Ms om die sockpuppets uit Peterburg te voorzien van een berichtkleurtje zodat duidelijk is wie wat waarom zegt.quote:
Omdat het merendeel van de Russische bevolking ook geen oorlog wil lijkt me.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja waarom doen we dat niet. Europa vanuit het westen en de VS vanuit het oosten. Qua mankracht overlopen we ze met gemak.
Duitsland kiest gewoon voor het westen. Geen zorgen. Ohja en Bush is geen zittend president.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:33 schreef Confetti het volgende:
Bush had gelijk. Youre eithet with us or against us.
Duitdland moet kiezen.
Daar zullen ze wel generatoren voor hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
en als ze nu eerst heel de stroom in rusland plat leggen , dan kunnen ze die dingen toch ook niet afschieten
En de VS weet echt wel waar die dingen nu staan of liggen
dus zo snel mogelijk veilig stellen en dan onschadelijk maken of programmeren dat ze alleen richting het Kremlin kunnen gaan
En waarom zou je ook Rusland innemen trouwens. Die tonen nu al keer op keer aan dat ze prima in staat zijn zichzelf te saboteren, daar is helemaal geen actie van de NAVO voor nodigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kom op. Heb je enig idee hoe groot rusland is? En wat voor terrein dat is. Hoeveel miljoenen er zullen sterven en dat is alleen al als er geen Nukes gebruikt zouden worden..
Want neem aan dat je met we Nato bedoeld. En wil je rusland innemen dan mag je ook meteen achter china aan.
Succes.
Omdat dan de bom valt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja waarom doen we dat niet. Europa vanuit het westen en de VS vanuit het oosten. Qua mankracht overlopen we ze met gemak.
Prima, spreken we dat af. Zo lang we maar wat afspreken ben ik blijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet zo’n punt van moet maken dat ik de analyse op radio 1 van Maarten van Rossum wel interessant vond en dat er zinnige dingen werden gezegd.
Hoe het precies gaat lopen weet niemand.
Dat lijkt me wel, maar vind wel geinig dat je overal neer zet go fuck yourselves.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hebben die geen navigatie ofzo
Ja en stel het zou je lukken. Zonder miljoenen dood en zonder nukes. Wat ga je het het land doen? Succes 144 miljoen inwoners te onderdrukken in een land wat zo bizar groot is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waarom zou je ook Rusland innemen trouwens. Die tonen nu al keer op keer aan dat ze prima in staat zijn zichzelf te saboteren, daar is helemaal geen actie van de NAVO voor nodig.
Mensen in Moskou klagen dat veel geldautomaten het niet meer doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat zouden precies de implicaties zijn voor bijvoorbeeld, winkels in Moskou? Want als het gewone volk het gaat voelen zou het wel eens echt iets kunnen uitmaken.
Maar de regering zegt dat de sancties fictie zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mensen in Moskou klagen dat veel geldautomaten het niet meer doen.
Anonymous?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mensen in Moskou klagen dat veel geldautomaten het niet meer doen.
nee, we gaan nog 70 jaar angst hebben en er geld verspillen aan. het moet een keer afgelopen zijn en als Putin een Navo land aanvalt is dat het perfecte excuus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kom op. Heb je enig idee hoe groot rusland is? En wat voor terrein dat is. Hoeveel miljoenen er zullen sterven en dat is alleen al als er geen Nukes gebruikt zouden worden..
Want neem aan dat je met we Nato bedoeld. En wil je rusland innemen dan mag je ook meteen achter china aan.
Succes.
Klopt maar het is ook een oproep vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
leuke photoshop wel, doet het goed.
Finland en Zweden moeten de boel ook dichtgooienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:39 schreef aloa het volgende:
Meer landen sluiten het luchtruim voor Rusland.
Nederland nog niet.
[ twitter ]
GO GO DO IT NOW!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:25 schreef RAVW het volgende:
Zo die Pizza vreters zijn ook al om
https://www.nu.nl/economi(...)na-draai-italie.html
![]()
![]()
quote:Afgelopen zomer op 12 juli, verscheen op de website van het Kremlin een essay, getiteld ‘Over de historische eenheid van Russen en Oekraners’. De genoemde auteur was niemand minder dan Vladimir Poetin zelf, en veel Ruslandexperts trokken de conclusie dat de Russische president inderdaad de moeite had genomen om een historisch traktaat te schrijven van meer dan 5000 woorden.
Volodmyr Zelensky, de komiek die president in oorlogstijd is geworden, grapte dat hij jaloers was. ‘Dat de president van een machtig land zoveel tijd omhanden heeft.’
Het essay was een uitwerking van een overtuiging die Poetin al een leven lang koestert. ‘De Russen en de Oekraners zijn n volk’, schreef Poetin. Om deze stelling te onderbouwen dook de Russische leider diep de geschiedenis is. Hij greep terug op negende-eeuwse profetien over Kiev als ‘de moeder van alle Russische steden’. Poetin voerde de tweede helft van de 18e eeuw aan toen er een groot Russische rijk ontstond dat volgens hem gebaseerd was op ‘gedeeld geloof, culturele tradities en taal’. Lenin maakte volgens Poetin de vergissing Oekrane te beschouwen als een aparte republiek binnen de Sovjet-Unie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
Ik zou zeggen verdiep je eens in napoleon de ww1 en de ww2. Geef je een klein voorbeeldje over hoe moeilijk rusland in te nemen is. En dat is nog zonder china.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, we gaan nog 70 jaar angst hebben en er geld verspillen aan. het moet een keer afgelopen zijn en als Putin een Navo land aanvalt is dat het perfecte excuus.
Is de kost voor die landen niet groter dan voor Rusland? Hun maatschappijen moeten nu om Rusland, het grootste land op aarde, heen vliegen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:39 schreef aloa het volgende:
Meer landen sluiten het luchtruim voor Rusland.
Nederland nog niet.
[ twitter ]
Als we maar lang genoeg wachten heeft ie alles netjes in bitcoins zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Putin's oorlogskas nu ook in beeld voor sancties
😂Zelfs de bakker hier om de hoek heeft een noodstroomvoorziening.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
en als ze nu eerst heel de stroom in rusland plat leggen , dan kunnen ze die dingen toch ook niet afschieten
En de VS weet echt wel waar die dingen nu staan of liggen
dus zo snel mogelijk veilig stellen en dan onschadelijk maken of programmeren dat ze alleen richting het Kremlin kunnen gaan
het gaat om gas en andere bezittingen, wij zijn iig van dreiging bevrijd, wat we gaan doen met de bewoners? die mogen het uitzoeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verdiep je eens in napoleon de ww1 en de ww2. Geef je een klein voorbeeldje over hoe moeilijk rusland in te nemen is. En dat is nog zonder china.
En dan is het je gelukt (wat dus al vrij onmogelijk is maar oke stel) Dan zit je met een oppervlakte van 17.098.246 km en 144 000 000 inwoners waar je wat mee doet. Die je niet als bevrijders zullen zien als je rusland binnenvalt....
Je denkt er iets te makkelijk over.
Gebrek aan cordinatie en slechte communicatie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie ook best wel wat filmpjes van eenzame trucks/auto's die door de stad scheuren en dan gestopt worden met kogels. Zijn die Russen levensmoe ofzo?
Nee dat moeten we niet doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verdiep je eens in napoleon de ww1 en de ww2. Geef je een klein voorbeeldje over hoe moeilijk rusland in te nemen is. En dat is nog zonder china.
En dan is het je gelukt (wat dus al vrij onmogelijk is maar oke stel) Dan zit je met een oppervlakte van 17.098.246 km en 144 000 000 inwoners waar je wat mee doet. Die je niet als bevrijders zullen zien als je rusland binnenvalt....
Als je het op een globe bekijkt valt het reuze mee de extra afstand naar bepaalde bestemmingen. Een platte kaart geeft een vertekend beeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Is de kost voor die landen niet groter dan voor Rusland? Hun maatschappijen moeten nu om Rusland, het grootste land op aarde, heen vliegen.
oke laat maar. Dit heeft geen zin. Zou zeggen doe eens wat research misschien kan dat je van gedachten veranderenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat om gas en andere bezittingen, wij zijn iig van dreiging bevrijd, wat we gaan doen met de bewoners? die mogen het uitzoeken.
Moskou en enkele andere grote steden overnemen is voldoende. En alles daar ten oosten is niet pro Poetin.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Russen zijn? De Oekrainers zijn overal op zoek naar saboteurs. En ze hebben wapens aan burgers uitgedeeld. Lijkt me een explosieve mix..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zie ook best wel wat filmpjes van eenzame trucks/auto's die door de stad scheuren en dan gestopt worden met kogels. Zijn die Russen levensmoe ofzo?
Dat is alleen maar een nadeel voor hem aangezien alles publiekelijk inzichtelijk is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:44 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Als we maar lang genoeg wachten heeft ie alles netjes in bitcoins zitten
Hoe moeten ze vechten dan als ze de straat niet op mogen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Burgers mogen voorlopig niet meer op straat in Kiev.
Nogmaals. Zoek eens op hoe goed dat ging voor Napoleon en in de ww1 en ww2. Het innemen van moskouquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moskou en enkele andere grote steden overnemen is voldoende. En alles daar ten oosten is niet pro Poetin.
In het oosten zijn ze niet pro poetin hoor.
dus we blijven gewoon angst hebben en er geld tegen aan smijten? gewoon niks doen, een sitting duck blijven, ja zo komen we niet vooruit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oke laat maar. Dit heeft geen zin. Zou zeggen doe eens wat research misschien kan dat je van gedachten veranderen
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Burgers mogen voorlopig niet meer op straat in Kiev.
Laten we vooral stellen en benadrukken dat de NATO is niet is om offensieve acties te nemen of behoefte heeft om andermans grondgebied te betreden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waarom zou je ook Rusland innemen trouwens. Die tonen nu al keer op keer aan dat ze prima in staat zijn zichzelf te saboteren, daar is helemaal geen actie van de NAVO voor nodig.
Hitler heeft dezelfde fout gemaakt als Napoleon. Ik neem aan dat we nu deze fout niet zullen maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nogmaals. Zoek eens op hoe goed dat ging voor Napoleon en in de ww1 en ww2. Het innemen van moskou
wij zitten nog vol met afghanenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo stuurt NL geen militairen naar Polen om dan iig te assisteren met opvang vluchtelingen. Heel vreemd.
De burger milities zullen wel een uitzondering zijn. Maar ze hebben nogal last van Russisch saboteurs dus die willen ze op die manier aanpakken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe moeten ze vechten dan als ze de straat niet op mogen?
Dit is nog geen 1% van wat de nato heeft. En zou echt 0 invloed hebben in de uitkomst tussen een nato en rusland.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef Kiid het volgende:
maar leveren wel enorme hoeveelheden aan militaire equipment die ze anders niet zouden hebben om Rusland te stoppen.
Ja die angst deel ik met je. Ik zie geen scenario voor me waar Poetin gewoon afdruipt zonder zijn doelen bereikt hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef Kiid het volgende:
Is er iemand die de angst deelt dat als Putin er niet in zou slagen om Oekrane over te nemen dat Putin 'als ik niks kan hebben, dan niemand niet'. Hij zou er niks mee winnen, maar het zou me niets verbazen als hij kleinzerig genoeg is om dit te doen. Die nucleaire wapens zijn geen grap in Rusland.
NAVO houdt zich gelukkig afzijdig, maar leveren wel enorme hoeveelheden aan militaire equipment die ze anders niet zouden hebben om Rusland te stoppen.
dat word nog erg lastig voor Vladjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als ik dit soort beelden zie moet je ook wel gek zijn nu nog de straat op te gaan. Wordt een bloedige strijd, straat voor straat.
Kan me dit eigenlijk alleen maar voorstellen als "er wordt over gesproken" Duitsland houdt voet bij stuk.. Filpmje via Twiitter lijkt te duiden dat de Russen richting Polen gaan.quote:
quote:A key assumption is that in order to come up with the optimum plan for ending the crisis, it is essential to know what caused the crisis.
Als Hitler 3 maanden eerder begonnen was had 'ie Moskou gewoon ingenomen, de afloop zelf was niet veranderd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hitler heeft dezelfde fout gemaakt als Napoleon. Ik neem aan dat we nu deze fout niet zullen maken.
Heeft denk vooral te maken met de Russisch saboteurs die ook in en rond Kiev zijn. Zijn al verschillende berichten dat ze dingen markeren voor de Russische luchtmacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
[ twitter ]
Als ik dit soort beelden zie moet je ook wel gek zijn nu nog de straat op te gaan. Wordt een bloedige strijd, straat voor straat.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:50 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/christogrozev/status/1497570179026403329
LOL
Nee dat neem ik ook aan. Dat is mijn hele punt. Je gaat nooit rusland binnen vallen want het kost je miljoenen levens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hitler heeft dezelfde fout gemaakt als Napoleon. Ik neem aan dat we nu deze fout niet zullen maken.
Rusland valt niet uit elkaar. Het is een kwestie van tijd dat China daar compleet de macht overneemt. Uiteraard laten ze daar een vorm van communisme zitten bemand door Russen maar hebben dan toegang tot enorme voorraden metalen en andere energie bronnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee dat moeten we niet doen.
Rusland mag vanzelf uit elkaar gaan vallen nu, wie weet in een verre toekomst, wordt het een democratie. Maar het moet vanzelf gaan.
De winter heeft hem genekt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als Hitler 3 maanden eerder begonnen was had 'ie Moskou gewoon ingenomen, de afloop zelf was niet veranderd.
https://t.me/OSINTUkraine/932quote:🇸🇪🇫🇮🇷🇺⚡Speaker of the Russian Duma confirmed that Sweden and Finland refused to let the plane with him and the delegation of the Russian Federation returning from Cuba fly through their airspace.
en de Italianen. Omdat hij die moest gaan helpen. Waren ze toch nog ergens goed voorquote:
ik denk niet dat het miljoenen levens kost, waar baseer je dat op? en we leven nu in 2022, andere tijden dan Napoleon.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat neem ik ook aan. Dat is mijn hele punt. Je gaat nooit rusland binnen vallen want het kost je miljoenen levens.
En mensen die denken van dat doen we wel even die hebben echt 0 besef wat het in zou houden. Zelfs los van dat rusland een paar k aan nukes heeft.
De nucleaire optie zal hij niet zo snel kiezen. Hij kan ook nog hele steden conventioneel platbombarderen om de Oekraners tot overgave te dwingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef Kiid het volgende:
Is er iemand die de angst deelt dat als Putin er niet in zou slagen om Oekrane over te nemen dat Putin 'als ik niks kan hebben, dan niemand niet'. Hij zou er niks mee winnen, maar het zou me niets verbazen als hij kleinzerig genoeg is om dit te doen. Die nucleaire wapens zijn geen grap in Rusland.
NAVO houdt zich gelukkig afzijdig, maar leveren wel enorme hoeveelheden aan militaire equipment die ze anders niet zouden hebben om Rusland te stoppen.
Ja dat dacht de VS bij Irak ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef Gremen het volgende:
Je hoeft Rusland niet voor altijd te bezetten. Het gaat om het omver werpen van een corrupte regering. Daarna zoek je mensen uit het land zelf die niet de schijn tegen hebben en het land willen besturen. En schrijf je vrije verkiezingen uit.
Dat denkt iedereen natuurlijk, aangezien we de laatste tijd speculaties horen dat z'n gezondheid slecht zou zijn of zelfs ongeneeslijk. Maar het kremlin is zo'n slangenkuil, wie weet grijpt er een andere idioot de macht als ze zien dat 'ie zwakker wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef Kiid het volgende:
Is er iemand die de angst deelt dat als Putin er niet in zou slagen om Oekrane over te nemen dat Putin 'als ik niks kan hebben, dan niemand niet'.
Ja, omdat 'ie eerst zijn maatje moest helpen die niet van Griekenland kon winnen, anders was 'ie in april begonnen, nu pas in juni. En dan was hij een stukje verder gekomen maar nogmaals, uiteindelijk zou het niets uitgemaakt hebben.quote:
Je kan hoogstens 2 van de 4 eisen van poetin inwilligen op een redelijke manier. Nooit bij de NAVO (en dan neutraal blijven) en geen wapens van het westenquote:
het ging eerst om militaire doelen en dan switcht hij naar burgers, dat zal hij berouwen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De nucleaire optie zal hij niet zo snel kiezen. Hij kan ook nog hele steden conventioneel platbombarderen om de Oekraners tot overgave te dwingen.
Mooie fotosoep.quote:
Mooi, kan die blockchain in n keer worden afgehakt en worden getraceerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:44 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Als we maar lang genoeg wachten heeft ie alles netjes in bitcoins zitten
Geen miljoenen levens. Maar wel een hoop ellende en een chaos van een ongekende orde waar ik niet eens aan wil denken. Compleet bezopen om Rusland binnen te vallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk niet dat het miljoenen levens kost, waar baseer je dat op? en we leven nu in 2022, andere tijden dan Napoleon.
Die video heb je snel bekeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je kan hoogstens 2 van de 4 eisen van poetin inwilligen op een redelijke manier. Nooit bij de NAVO (en dan neutraal blijven) en geen wapens van het westen
Maar Rusland eist nu ook dat de 2 deelgebieden officieel onafhankelijk worden gemaakt en de Krim officieel bij rusland hoort. Die eisen zijn gewoon onredelijk.
Heel veel Russen hebben familie daar, zou een hele domme zet zijn. Het feit dat 'ie niet meer met kruisraketten schiet geeft aan in wat voor staat dat leger is, ik heb het idee dat ze bijna op zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
De nucleaire optie zal hij niet zo snel kiezen. Hij kan ook nog hele steden conventioneel platbombarderen om de Oekraners tot overgave te dwingen.
quote:RIVM: radioactiviteit Tsjernobyl in de gaten houden
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) houdt de radioactieve situatie rondom Tsjernobyl in de gaten, nadat het instituut meldingen had gekregen van hogere stralingsniveaus in dit gebied in het noorden van Oekrane. In 1986 ontplofte een van de reactoren van de kerncentrale in Tsjernobyl. Vanwege de hoge stralingsniveaus is het gebied sindsdien beperkt toegankelijk. Het is onduidelijk of de meldingen van verhoogde radioactiviteit kloppen.
Die video is al 20 keer gepost lolquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:56 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Die video heb je snel bekeken.
Zou zeggen zoek voor de grap eens op de legers van nato en de legers van Rusland en China.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk niet dat het miljoenen levens kost, waar baseer je dat op? en we leven nu in 2022, andere tijden dan Napoleon.
https://www.theguardian.c(...)ilterKeyEvents=falsequote:Turkey 'yet to decide' on Russian Black Sea access – report
Turkey has said it is yet to make a decision on closing its straits between the Mediterannean and the Black Sea to the Russian navy– despite an earlier claim by the Ukrainian president, Volodymyr Zelenskiy.
It is the first official clarification since Zelenskiy said on Saturday that Turkey had agreed to close the waterways to warships – which would have been a big defensive boon for Ukraine.
According to Reuters, a Turkish official said it “has not made a decision to close the straits to Russian ships”.
If it did happen, a closure would break a convention for Black Sea states that warships are allowed to return to port during wartime.
The Russian navy has already been responsible for casualties on the coast of Ukraine and on islands in the Black Sea.
Dat wist ik niet. het gaat hier zo hard in dit topicquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die video is al 20 keer gepost lol
Russen hebben een hekel aan Putin en geloven hem niet, dat zag je met het spoetnik vaccin, geen animo om het gratis te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Geen miljoenen levens. Maar wel een hoop ellende en een chaos van een ongekende orde waar ik niet eens aan wil denken. Compleet bezopen om Rusland binnen te vallen.
Ze zien er allemaal wel redelijk hetzelfde uit ja, dus wie weet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Russen zijn? De Oekrainers zijn overal op zoek naar saboteurs. En ze hebben wapens aan burgers uitgedeeld. Lijkt me een explosieve mix..
Waarom zou je toegeven dat je 'nooit' lid wordt. Dingen kunnen nu eenmaal veranderen in de toekomst.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je kan hoogstens 2 van de 4 eisen van poetin inwilligen op een redelijke manier. Nooit bij de NAVO (en dan neutraal blijven) en geen wapens van het westen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |