SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 26-02-2022 21:07:05 ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
jullie hebben heel de avond massaal gestemd
![]()
![]()
![]()
net als vakantieveilingen
Dat weet Nawel toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:58 schreef Kinga het volgende:
Wat overdrijft Nawel nu... dit was zo klaar als een klontje...
Hey Paul, nee die is niet weg te krijgen die Nawel hoorquote:
en anders de botjes van Nawel welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Als het al niet duidelijk was dat BB bepaald, is dat nu wel.
Als je Vera eruit kan kicken, ben je sowieso populairder dan de bewoners die later erin kwamen... maar die meid is niet zo slim denk ik.quote:
Heb jij je opgegeven??quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
@:greysbones volgend jaar samen opgeven haha![]()
![]()
Ja Nawel heeft op haar verjaardag met zekerheid niet gehoord hoeveel kans ze heeft tegen Hanne en hoe de polls gingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je.....die heeft op die verjaardag genoeg gehoord......
NOwayquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
@:greysbones volgend jaar samen opgeven haha![]()
![]()
Dat zijn conclusies die de bewoners niet kunnen trekken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als je Vera eruit kan kicken, ben je sowieso populairder dan de bewoners die later erin kwamen... maar die meid is niet zo slim denk ik.
en aan het commentaar van COSquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOway
ik ga mezelf niet blootstellen aan een dergelijk spel dat bepaald wordt door een FEBO![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Poeziewoes het volgende:
Nawel wint BB dat is nu wel duidelijk!
Nou zegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Is Hanne net op tijd om de slechtste moeder van het jaar award in ontvangst te nemen
kun je dat ook even over Tobi zeggen over de mensen die hij heeft weggestemdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valserik die Kristof. Overdreven gedoe.
Heeft haar zelf weggestemd.
Volgend jaar nog harder en spannenderquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOway
ik ga mezelf niet blootstellen aan een dergelijk spel dat bepaald wordt door een FEBO![]()
Yup...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Poeziewoes het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
salar tegenover Nawel, wint Salarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Poeziewoes het volgende:
Dat zou erg fijn zijn!quote:
nee nog niet kan nog niet tochquote:
het is een complotquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Yup...
Die corruptie is nu wel duidelijk.
Ze komt er mee weg in haar bed te meuren de hele dag.
Haar familie mocht bij een feestje zijn
Elke week niet weggestemd worden...
quote:
Mag hopen van nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Poeziewoes het volgende:
Hij heeft zogenaamd verkeerd gestemd. Gelogen dus. Ze hadden een afspraak om Julio te stemmen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je dat ook even over Tobi zeggen over de mensen die hij heeft weggestemd
Honestly ik stan deze vrouw wel hoor ze gaat slapend de hele wedstrijd doorquote:
Waar ziet Tobias de crew nu dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat de crew geen mondkapjes meer dragen is Tobias opgevallen.
Was heel onhandig, volgende week is hij wegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De bewoners krijgen "harde en meedogenloze beslissingen te nemen "quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe week
De week van de grote beslissingen
Decision week
Op naar het datacenter!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
de nweek van de grote beslissing
in de gameroom
welke 2 bewoners moeten hun koffer pakken en het huis verlaten
zijn toch nog 7quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:05 schreef engine het volgende:
Geraldine zegt het nu ook. 2 belgen, 2 nederlanders.
Dat had ik al vrij snel doorquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Op naar het datacenter!
Te doorzichtig.
Na 'HELL WEEK' geloof ik niets maar dan ook niets meerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef Verida het volgende:
[..]
De bewoners krijgen "harde en meedogenloze beslissingen te nemen "
het zal mij benieuwen
Dus waarom nog stemmen...... we weten gelijk wat er gebeurt als er 1tje genomineerd is kan die eigenlijk gelijk vertrekken als Nawel erbij staat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:03 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Enige jammere vind ik dat geen enkele live show meer interessant gaat zijn. Het is echt overduidelijk wie gaat winnen.
Hoogste fkn tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja gaan vast naar het data center
Meedogenloze keuzes: tijdens het boodschappen doen kiezen tussen jonge en oude kaasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Na 'HELL WEEK' geloof ik niets maar dan ook niets meer
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:08 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Meedogenloze keuzes: tijdens het boodschappen doen kiezen tussen jonge en oude kaas
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:08 schreef just me het volgende:
ik ga even naar de buren bij Radio 49, muziekjes luisteren
Ik vermaak me wel alleenquote:
nee dat was nog niet zeker hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
de nweek van de grote beslissing
in de gameroom
welke 2 bewoners moeten hun koffer pakken en het huis verlaten
Gezelligquote:
bij de deur waar Hanne er uit ging stonden allemaal cameramannenquote:
Wat is er eigenlijk met die home trainer van vorig seizoen gebeurd?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:09 schreef Kinga het volgende:
Niet op een hometrainer fietsen lijkt me
terug naar de sponsorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die home trainer van corig seizoen gebeurd?
zal welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef Dotteke het volgende:
Krijg je straks natuurlijk dat de twee die naar huis zouden moeten vrijstelling voor zaterdag krijgen
tweelingzus van Julio ?quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:13 schreef Dotteke het volgende:
Krijg je straks natuurlijk dat de twee die naar huis zouden moeten vrijstelling voor zaterdag krijgen
Dat is nergens gezegd volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef Rhosyn het volgende:
Gaan er volgende week weer 2 naar huis?
Hoezo dan?
Weten ze dat al?
ik vond hem minder, telkens dat snot ophalen bah bah bahquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Heerlijk die Nawelsmr op stream 2
Nee aan het eind van de live show werd gezegd dat de bewoners zo in de game room aan een ronde tafel moeten gaan zitten en beslissen welke twee bewoners vanavond het huis moeten verlatenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo dan?
Weten ze dat al?
Nee, er moeten er straks 2 hun koffers pakken en het huis uit. Maar niet naar huis.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo dan?
Weten ze dat al?
Ik lees hier zulke verwarrende dingen!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nergens gezegd volgens mij.
Nawel en kristof... kan natuurlijk niet want dan 1 belg nog in huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, er moeten er straks 2 hun koffers pakken en het huis uit. Maar niet naar huis.
Dus ja, vul zelf maar heen waar ze dan heen gaan....
Twee bewoners moeten vanavond het huis verlaten ...............quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees hier zulke verwarrende dingen!
Oh.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee aan het eind van de live show werd gezegd dat de bewoners zo in de game room aan een ronde tafel moeten gaan zitten en beslissen welke twee bewoners vanavond het huis moeten verlaten
ja maar er is zoiezo niet gezegd of ze wel weggaan zelfde geld moeten ze koffer pakken maken ze hun even nerveus en na tijd dan weer uitpakken, het gaat natuurlijk omde vraag wat ze beslissen dus ze hoeven niet echt weg te gaan ook niet na de witte kamerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, er moeten er straks 2 hun koffers pakken en het huis uit. Maar niet naar huis.
Dus ja, vul zelf maar heen waar ze dan heen gaan....
dit is idd all genoeg om voor scheurtjes en drama te zorgen onderlingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar er is zoiezo niet gezegd of ze wel weggaan zelfde geld moeten ze koffer pakken maken ze hun even nerveus en na tijd dan weer uitpakken, het gaat natuurlijk omde vraag wat ze beslissen dus ze hoeven niet echt weg te gaan ook niet na de witte kamer
Vechtenquote:
Heb dat niet gezien maar ziet er wel leip uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef C.A.I het volgende:
Het gaat net als in aus de mirror room worden met de red button voor money en exit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie haten vrouwen hier echt he?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Rhosyn het volgende:
Gaan ze bidden. Domme schreeuwwijven.
Schreeuwwijven wel ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jullie haten vrouwen hier echt he?
sommige vrouwen welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jullie haten vrouwen hier echt he?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb dat niet gezien maar ziet er wel leip uit.
Oh wow dat is wel heel vet. Maar alsof ze hiervoor het budget hebben 😫SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb dat niet gezien maar ziet er wel leip uit.
Dat was wel gaaf gedaan. Ze werden er ook echt wel een beetje gek van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
jij al gezien? is die goed?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Zoiets als dit script vermoed ik
https://www.moviemeter.nl/film/61981
Oh god moeten ze dat zeker dadelijk ook nog eerstquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:24 schreef C.A.I het volgende:
Bewoners iedereen nu zijn koffers inpakken 😄
Vorig jaar die witte kamer. Alles omwikkeld met witte stof.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was wel gaaf gedaan. Ze werden er ook echt wel een beetje gek van.
Is toch net iets minder heftig als spiegelsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vorig jaar die witte kamer. Alles omwikkeld met witte stof.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft het geraldine niet gedaan ?
op twitter hebben ze afgestemt vor
volgende week? vanavond nog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:26 schreef humpty het volgende:
Volgende week die vervelende Julio maar weg
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Kan iemand die goed is in wikipedia die pagina van het huidige seizoen terug doen? Ik mis wel die overzichtjes en die informatie. Of heeft Leroy hem uit irritatie na z'n nominatie zelf verwijderd 🙄
waarom zou ze? wat voor invloed heeft dat op de bewoners?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel van ukraine vertelt heeft zij niet
in cache werkt hij nog https://webcache.googleus(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Kan iemand die goed is in wikipedia die pagina van het huidige seizoen terug doen? Ik mis wel die overzichtjes en die informatie. Of heeft Leroy hem uit irritatie na z'n nominatie zelf verwijderd 🙄
Geraldine vertelde het ook tegen Hanna 2belgen 2nederlanders moeten overblijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kan niet, nog maar 1 belg in huis dan. Tenzij BB faalt,... zou mooi zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thankyou!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:29 schreef Yolk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Poedelpoes
Soort van overzichtje, destijds geleend van Wikipedia.
Niet geheel compleet vermoedelijk, maar toch iets.
Klopt, is ook niet iets voor de live show.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zollen het wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
waarom zou ze? wat voor invloed heeft dat op de bewoners?
Vermoed ook wel zoietsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal wel zoals AU gaan. Geldteller gaat oplopen. Als iemand drukt, krijgt ie het geld, ander terug het huis in. Als ze beiden niet drukken, beiden naar huis als het maximale tijd bereikt is... Was daar iets van 1 of 2 minuten.
niet in de liveshow, de bewohners zollen ze hetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet iets voor de live show.
Sie sollen niksquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zollen het weten
vele vele hebben op twitter vor
gestemt
heeft niets met bb te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
twitter is niet de baasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zollen het weten
gestemt
Nee???quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef C.A.I het volgende:
er wordt flink geknipt in de zogenaamde live stream valt het jullie ook op
Maar twitter beslist niet wat er gezegd wordt. Het heeft geen invloed op het spel dus zouden er is geen reden waarom ze het zouden moeten weten. Tenzij de oorlog naar Nederland komt mogen ze geen informatie van buiten krijgen. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zollen het weten
gestemt
de bb fans op twitter zijn ook niet de baasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet twitter ,de
bb fans op twitter hoor
In de live show bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:37 schreef C.A.I het volgende:
er wordt flink geknipt in de zogenaamde live stream valt het jullie ook op
Onze prinses hoeft niet slim te zijn 🥺quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef humpty het volgende:
Nawel snapt ook nooit zoiets ..moeten ze alles honderd keer uitleggen
Heeft het volgens mij ook nooit gevolgd.......quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef humpty het volgende:
zall dit gelach de hele week zoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
[..]
de bb fans op twitter zijn ook niet de baas
Tobias is 120% bezig met het spel en afentoe loopt zijn bovenkamer over van de infoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef Poedelpoes het volgende:
Tobias heeft een paranoide kant die soms opsteekt en ik zie hem nu ook een beetje. Zelfde met vorige week dat ding met Kristoff en Grace.
Iq van een neptand..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef humpty het volgende:
zij is te dom om te poepenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:39 schreef humpty het volgende:
poepen nederlands of poepen belgisch?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is te dom om te poepen
bij haar existiert nur tik tok
Nouja zegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is te dom om te poepen
bij haar existiert nur tik tok
Hier hebben we nooit carnavals uitzendingenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
zall dit gelach de hele week zo
verder gaan?
in duitsland en oostenrijk zijn bijna
alle zendungen van fasching,karneval
in tv gestopt
ja dat gejuich en gedoe in huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben we nooit carnavals uitzendingen
Omdat ze weten dat Kristof ook duidelijk wil winnen......quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is kristof![]()
, hij zegt " als ik nu volgende week of week erop naar huis moet ga ik echt met een voldaan gevoel" , Tobias en Grace blijven stil (ja die willen winnen, kots)
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Verida het volgende:
Ik hou het voor gezien en lees morgen wel even wat er verder is gebeurd
Maak je daar niet al te druk om Mario..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat gejuich en gedoe in huis
is ook zo als carneval
Niet zolang zij daar de touwtjes in de handen hebben...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
Volgende week eruit aub : Tobias en Grace
nogmaals, we zijn in NL je zit in verkeerde topicquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
zall dit gelach de hele week zo
verder gaan?
in duitsland en oostenrijk zijn bijna
alle zendungen van fasching,karneval
in tv gestopt
Weet ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij snapt bijna geen opdracht
vraagt drie keer nach
nee ik bedoel dat gelache in huisquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nogmaals, we zijn in NL je zit in verkeerde topic
laten we het houden op beidenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef Verida het volgende:
[..]
poepen nederlands of poepen belgisch?
Dat was ook de bedoeling, hij vroeg het aan zequote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben dat stukje over paddenstoelen snuiven dus nog meegekregen in het huis. Dus weer geluid te laat uit.
Altijd op na 10equote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:49 schreef Stargazing het volgende:
Hoelang laten ze ons nog wachten ffs
Oh, ik dacht dat het een onderonsje was tussen Peter en Geraldine toen ze al 'weg' waren uit het huis, maar dan zal ik me vergissen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, hij vroeg het aan ze
3 2 1 ..Oogjes staan ook raar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:53 schreef Stargazing het volgende:
"wiejow kheb zieke hoofphijn menseuu"
ja die gaat zo weer op bed liggen en de rest dwingen om ook te stoppen met plezier maken.
Ga naar huis valse teef.
Klopt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:54 schreef mangalie het volgende:
Nawel heeft een rare outfit aan. Flatteert haar niet, en ze heeft een dubbele kin
Maar Grace kan wel veel hebben qua outfits.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt.
Vind dat wel grappig. Grace trekt vaak pakjes aan die helemaal niet bij haar lichaam passen en Nawel heeft dan weer een mooi lichaam en trekt van die rare pakken en broeken aan.
Ze heeft geen mooie borsten. Dat valt erg op in sommige outfits.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar Grace kan wel veel hebben qua outfits.
Komt goed uit. Een koningin als Nawel verdient inderdaad een rijk zo groot als Rusland.quote:
Misschien willen ze gewoon dragen wat ze willen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt.
Vind dat wel grappig. Grace trekt vaak pakjes aan die helemaal niet bij haar lichaam passen en Nawel heeft dan weer een mooi lichaam en trekt van die rare pakken en broeken aan.
Hanne voor Nouchinequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Moet wel Nawel zijn...Of heb ik het mis
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Misschien willen ze gewoon dragen wat ze willen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt goed uit. Een koningin als Nawel verdient inderdaad een rijk zo groot als Rusland.
Tsarina Nawel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |