Ja dit is een beetje het probleem van al die mensen die maar roepen van nato doet niks.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je wil dat de VS, Frankrijk en Duitsland aanvallen? Of hoe moet ik het lezen?
Ja ok. Zo kun je het ook zien natuurlijk. Meerderheid toont geen actieve tegenstand.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bron? Het lijkt me dat de Russische bevolking vrij apathisch/passief is.
Ze zullen vast ook wel veel geavanceerde shit hebben. Maar ik had (zonder kennis dus) wel verwacht dat we ook een paar honderd tanks zouden hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kosten zitten natuurlijk niet alléén in materiaal, ook in innovatie op allerlei technologische gebieden, waar Nederland er beter voor staat dan puur op de aantallen.
Dat verdrag zegt enkel dat Turkije schepen mag tegenhouden in geval van oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ze hebben dat verdrag 2 dagen terug toch al van toepassing verklaart?
Iemand al een idee wie Putin op die plek wil hebben? Dat moet toch ook al lang vast staan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Oekraine nu staakt met verdedigen zit er zo een pro Putin pop op de plek van Zelensky
Wel terug naar huis dus maar dan niet meer heen volgens mij. Dacht ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal de situatie juist schetst. Het wordt in ieder geval weersproken.
[ twitter ]
dat is een spindoctor voo, we hadden teveel tegenstandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
21 MINUTEN GELEDEN
Oekraïne wilde niet met ons praten, stelt Rusland
De Russische regering zegt dat Oekraïne vredesbesprekingen met Rusland gisteren heeft afgewezen. Volgens het Kremlin is het offensief van de Russische troepen gisteren op last van president Poetin gepauzeerd in afwachting van de gesprekken, maar Oekraïne zou hebben geweigerd aan de onderhandelingstafel plaats te nemen.
"Omdat de Oekraïense zijde weigerde te onderhandelen, wordt de opmars van de Russische strijdkrachten vanmiddag weer volgens plan hervat", zei een regeringswoordvoerder tegen het Russische persbureau Interfax.
Een adviseur van president Zelensky zegt dat het niet klopt dat Oekraïne vredesbeperkingen heeft afgewezen. Ook is het volgens de adviseur "absoluut onwaar" dat Rusland het offensief ook heeft gepauzeerd, zoals het Kremlin zegt.
NOS
Wel interessant dat ie zegt dat 'het plan wordt hervat'. Was het plan stilgelegd dan?
En de f35quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En 28 Apache's. Die zijn wel serieus vet.
Het gaat om het voorkomen van een oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat hadden we dan moeten doen? Aan Poetin beloven dat Oekraïne de komende 10-20 jaar geen NAVO-lid zal worden. Wat heeft Poetin precies te zeggen over Oekraïne?
Beetje een emopost van die user. Maar neem het niet kwalijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:01 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je wil dat de VS, Frankrijk en Duitsland aanvallen? Of hoe moet ik het lezen?
ik vermoedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Iemand al een idee wie Putin op die plek wil hebben? Dat moet toch ook al lang vast staan?
Nee... ik ging ook uit van het eerste bericht zo'n 3 kwartier geleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal de situatie juist schetst. Het wordt in ieder geval weersproken.
[ twitter ]
Mwah, zo klein is dat ook weer niet. In de lucht en op het water staan we er prima voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik zit een beetje te kijken naar ons leger.
Wij hadden in 2017 63 jachtvliegtuigen en 18 tanks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat het weinig was, maar dit is zo goed als niksVerbaas me er dan over dat we nog zoveel defensiekosten hebben.
https://nos.nl/op3/artikel/2159597-wat-heeft-ons-leger-in-huis
Het wordt zomer, de vraag naar gas zal sowieso dalen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je hem een beetje dicht draait gaan de prijzen omhoog, dus je kan er in principe nog steeds evenveel aan verdienen.
Pas wanneer je hem echt ver dicht draait zal de vraag gaan dalen bij te hoge prijzen.
Anders gaan ze rechtstreeks naar Goelag... Je moet dingen wel in perspectief willen zienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja ok. Zo kun je het ook zien natuurlijk. Meerderheid toont geen actieve tegenstand.
''Lekker terug naar binnen'', is daar voor hem natuurlijk ook niet veilig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Er wordt gezegd dat Zelensky mee vecht maar iemand een zicht op zijn agenda?
Vecht hij echt mee of trekt hij dagelijks 20min. op met het leger en een horde journalisten om zijn social media kanalen te vullen? (Daarna lekker terug naar binnen aan het haardvuur en telefoontjes beantwoorden)
Op het water is wel fijn. Want een oorlog met nederland gooi je wat bommen op paar dijken en de helft van het land is klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mwah, zo klein is dat ook weer niet. In de lucht en op het water staan we er prima voor.
Goh dat gebeurt nu nooit in oorlogstijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:03 schreef byah het volgende:
Dit is eigenlijk een grote informatieoorlog waarbij feiten allang niet meer getoetst kunnen worden
Nog even hierop terugkomend, dit zijn beelden uit 2014 na een aanval van rebellen uit Donetsk op een Oekraïens bataljon. Andere beelden maar op dezelfde plek (let op, ook schokkende beelden):quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef myShizzle het volgende:
Heavy shit, nsfw, geen idee van herkomst
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Dan moeten die bommen wel bij de dijkjes kunnen komenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op het water is wel fijn. Want een oorlog met nederland gooi je wat bommen op paar dijken en de helft van het land is klaar
Nee goh, dat levert je minimaal een tijdje brommen op. Dat zegt dus niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja ok. Zo kun je het ook zien natuurlijk. Meerderheid toont geen actieve tegenstand.
Ze zijn aan het oefenen. Poetin heeft het toch gezegd?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal mosterd na de maaltijd? deze invasie van Rusland was immers te voorspellen. Zeker toen die troepen naar de grens gingen. Wat dachten wij? dat ze daar een bordspel gingen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |