Of ik trek mijn woorden terugquote:
En die betonplaten lopen ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vervelend vals plat altijd dit stuk.
Ambetantquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vervelend vals plat altijd dit stuk.
Frenkiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat Karl enkel “Wout” zegt is net zo stront vervelend als die verstandelijk uitgedaagden die het de ganse tijd hebben over “Max”.
'Mathieu'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat Karl enkel “Wout” zegt is net zo stront vervelend als die verstandelijk uitgedaagden die het de ganse tijd hebben over “Max”.
En zelf dan is er eentje NOG erger.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef DiegoFuser het volgende:
Een paar jaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Red Bull sponsor van Wout.
Al een jaar of 5.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Al een jaar of 5?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een paar posts later gecorrigeerdquote:
Januari 2018.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Geeft niet Slobquote:
Wel op de weg ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geeft niet Slob
Volgens mij is het wel nieuw dat ie met een Red Bull helm fietst toch?
Of ik ga nu ook door de mand vallen
Heeft ie al eerder gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geeft niet Slob
Ik vrees dat dat ook niet klopt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar nooit eerder zo'n duidelijk gesponsorde helm!
Jawel, in het veld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef Slobeend het volgende:
Maar nooit eerder zo'n duidelijk gesponsorde helm!
Al jaren bij veldrijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geeft niet Slob
Zo, dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze wout willen terug pakken moeten ze beginnen rondrijden.
Zo dat zijn ook teksten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je wilt winnen zul je als eerste over de eindstreep moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |