abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2022 @ 15:47:34 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203847466
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Burgers mogen voorlopig niet meer op straat in Kiev.
Hoe moeten ze vechten dan als ze de straat niet op mogen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203847469
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Moskou en enkele andere grote steden overnemen is voldoende. En alles daar ten oosten is niet pro Poetin.
In het oosten zijn ze niet pro poetin hoor.
Nogmaals. Zoek eens op hoe goed dat ging voor Napoleon en in de ww1 en ww2. Het innemen van moskou
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_203847473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
oke laat maar. Dit heeft geen zin. Zou zeggen doe eens wat research misschien kan dat je van gedachten veranderen
dus we blijven gewoon angst hebben en er geld tegen aan smijten? gewoon niks doen, een sitting duck blijven, ja zo komen we niet vooruit.
pi_203847477
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Burgers mogen voorlopig niet meer op straat in Kiev.
twitter

Als ik dit soort beelden zie moet je ook wel gek zijn nu nog de straat op te gaan. Wordt een bloedige strijd, straat voor straat.
pi_203847478
Hoezo stuurt NL geen militairen naar Polen om dan iig te assisteren met opvang vluchtelingen. Heel vreemd.
pi_203847484
Is er iemand die de angst deelt dat als Putin er niet in zou slagen om Oekraïne over te nemen dat Putin 'als ik niks kan hebben, dan niemand niet'. Hij zou er niks mee winnen, maar het zou me niets verbazen als hij kleinzerig genoeg is om dit te doen. Die nucleaire wapens zijn geen grap in Rusland.

NAVO houdt zich gelukkig afzijdig, maar leveren wel enorme hoeveelheden aan militaire equipment die ze anders niet zouden hebben om Rusland te stoppen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  zaterdag 26 februari 2022 @ 15:48:36 #157
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203847494
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:34 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En waarom zou je ook Rusland innemen trouwens. Die tonen nu al keer op keer aan dat ze prima in staat zijn zichzelf te saboteren, daar is helemaal geen actie van de NAVO voor nodig :').
Laten we vooral stellen en benadrukken dat de NATO is niet is om offensieve acties te nemen of behoefte heeft om andermans grondgebied te betreden.

Het gaat niet om wie de grootste heeft maar dat je niet gedachte moet gaan hebben dat het is te winnen.
De Sovjet het in zijn harses haalt om landjepik te doen van een NATO lid zal niet eens weten hem raakte.
Dat Rusland hier een daar wat prikt, om de respons daarvan te testen is natuurlijk van alle dag en daarom is het versterken van die reactiemacht juist nu ook zo belangrijk. Niet om te winnen maar om te tonen dat het gezien wordt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 26 februari 2022 @ 15:49:09 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203847506
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nogmaals. Zoek eens op hoe goed dat ging voor Napoleon en in de ww1 en ww2. Het innemen van moskou
Hitler heeft dezelfde fout gemaakt als Napoleon. Ik neem aan dat we nu deze fout niet zullen maken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203847510
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo stuurt NL geen militairen naar Polen om dan iig te assisteren met opvang vluchtelingen. Heel vreemd.
wij zitten nog vol met afghanen
pi_203847515
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoe moeten ze vechten dan als ze de straat niet op mogen?
De burger milities zullen wel een uitzondering zijn. Maar ze hebben nogal last van Russisch saboteurs dus die willen ze op die manier aanpakken.
pi_203847527
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef Kiid het volgende:
maar leveren wel enorme hoeveelheden aan militaire equipment die ze anders niet zouden hebben om Rusland te stoppen.
Dit is nog geen 1% van wat de nato heeft. En zou echt 0 invloed hebben in de uitkomst tussen een nato en rusland.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 15:50:25 #163
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203847537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:48 schreef Kiid het volgende:
Is er iemand die de angst deelt dat als Putin er niet in zou slagen om Oekraïne over te nemen dat Putin 'als ik niks kan hebben, dan niemand niet'. Hij zou er niks mee winnen, maar het zou me niets verbazen als hij kleinzerig genoeg is om dit te doen. Die nucleaire wapens zijn geen grap in Rusland.

NAVO houdt zich gelukkig afzijdig, maar leveren wel enorme hoeveelheden aan militaire equipment die ze anders niet zouden hebben om Rusland te stoppen.
Ja die angst deel ik met je. Ik zie geen scenario voor me waar Poetin gewoon afdruipt zonder zijn doelen bereikt hebben.

De haat voor Rusland zal dan ook vertienvoudigen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 26 februari 2022 @ 15:50:33 #164
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203847538
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
[ twitter ]

Als ik dit soort beelden zie moet je ook wel gek zijn nu nog de straat op te gaan. Wordt een bloedige strijd, straat voor straat.
dat word nog erg lastig voor Vladje
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203847540
quote:
Kan me dit eigenlijk alleen maar voorstellen als "er wordt over gesproken" Duitsland houdt voet bij stuk.. Filpmje via Twiitter lijkt te duiden dat de Russen richting Polen gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203847551

quote:
A key assumption is that in order to come up with the optimum plan for ending the crisis, it is essential to know what caused the crisis.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_203847552
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hitler heeft dezelfde fout gemaakt als Napoleon. Ik neem aan dat we nu deze fout niet zullen maken.
Als Hitler 3 maanden eerder begonnen was had 'ie Moskou gewoon ingenomen, de afloop zelf was niet veranderd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203847556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
[ twitter ]

Heeft denk vooral te maken met de Russisch saboteurs die ook in en rond Kiev zijn. Zijn al verschillende berichten dat ze dingen markeren voor de Russische luchtmacht.
twitter
pi_203847564
quote:
84s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee dat neem ik ook aan. Dat is mijn hele punt. Je gaat nooit rusland binnen vallen want het kost je miljoenen levens.

En mensen die denken van dat doen we wel even die hebben echt 0 besef wat het in zou houden. Zelfs los van dat rusland een paar k aan nukes heeft.
pi_203847567
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee dat moeten we niet doen.
Rusland mag vanzelf uit elkaar gaan vallen nu, wie weet in een verre toekomst, wordt het een democratie. Maar het moet vanzelf gaan.
Rusland valt niet uit elkaar. Het is een kwestie van tijd dat China daar compleet de macht overneemt. Uiteraard laten ze daar een vorm van communisme zitten bemand door Russen maar hebben dan toegang tot enorme voorraden metalen en andere energie bronnen.
pi_203847579
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als Hitler 3 maanden eerder begonnen was had 'ie Moskou gewoon ingenomen, de afloop zelf was niet veranderd.
De winter heeft hem genekt.
pi_203847585
quote:
🇸🇪🇫🇮🇷🇺⚡Speaker of the Russian Duma confirmed that Sweden and Finland refused to let the plane with him and the delegation of the Russian Federation returning from Cuba fly through their airspace.
https://t.me/OSINTUkraine/932
pi_203847589
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:52 schreef aloa het volgende:

[..]
De winter heeft hem genekt.
en de Italianen. Omdat hij die moest gaan helpen. Waren ze toch nog ergens goed voor
pi_203847594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 15:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee dat neem ik ook aan. Dat is mijn hele punt. Je gaat nooit rusland binnen vallen want het kost je miljoenen levens.

En mensen die denken van dat doen we wel even die hebben echt 0 besef wat het in zou houden. Zelfs los van dat rusland een paar k aan nukes heeft.
ik denk niet dat het miljoenen levens kost, waar baseer je dat op? en we leven nu in 2022, andere tijden dan Napoleon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')