Ik denk het wel ja. Ik bedoel Irak isoleren ipv binnen te vallen. Misschien was het toen iets minder doeltreffend nog omdat de gedigitaliseerde samenleving toch ietsje minder was. Nadeel is dat het wat minder goed helpt bij landen die niks hebben zoals een of ander Afrikaans kutdictatorlandje. Maar Irak had bijv. olie en ook een corrupte elitaire bovenlaag met veel offshore geld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:00 schreef LXIV het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Maar hadden we dat bij de inval in Irak ook moeten doen of alleen als niet-westerse landen dat doen?
Vandaar deze actiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
4 vijandelijke landen voor het leven.
Pleuris India.
Als je beelden ziet slapen de meeste mensen daar nu in schuilkelders vol met honderden mensen, nouja slapen doe je dan niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:08 schreef TLC het volgende:
Je zou nu maar in Kiev wonen, dan slaap je ook niet lekker vannacht, als je uberhaupt al aan slapen toe komt
Mooi!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:06 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij bleek dus vol te zitten.
Ik had verwacht dat China nee zou stemmen, maar daar was ik blijkbaar nogal naïef in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Het westen stemt voor, Rusland tegen en China leunt met een grote grijns achterover. Wat is hier gek aan?
Dat hebben we nu al omdat ASML die de machines voor die chips bouwt niet genoeg chips en andere grondstoffen kan krijgen.. Long live globalism! Hooraaay!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als China Taiwan inneemt hebben wij een groot probleem met chips. Dus het is zeker geen n ons belang dat dit niet gebeurt
Eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wel dat ze er niet principieel achter gaan staan. Het is ook niet in het belang van China om zich tot paria van de wereld te maken.
Zelfde als je dit topic de hele nacht volgtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:08 schreef TLC het volgende:
Je zou nu maar in Kiev wonen, dan slaap je ook niet lekker vannacht, als je uberhaupt al aan slapen toe komt
"Mild optimisme" over zijn dood is een betrekkelijk gezond sentiment? Wat heeft het Libië en zijn bevolking dan gebracht?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien een wat smakeloos grapje over de dood van die dictator, maar mild optimisme over die man zijn dood lijkt me een betrekkelijk gezond sentiment. Maar nee, Clinton en Clinton zouden niet zomaar oorlog gestart zijn zoals gesteld. Net als Obama of Carter of Biden.
Godsamme. Weakness in Biden zien na de zwakste president ooit met het kromste ruggetjequote:
Opgepimpte oude rommel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:08 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)2b3_tank_in_kharkiv/
Blown off turret of T-72B3 tank in Kharkiv
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:12 schreef the-eye het volgende:
Is het niet tijd dat Rutte het volk toespreekt en opdraagt zuinig met gas en brandstof te zijn en moeten we ondertussen niet geinstrueerd worden wat te doen bij een eventuele wo3?
Ja en dan staat ie na de spelen van Cortina d'Ampezzo aan de Poolse grens zeker. Je kunt hier niet aan toegeven. Uitgesloten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:12 schreef havanagila het volgende:
Wil de NAVO Oekraïne nou als lid of niet, en is Rusland nou uit op oorlog/bezetting of willen ze gewoon de NAVO niet op hun stoep?
Geef die Putin anders gewoon garantie dat je geen aangrenzende gebieden lid laat worden van de NAVO als ie uit Oekraïne opdondert, en regel een wapenstilstand tussen die "separatisten" in de Krim. Bah bah.
Voor China is dit goud. Totale chaos en wanorde, de gaskraan gaat dicht naar Europa en direct naar China en het kost hen precies 0,0.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat China nee zou stemmen, maar daar was ik blijkbaar nogal naïef in.
Als je route op flightradar zoekt zie je dat het gewoon eromheen is gevlogen. Dit is een geplande route waarvan is afgeweken uiteraard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:08 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Vandaar deze actie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |