Beschamend, dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:27 schreef falling_away het volgende:
[ twitter ]
Met vertaling erbij nu(of het allemaal klopt weet ik niet)
Putin volgt al vijftien jaar lang het exacte plan van Dugin's Foundations of Geopolitics. Hij was zo uiterst bedreigd door het plotselinge oprukken van de NAVO dat hij wel exact moest doen wat er in 1997 al neergelegd werd door een fascistische nationalist om het Russische rijk in ere te herstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Alles staat en valt met het gevecht om de invloedssfeer vanaf Finland to Oekraine, en Rusland (Poetin) voelt zich bedreigd daarin.
Maar realistische diplomatie is schijnbaar tegen dovemansoren gericht.
Cyprus toch nog?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Werd tijd. Was dat de laatste dwarsligger?
Echt ziek hoe Poetin/Rusland dat 1 op 1 volgt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Putin volgt al vijftien jaar lang het exacte plan van Dugin's Foundations of Geopolitics. Hij was zo uiterst bedreigd door het plotselinge oprukken van de NAVO dat hij wel exact moest doen wat er in 1997 al neergelegd werd door een fascistische nationalist om het Russische rijk in ere te herstellen.
Hij ging de Isk-andere kant opquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:33 schreef raptorix het volgende:
Is al duidelijk waar die Iskander raket heen ging?
Putin is voor niemand bang.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Alles staat en valt met het gevecht om de invloedssfeer vanaf Finland to Oekraine, en Rusland (Poetin) voelt zich bedreigd daarin.
Maar realistische diplomatie is schijnbaar tegen dovemansoren gericht.
dat die Rus met die tank nog niet eens weet waar die zit en wat die aan het doen is verbaast me nog het meestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:27 schreef falling_away het volgende:
[ twitter ]
Ja duidelijk zijn bijbel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt ziek hoe Poetin/Rusland dat 1 op 1 volgt.
We praten hier dan ook Nederlands.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef Makrelis het volgende:
Ik zie het woordje 'moraal' te vaak langkomen terwijl er 'moreel' wordt bedoeld. Ja, in het engels heet het 'morale'.
Op zich valt het nog wel mee. Als Rusland een NAVO land aanvalt en er beperkt tactische kernwapens worden ingezet dan ga je de richting uit van het aantal doden zoals in de holocaust. Daar lijkt het voorlopig nog niet op.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als het niet snel wordt gestopt, gaan we die aantallen ook krijgen ben ik bang...
Behalve voor alle andere mensen dan aangezien hij niet dichter dan 10 meter bij ze in de buurt durft te komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Putin is voor niemand bang.
Hij ontkent het nog steeds! Het is een 'Speciale operatie'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:34 schreef halfway het volgende:
[..]
Eergisteren ontkende hij nog een invasie, Hallo Putin de wereld heeft tegenwoordig internet!
Zulke dingen geven wel mooi aan dat de bad guys vaak helemaal niet de mensen zijn die 'gewoon' hun werk doen, maar de grote bazen erboven. Wat logisch is natuurlijk, maar toch. Alsof dit soort lui daadwerkelijk zin hebben in een nutteloze oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:27 schreef falling_away het volgende:
[ twitter ]
Turkije of Griekenland jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wordt daarmee bedoeld dat cyprus geen kant gekozen heeft?
Hebben die veto-recht?quote:
In het Nederlands is het "moreel". "Het moreel van de soldaten is uitstekend." Dat is een ander woord dan "moraal", als in "de moraal van het verhaal".quote:
700.000 'men'...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Bizarre aantallen, echt niet te bevatten.
ook meer omdat ze anti turk zijn de grieken dus de turken volgen .. no wayquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ze Turkije zouden volgen zouden ze anti Rusland zijn. Griekenland is pro rusland.
Eerder was Griekenland Pro-Amerika toch? Het land lag dicht tegen de sovjet imperium aan eerder en volgens mij hielp amerika daarbij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ze Turkije zouden volgen zouden ze anti Rusland zijn. Griekenland is pro rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |