quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welnee man, als hij die gaat gebruiken krijgt hij ze net zo hard terug.
Daar zit hij echt niet op te wachten.
In het geval van een grootschalige oorlog met de NAVO zou het nog mogelijk zijn als uiterste middel als Rusland dreigt te verliezen.
Dit hoop ik allemaal ook maar Putin is totaal onberekenbaar geworden in een week of 2.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat doen wel meer landen. Enige keer dat die dingen buiten komen is tijdens die kneuzige parades. Daarna gaan ze weer netjes de kast in.
"Anything that can go wrong will go wrong."quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
De wet van Murphy.
Everything that can happen will happen.
Ohja, nou ik wacht al jaren op een Champions League voor PSV maar het happened nooit, dus die Murphy kletst maar raak.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
De wet van Murphy.
Everything that can happen will happen.
Terug maar niet van de EU die moeten daar eerst over vergaderenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welnee man, als hij die gaat gebruiken krijgt hij ze net zo hard terug.
Daar zit hij echt niet op te wachten.
In het geval van een grootschalige oorlog met de NAVO zou het nog mogelijk zijn als uiterste middel als Rusland dreigt te verliezen.
Mooi dat je zo open bent over het NSB verleden van je familiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en we moeten niet vergeten dat Oekraniers niet te vergelijken zijn met Nederlanders. Nederlanders gingen na een week al samenheulen met de Duitsers en gaven de joden aan voor een kwartje.
Diep respect voor de verzetshelden, maar laten we niet wegkijken voor de realiteit. In geen enkele land zijn er zoveel Joden vermoord als in NL en dat komt mede door deze zwarte pagina.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit soort wanstaltige teksten mag je lekker voor je houden. Het is een grove belediging aan zoveel mensen die keihard gevochten hebben en gestorven zijn voor Nederland.
Bedankt voor deze analyse. Doen we niets mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:56 schreef quirina het volgende:
Ik,geloof dat Putin heel ziek is en wil sterven als een soort held en dat ie daarom zo doorgedraaid bezig is nu.
Hij heeft duidelijk een prednison gezicht.
Amerika had alle tijd om dat doel te bereiken. Die hadden als ze er zin in hadden ook nog wel een halve eeuw in Irak kunnen blijven. Rusland heeft die tijd niet, die hebben net voldoende middelen voor een snelle invasie en regime change.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De oorlog is nu vier dagen bezig. Ukraine heeft het zwaar maar doet het voor haar kunnen vrij goed. Alleen met de dag bereikt Rusland haar doel wel. Amerika heeft er 20 dagen!!! Over gedaan om Bagdad toentertijd in te nemen. Mensen die nu al zeggen dat Oekraïne aan de winnende hand is, zijn niet goed bij hun hoofd. Juist Rusland zou je in dit geval veel progressie toe bedelen.
Dit is een bericht van twee dagen geleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:57 schreef devlinmr het volgende:
Gaat volgens mij toch allemaal niet zo lekker voor de Russen
Volgens deze dame heeft zelfs een heel platoon zich overgeven
https://www.washingtonpos(...)1fc61f0be_video.html
Hij is bezig met een zeer agressieve campagne, maar dat ie kernwapens gaat gebruiken is uitgesloten. Net zoals toen de Amerikanen die hysterische campagne begonnen tegen de Afghanen en Irakezen en er ook zo werd gevreesd voor een mentale inzinking bij Bush. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:55 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
[..]
Dit hoop ik allemaal ook maar Putin is totaal onberekenbaar geworden in een week of 2.
Ga er nog lekker 'feitjes' bij verzinnen. Houd je kop er gewoon over dicht man, debiel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Diep respect voor de verzetshelden, maar laten we niet wegkijken voor de realiteit. In geen enkele land zijn er zoveel Joden vermoord als in NL en dat komt mede door deze zwarte pagina.
Heb je daarom een emmer met kwartjes van je opa gekregen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja en we moeten niet vergeten dat Oekraniers niet te vergelijken zijn met Nederlanders. Nederlanders gingen na een week al samenheulen met de Duitsers en gaven de joden aan voor een kwartje.
Ja het gaat ook gewoon heel slecht. Ze hebben veel te weinig troepen ingezet en de grootte van het land onderschat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:57 schreef devlinmr het volgende:
Gaat volgens mij toch allemaal niet zo lekker voor de Russen
Volgens deze dame heeft zelfs een heel platoon zich overgeven
https://www.washingtonpos(...)1fc61f0be_video.html
Ik poep op de NSB’ers en daarom kookt mijn bloed ook door de passieve houding van NL in deze. Mede gezien MH17.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi dat je zo open bent over het NSB verleden van je familie
Hollandse handelsgeest. Voc mentaliteitquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wou dat ik jouw overtuiging had.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is bezig met een zeer agressieve campagne, maar dat ie kernwapens gaat gebruiken is uitgesloten. Net zoals toen de Amerikanen die hysterische campagne begonnen tegen de Afghanen en Irakezen en er ook zo werd gevreesd voor een mentale inzinking bij Bush. Gaat niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |