Ja, zo werkt geopolitiek. Alsof Putin dat niet snapt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zo kijken wij inderdaad naar die situatie. Een Russische leider zal het meer zien als een regio waar er zelf-bestuur is met een invloedssfeer vanuit Rusland. En het weg-ebben van die invloedssfeer maakt het een bedreiging.
En dat al je buurlanden je gewelddadige overheersingsdrang kotsbeu zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het is niet “je achtertuin” het is een soeverein land en het zou die Sovjetkneusjes sieren als ze wat meer hun best zouden doen om te accepteren dat hun systeem 30 jaar geleden al is overleden.
Zwedenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En ik denk dat als ze Finland echt aanvallen dat er dan wel wat meer gemobiliseerd wordt vanuit Europa. Zweden gaat dan niet af zitten wachten.
en ze delen er ruimhartig europese paspoorten aan rijke Russen uitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zit veel Russisch geld, en wie betaald bepaald.
Ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat al je buurlanden je gewelddadige overheersingsdrang kotsbeu zijn.
Fijn dat we het eens zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zo werkt geopolitiek. Alsof Putin dat niet snapt.
Politiek spel, Nl en Duitsland zijn ook tegen maar doen dat middels Hongarij en Cyprus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor: Hongarije en Cyprus zijn op dit moment de dwarsliggers, niet Nederland en Duitsland.
Nederland is nooit resoluut tegen geweest en is sinds de invasie is begonnen gewoon voor de blokkadequote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:31 schreef xminator het volgende:
[..]
NL en Duitsland zijn tegen.
Nederland spuugt op de graven van MH17 overledenen.
Het lijkt mij niet slim om de beelden van pro ukraine 1 op 1 aan te nemen, net als beelden van RT 1 op 1 aan te nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o kijk de eerste russische trol is er ook
wil je telefoonnummer met mijn family in Kiev??
Dit was de situatie tot gisterenmiddag, als ze nu anders bepalen doordat VS wel de ballen heeft dan zij het zo. Je bent alleen wel 6 dagen te laat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:34 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Als je slecht geïnformeerd bent kun je beter je klauwen van het toetsenbord houden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Politiek spel, Nl en Duitsland zijn ook tegen maar doen dat middels Hongarij en Cyprus.
De geschiedenisles van Poetin van de week liet wel zien dat die redelijk sentimenteel is en terugverlangt naar de goede oude Sovjettijd toen alles beter was.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het is niet “je achtertuin” het is een soeverein land en het zou die Sovjetkneusjes sieren als ze wat meer hun best zouden doen om te accepteren dat hun systeem 30 jaar geleden al is overleden.
Daarom cyberdiensten. Cyberaanvallen dus, gericht op de ontwrichting van de Russische, Belarus en Kazachstaanse samenleving. Verwarring en onzekerheid stichten, Putin en de andere dictators vol in het spotlicht zetten met hun moord, doodslag en diefstallen. Duidelijk maken wat de oligarchen allemaal gestolen hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat wordt toch juist door het Kremlin tegen gehouden? Staatstelevisie vertelt alleen verhaaltjes die bij Poetin in zijn straatje passen, de werkelijkheid wordt afgedaan als leugens. Als de Russen meer willen weten, moeten ze zelf op zoek via social media. Dat is wat ik begrepen heb. Het valt nog mee dat Poetin het Russische internet nog niet heeft lam gelegd.
Vlad is knettergek. Die zie ik de rode knop nog wel indrukken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef raptorix het volgende:
Rusland gaat nooit Navo land of een EU land aanvallen, dat is millitaire zelfmoord, als de NAVO een tegenactie op meerdere fronten in Rusland zou doen worden ze aan alle kanten onder de voet gelopen.
Lekker op tijd ook weer. Russen zijn al in Kiev gearriveerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar inmiddels gaan we gelukkig wapens leveren en komen daar nog eens 200 stingers bijDaar had Rusland denk ik ook niet op gerekend.
Er rijden wel genoeg voertuigen, maar of het tanks zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:34 schreef Hyperdude het volgende:
Zijn er eigenlijk al "Sovjet" tanks in actie te zien geweest op betrouwbare beelden?
Of staat de handrem er nog op?
Gorbatsjov bedacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe waren Gorbatsjov en Jeltsin eigenlijk? Een beetje hetzelfde laken en pak?
Dat is dan ook de enige reden van de aanval, het heeft niets met de navo te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De geschiedenisles van Poetin van de week liet wel zien dat die redelijk sentimenteel is en terugverlangt naar de goede oude Sovjettijd toen alles beter was.
Nee, Nederland was ook 24 uur gelden voor afsluiting. Je kunt je haat jegens de huidige regering gewoon lekker binnen je Facebookclubjes bespreken, maar ga ons er niet mee lastig vallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit was de situatie tot gisterenmiddag, als ze nu anders bepalen doordat VS wel de ballen heeft dan zij het zo. Je bent alleen wel 6 dagen te laat.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja ik ben daar inmiddels ook niet meer zo heel zeker van dat hij dat niet doet. De invasie van Oekraine was denk ik al een actie van een kat in het nauw, volgens mij was zijn positie intern al behoorlijk wankel. Als die dan ook nog eens in de soep loopt..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlad is knettergek. Die zie ik de rode knop nog wel indrukken.
Jeltsin zat toch continu aan de wodka?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |