Het is wel echt om te janken hoeveel aandacht Wielerflits aan hem besteed. Ik snap prima dat je een keer een artikel over heem plaatst, maar ik zie niks anders dan zijn naam voorbij komen. Dat gaat echt nergens over, als je een serieus wielermedium wil zijn.quote:
Leuke content dat ze maken, maar nu wel geneuzel in de margequote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is wel echt om te janken hoeveel aandacht Wielerflits aan hem besteed. Ik snap prima dat je een keer een artikel over heem plaatst, maar ik zie niks anders dan zijn naam voorbij komen. Dat gaat echt nergens over, als je een serieus wielermedium wil zijn.
Leuk dat José wat minder onderbroken wordt, maar ik moet nog maar zien of Karl hem op dezelfde manier kan aangeven als Michel. Leuk dat Michel niet sympathiek was, maar Karl geeft commentaar op dezelfde manier als hij presenteert voor en na de koers.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Michel was een goede commentator maar niet echt de meest sympathieke mens.
En Marijn en Bert samen zijn vele malen beter dan pakweg Planckaert en Nys.
Wij feliciteren Bas met dit GROTE SUCCESquote:
Die was volgens mij alleen in 2017 goed.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:55 schreef Marcoss het volgende:
Durbridge was ooit 1 van de beteren voor dit werk, tegenwoordig niet meer dan een vroege vluchter
Ja, qua resultaten had ik het idee dat hij vaker goed was in de eendagskoersen. Was wel altijd goed in de Panne toen het nog een driedaagse wasquote:Op zondag 27 februari 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was volgens mij alleen in 2017 goed.
14h20 zei Rubenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Chiappucci het volgende:
Wanneer beginnen we met de live uitzending?
Levert kliks op he, leven ze vanquote:Op zondag 27 februari 2022 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is wel echt om te janken hoeveel aandacht Wielerflits aan hem besteed. Ik snap prima dat je een keer een artikel over heem plaatst, maar ik zie niks anders dan zijn naam voorbij komen. Dat gaat echt nergens over, als je een serieus wielermedium wil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |