn gegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik tijdens deze naar het toilet toen
En bij Mahmoodquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien ben je @:H_T dan nog wel tegengekomen, die scheen ook bij dit soort nummers naar het toilet te zijn gegaan
Jaquote:
Zou zomaar kunnen, ik was in ieder geval niet de enige toen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien ben je @:H_T dan nog wel tegengekomen, die scheen ook bij dit soort nummers naar het toilet te zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |