De geruchten gaan dat hij het wel doodsbenauwd kreeg van Covid, risicopatient.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Putin is voor niemand bang.
Het uitschakelen van de voertuigen lijkt mij voldoende.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beschamend, dit.
Logistiek gezien is het Russische leger dus echt een bende.
Mag leijen dat ukraine snel wat soldaten stuurt om die Russische soldaten uit te schakelen.
AHAHAHAHAHAA HILARISCH JIJ BENT ZO GRAPPIG JE LIJKT WEL EEN CLOWNquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
700.000 'men'...
Wel benieuwd of deze gender assuming ergens op is gebaseerd.
Cyprus draait op Russisch geld. Als die sancties met swift e.d. lang duren, kunnen ze steunpakketten aan gaan vragen bij andere EU-landen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wordt daarmee bedoeld dat cyprus geen kant gekozen heeft?
Kijkend naar de geopolitieke richting die Rusland volgt zien ze de Grieken als mensen die hen zal volgen/steunen. Kijkend naar de acties van de grieken lijkt dat wel te kloppen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerder was Griekenland Pro-Amerika toch? Het land lag dicht tegen de sovjet imperium aan eerder en volgens mij hielp amerika daarbij.
Moreel en moraal zijn synoniemen in de betekenis 'zedelijke kracht, zelfvertrouwen, wil om door te zetten'. Moreel is een het-woord, moraal een de-woord.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef Iblardi het volgende:
[..]
In het Nederlands is het "moreel". "Het moreel van de soldaten is uitstekend." Dat is een ander woord dan "moraal", als in "de moraal van het verhaal".
Heeft daar geen fluit mee te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ze Turkije zouden volgen zouden ze anti Rusland zijn. Griekenland is pro rusland.
Dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Putin volgt al vijftien jaar lang het exacte plan van Dugin's Foundations of Geopolitics. Hij was zo uiterst bedreigd door het plotselinge oprukken van de NAVO dat hij wel exact moest doen wat er in 1997 al neergelegd werd door een fascistische nationalist om het Russische rijk in ere te herstellen.
Mwah het is zaterdag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Coco! Wat ben je laat.
Wat zijn de betere redenen dan? Ik hoor hem toch echt meerdere keren blaten over nazi's en genocide.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft nog lang gewacht. Waarschijnlijk om betere redenen aan te kunnen voeren dan 'genocide' en 'nazi's', want dat is grotendeels kul.
Je wil natuurlijk voorkomen dat die soldaten ergens anders ingezet kunnen worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het uitschakelen van de voertuigen lijkt mij voldoende.
Ik ben serieus? is toch verschrikkelijk als je zo gruwelijk bent gestorven, en ook nog eens je gender identificatie niet wordt erkend? als je het niet weet, kun je ook gewoon 'zoveel gestorven soldaten' neerzetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAA HILARISCH JIJ BENT ZO GRAPPIG JE LIJKT WEL EEN CLOWN
Gevangen nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk voorkomen dat die soldaten ergens anders ingezet kunnen worden.
Krijgsgevangen maken dan maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk voorkomen dat die soldaten ergens anders ingezet kunnen worden.
Gefeliciteerd! Ik ben erin getuind.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben serieus? is toch verschrikkelijk als je zo gruwelijk bent gestorven, en ook nog eens je gender identificatie niet wordt erkend? als je het niet weet, kun je ook gewoon 'zoveel gestorven soldaten' neerzetten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben serieus? is toch verschrikkelijk als je zo gruwelijk bent gestorven, en ook nog eens je gender identificatie niet wordt erkend? als je het niet weet, kun je ook gewoon 'zoveel gestorven soldaten' neerzetten.
Je hebt nog gelijk ook. Wat een armoe de nederlandse taal tegenwoordig. Vergeet maar wat ik zei.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Moreel en moraal zijn synoniemen in de betekenis 'zedelijke kracht, zelfvertrouwen, wil om door te zetten'. Moreel is een het-woord, moraal een de-woord.
Ondanks de regen bleef het moreel / de moraal van de wielrenners erg goed.
Moraal heeft daarnaast ook nog de betekenissen 'heersende zeden en gebruiken', 'zedenleer' en 'zedenles'.
Zij schreef een boek over de moraal van de nazi's.
Voor het bijvoeglijk naamwoord wordt voor alle betekenissen moreel gebruikt.
Zij schreef een boek over de morele opvattingen van de nazi's.
De morele sterkte van de wielrenners bleef verbazend groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |