Nog niet heel erg neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:19 schreef molloot200 het volgende:
@:Aoibhin even tussendoor. Ben je een beetje bij met wat er allemaal gekozen is voor dit jaar? Wat zijn je favorieten?
Graham Norton zou nu roepen dat we een screenshot moeten makenquote:
In 1973 hadden weinig mensen een idee wat een screenshot wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Graham Norton zou nu roepen dat we een screenshot moeten maken
En was het ook een stuk minder ongebruikelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:24 schreef H_T het volgende:
[..]
In 1973 hadden weinig mensen een idee wat een screenshot was
Nee. Ieder land stuurt 2 juryleden. Dus je ziet telkens de scores gegeven door 3 landen in beeld.quote:
Er mogen meer landen stemmen, maar ze laten het wel in blokken zien. Dus eerst mogen de landen links stemmen, daarna de landen rechtsquote:
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende puntenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee. Ieder land stuurt 2 juryleden. Dus je ziet telkens de scores gegeven door 3 landen in beeld.
Ieder land stuurt 2 juryleden. Ieder jurylid geeft aan ieder land tussen de 1 en 5 punten. Om de snelheid er in te houden, worden de punten van 3 verschillende landen tegelijk aangekondigd. Dit gebeurd door bij iedere groep van 3 landen de hele lijst af te gaan, en te vragen hoeveel ieder jurylid aan punten gegeven heeft. Die worden dan voor die 3 landen gezamenlijk aangekondigd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende punten
Al die punten van 6 mensen in beeld opgeteld klopt met het totaal
Ik snap niks meer van
Je hebt steeds een blokje van drie landen waarvan 2 juryleden de punten geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Joegoslavië geeft 2 mensen verschillende punten
Al die punten van 6 mensen in beeld opgeteld klopt met het totaal
Ik snap niks meer van
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zijn de Nederlandse juryleden?
Niet bekend zegt Wikipediaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Wie zijn de Nederlandse juryleden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wikipedia weet het antwoord niet, heb de engelse en nederlandse versie bekeken.
Dat had ik ook gezien, daarom vroeg ik het hierquote:
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgend jaar weer in Luxemburg! aldus Netta
UK werd het, omdat Luxemburg het niet meer kon betalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Volgende week weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Wat geniet ik er van om zo met zijn allen samen terug te kijken
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Sableheart het volgende:
Dan zijn we volgens mij weer veel langer bezig met de NFsquote:
WOMBLES FTWquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Gingen de Britten ermee aan de haal
Met een van de leukste intervalacts ooit
Esch-sur-Alzette is nu beledigdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Luxemburg heeft maar 1 fatsoenlijke stad dus nu kan ze het moeilijk fout hebben!
Portugal is trouwens een voorronde die je absoluut niet mag missen. De kwaliteit lag vorig jaar gigantisch hoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sorry, dan staat Portugal op het programma, en ik verwacht dat dat al laat gaat worden.
Ach kom, dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sorry, dan staat Portugal op het programma, en ik verwacht dat dat al laat gaat worden.
Same herequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
Zoals een wijze vrouw ooit zei, Alles is leuker als je het samen doetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef Sableheart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ook toen al had men door dat de keuze van vader Abraham als liedschrijver misschien toch niet zo'n goede was. Maar als men daar in 2010 van had geleerd, was onze inzending een stuk minder memorabel geweest.quote:
je hebt gelijk, gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef NailQueen het volgende:
@:sableheart stop je de video nou voor de tjoen?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoals een wijze vrouw ooit zei, Alles is leuker als je het samen doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Ben, die rustig een volgende uitnodiging zal aannemen"
Het is er alleen nooit van gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"Ben, die rustig een volgende uitnodiging zal aannemen"
Als je verwacht gevraagd te worden terwijl de AvroTros aangeeft dat ze graag inzendingen ontvangen, gaat het er niet meer van komen, nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is er alleen nooit van gekomen
Ben Cramer wil revanche nemen op het songfestival
Dat is wel de bedoeling, we zijn aan 1983 toe.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef NailQueen het volgende:
*klein schopje*
Het NF-seizoen is afgelopen. Is er vanavond weer een oude editie?
Duitsland gaat hier niet meteen een belletje rinkelen! Dus ben benieuwd, want jouw smaak is meestal heel leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Duitsland en Israel zijn de hoogtepunten voor mij.
Bon soir Fred!quote:
Fijn dat jij er ook weer bij bentquote:
Maar ik ben er nogquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jou hebben we ook al een poosje niet gezien, Jobi
Je bent ons nog niet zat?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik ben er nogEn jullie ook, gelukkig
Nee johquote:
Ze moesten wel rennen met het tempo van de aankondigingen, maar gewoon lopen met closeups is toch mooier.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk, zo'n klungelig Ren-je-rot-op-het-podium vlaggenparade
Ja dat staat wel mooier op beeld inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze moesten wel rennen met het tempo van de aankondigingen, maar gewoon lopen met closeups is toch mooier.
Het was een mooi vroeg voorbeeld, waarbij ze nog experimenteerden wat het beste werkte.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat staat wel mooier op beeld inderdaadMaar het had wel wat aandoenlijks ergens
Ja, die is mooiquote:
Ik heb het begin gezien. Het niveau is erg hoog dit jaar bij hhbquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen ben ik ook met een half oog aan het kijken naar hoe een stel amateurbakkers een eetbaar standbeeld van André van Duin proberen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |