Niet tegen te rijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:54 schreef Sked het volgende:
Ah, we doen de motoren nu af als 'het voordeel van de vluchter'.
De toch weer tegenvallende ploeggenoten bieden wat dat betreft wel hoop.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gemakkelijke overwinning. Saai zo zonder Mathieu.
Of ik trek mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:23 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Ai, de Mohoor staat nog niet op punt.
In de TDF moet Karel Vive le velo presenteren, dus zak het Renaat zijn.quote:
Halve Nederlander.quote:
Je hebt een soort, hoe noem je dat, afstandsbediening. Dan kun je van zender wisselen als het je niet trekt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga niet veel meer overwinningen van Wout trekken op Sporza vrees ik.
Ik wist niet dat je boos zou worden….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt een soort, hoe noem je dat, afstandsbediening. Dan kun je van zender wisselen als het je niet trekt.
Dat scheelt ook weer dit aandachtszoekende gekanker in dit topic.
@Rellende_Rotscholier is ze al voorgegaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:04 schreef Szura het volgende:
Het Belgische voetvolk heeft wat het wilde en kan zich nu helemaal lazarus zuipen
Ook goeiedag Stijn hallo zegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt een soort, hoe noem je dat, afstandsbediening. Dan kun je van zender wisselen als het je niet trekt.
Dat scheelt ook weer dit aandachtszoekende gekanker in dit topic.
Die heeft hier gewonnenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar zijn de Nederlandse renner.
Wout is half van ons.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar zijn de Nederlandse renner.
Als Eurosport nou gewoon Karsten naast Jeroen zou zetten dan waren we er zo uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, NOS is er wat op vooruit met Danny Nelissen, Sporza erop achteruit met Karl. Jose blijft doorslaggevende factor, maar het is geen weelde.
Die reclameblokken blijven irritant.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Eurosport nou gewoon Karsten naast Jeroen zou zetten dan waren we er zo uit.
Gelukkig alleen de 'grote eendagswedstrijden'.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelling: Karl kan er niets van.
Zeker, maar wil Eurosport dat niet of heeft Karsten wel betere dingen te doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Eurosport nou gewoon Karsten naast Jeroen zou zetten dan waren we er zo uit.
Wie gaat de Tour doen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig alleen de 'grote eendagswedstrijden'.
Karsten mag lekker Spanje becommentariëren met 3sdehand.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker, maar wil Eurosport dat niet of heeft Karsten wel betere dingen te doen?
Het is maar wat je leuk noemt.quote:
Ja verwachtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig alleen de 'grote eendagswedstrijden'.
Deze meme klopt niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle commentatoren van alle zenders scoren gewoon onvoldoende, ook Wuyts (behalve het duo Nelissen en Berkhout)
Met Renaat & José is niks mis meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renaat(nou ja, het is beter dan Karrel of Ruben
)
Het gouden koppel van Eurisport een onvoldoende gevenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle commentatoren van alle zenders scoren gewoon onvoldoende, ook Wuyts (behalve het duo Nelissen en Berkhout)
Boeit he iemand?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:13 schreef wimderon het volgende:
Nog 35 kilometer bij de meisjes! Op de PLAYER!
Renaat is beter op de motor en voor de interviews, is mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Renaat & José is niks mis mee
Berkhout was een fenomeen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Berkhout helemaal niet zo goed was.
Met Wout aan het roer zijn alle Russen vissenvoer!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een indrukwekkend statement zeg.
Poetin trekt meteen alle troepen terug.
Ja leuk. Jij weet ook dat dat niet zo was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Berkhout was een fenomeen.
Je gaat het nooit leren, hé?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja leuk. Jij weet ook dat dat niet zo was.
Danny ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Berkhout helemaal niet zo goed was.
Je debunkt niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik ziedend ben? Ik debunk de Berkhout-mythe.
Tiesj was ook wel nuttig. Snushoorn, Nathan, Mike en Tosh niet gezien tot matig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:23 schreef wimderon het volgende:
Affini is de enige ploeggenoot die vandaag een voldoende verdient.
Zijn versnelling was helemaal goed. Daarna verprutst hij de gunstige situatie door er van weg te rijden (en niet heel sterk te blijken) en daarna niet bij die achtervolgende groep te kunnen blijven om op z'n Deceunincks te kunnen storen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tiesj was ook wel nuttig. Snushoorn, Nathan, Mike en Tosh niet gezien tot matig.
Dat viel inderdaad wat tegen. Schijnt toen al veel te hebben gedaan dus wellicht valt het dan nog mee als de anderen beter waren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn versnelling was helemaal goed. Daarna verprutst hij de gunstige situatie door er van weg te rijden (en niet heel sterk te blijken) en daarna niet bij die achtervolgende groep te kunnen blijven om op z'n Deceunincks te kunnen storen.
Tegen strijkplank Annemiek mag dat geen probleem zijn neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vollering kan toch gewoon overnemen? Van Vleuten moet ze kunnen hebben in de sprint.
Op zijn Mollema's bijna iedereen uit het wiel harken op de Bosberg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen strijkplank Annemiek mag dat geen probleem zijn nee
Waarom overnemen als je gewoon naar de finish wordt gebrachtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen strijkplank Annemiek mag dat geen probleem zijn nee
En vragen om over te nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:08 schreef wimderon het volgende:
En dan nu de kop pakken. Leg maar uit.
Dan zal Fabio morgen wel winnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:36 schreef wimderon het volgende:
Quick-Step 9e, 62e, 72e en 76e, DNF, DNF en DNF.
Normaliter volgt morgen dan een verwoestende revanche.
Vast wel. Die 390 euro prijzengeld is wel erg aantrekkelijk om iemand mee om te kopen.quote:
Serieuze bedragen jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel. Die 390 euro prijzengeld is wel erg aantrekkelijk om iemand mee om te kopen.
Doen ze erg leuk inderdaad. Niet alleen die serie, sowieso maken ze geinige filmpjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die reeks van hem nu op YouTube is erg leuk.
Zeker, ik ben groot fan.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat De Tiet erg snel isquote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Was er geen fan van, maar die filmpjes over hem als prof / daar naar toe werken, zijn leuk. Stuk leuker dan die schijtlollige filmpjes van “vroeger”.quote:Op zondag 27 februari 2022 09:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Michel was een goede commentator maar niet echt de meest sympathieke mens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Daam is zo'n ontzettend vermoeiende rubriek.
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
En Marijn en Bert samen zijn vele malen beter dan pakweg Planckaert en Nys.
Maar Marijn en Bert zijn toch echt een minder alternatief.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:29 schreef Beregd het volgende:
De Planckaerts zijn een groepje marginalen, het feit dat ze Martin Meylandt nabootsen zegt genoeg. Eddy is een act die al sinds de jaren 90 niet meer leuk is.
Zes open deuren. Ik vind het knap van Miesjelquote:Op zondag 27 februari 2022 11:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)iveau-komt~a9a8ed23/
Michel is volledig in zijn element.
Zo aandachtsgeil is ie wel. Had niks anders verwacht.quote:
Het is wel echt om te janken hoeveel aandacht Wielerflits aan hem besteed. Ik snap prima dat je een keer een artikel over heem plaatst, maar ik zie niks anders dan zijn naam voorbij komen. Dat gaat echt nergens over, als je een serieus wielermedium wil zijn.quote:
Leuke content dat ze maken, maar nu wel geneuzel in de margequote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is wel echt om te janken hoeveel aandacht Wielerflits aan hem besteed. Ik snap prima dat je een keer een artikel over heem plaatst, maar ik zie niks anders dan zijn naam voorbij komen. Dat gaat echt nergens over, als je een serieus wielermedium wil zijn.
Leuk dat José wat minder onderbroken wordt, maar ik moet nog maar zien of Karl hem op dezelfde manier kan aangeven als Michel. Leuk dat Michel niet sympathiek was, maar Karl geeft commentaar op dezelfde manier als hij presenteert voor en na de koers.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Michel was een goede commentator maar niet echt de meest sympathieke mens.
En Marijn en Bert samen zijn vele malen beter dan pakweg Planckaert en Nys.
Wij feliciteren Bas met dit GROTE SUCCESquote:
Die was volgens mij alleen in 2017 goed.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:55 schreef Marcoss het volgende:
Durbridge was ooit 1 van de beteren voor dit werk, tegenwoordig niet meer dan een vroege vluchter
Ja, qua resultaten had ik het idee dat hij vaker goed was in de eendagskoersen. Was wel altijd goed in de Panne toen het nog een driedaagse wasquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was volgens mij alleen in 2017 goed.
14h20 zei Rubenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Chiappucci het volgende:
Wanneer beginnen we met de live uitzending?
Levert kliks op he, leven ze vanquote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is wel echt om te janken hoeveel aandacht Wielerflits aan hem besteed. Ik snap prima dat je een keer een artikel over heem plaatst, maar ik zie niks anders dan zijn naam voorbij komen. Dat gaat echt nergens over, als je een serieus wielermedium wil zijn.
Eensquote:Op zondag 27 februari 2022 10:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Was er geen fan van, maar die filmpjes over hem als prof / daar naar toe werken, zijn leuk. Stuk leuker dan die schijtlollige filmpjes van “vroeger”.
Hij laat ze hangenquote:
Puck Tietemaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef franklop het volgende:
Tietema gelost
Toch mooi de helft van de rit volgehouden
Die zat een paar dagen geleden nog achter slot en grendel met covid.quote:
Moet hij weten.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die zat een paar dagen geleden nog achter slot en grendel met covid.
Laporte lijkt me toch? Of is die er niet meer bijquote:Op zondag 27 februari 2022 15:14 schreef Jason22 het volgende:
Tiesj zal nog wel wat proberen, of gaan ze echt all-in op Dekker?
Ik denk dan toch liever aan Fanny Lecluysequote:Op zondag 27 februari 2022 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Brekend: Karl denkt aan Campenaerts terwijl hij in bed ligt.
Ah, kan ook nog inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laporte lijkt me toch? Of is die er niet meer bij
Bas.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er grote jongens af gewaaid?
Tiesj, Asgreen, Pidcock, Kung, Vaquelin, Narvaez,Nathan, Laporte, Garcia Cortina, Trentin, Skujins, Ludvigssonquote:
Werken voor Bauhaus!quote:
Ja nee Bauhaus heeft een fantastische track record. Hahahaquote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groot gelijk. Colbrelli is geen fatsoenlijke sprinter in een groep met meer dan 15 man. Kan me niet herinneren wanneer die voor het laatst won in een grote groep.
Saudi Tour 2020 never forget.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee Bauhaus heeft een fantastische track record. Hahaha
Versloeg toch bijna Sagan in Venray in 2017!quote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee Bauhaus heeft een fantastische track record. Hahaha
Tis wel lood om oud ijzer natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 16:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Versloeg toch bijna Sagan in Venray in 2017!
Vooral ook heel allround.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:41 schreef DIJK het volgende:
Laporte toch wel een goede versterking. Echt wel de moter voorin
Normaal wel, maar er zijn niet veel mannen meer over om de sprint aan te trekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |