Je kunt er ook voor kiezen om dit hele proces step by step te doen, de tijd te nemen en overzicht te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En omdat we geen sancties willen doen omdat dan boer piet zijn chrysanten niet kan verkopen. Kom op he. Wat een slappe klotezooi zijn we en Poetin lacht ons keihard uit.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Mansjester het volgende:
De mensen in Oekraïne hebben het natuurlijk 100 keer zwaarder,ik merk alleen dat ik niet echt vrolijk word van al het nieuws. Ga denk proberen zo min mogelijk te volgen. Herkennen jullie dit een beetje?
Alles kan, maar ik denk dat die kans klein is. Dat zullen China en India ook niet pikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ook als de NAVO niet bijspringt, maar Ukraine gewoon een maatje (letterlijk, groot gebied, 40 miljoen inwoners) te groot is om met het budget van Rusland te veroveren met niet zo heel gemotiveerde strijdkrachten, zal Putin waarschijnlijk kernwapens inzetten. No way dat hij zich zal terugtrekken; het gezichtsverlies is dan eenvoudig te groot. Dat is best eng. Want dan moet de NAVO mee en is het einde verhaal voor de wereld.
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Mansjester het volgende:
De mensen in Oekraïne hebben het natuurlijk 100 keer zwaarder,ik merk alleen dat ik niet echt vrolijk word van al het nieuws. Ga denk proberen zo min mogelijk te volgen. Herkennen jullie dit een beetje?
Klap in gezicht van de Modsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De mods op COR hebben het momenteel vrij rustig
Corona maakte je nog blij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Zeker nu corona op de achtergrond begint te raken maakt deze situatie mij toch een beetje depri.
Obama was ook meer gericht op China dan op Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat werd al wel voor Trump ook vrij duidelijk gezegd door Amerika. Trump maakte het alleen zo erg dat ze in het Kremlin er aan gingen twijfelen of de NAVO nog wel zijn grondgebied zou verdedigen. Bepaald niet handig gedaan van Trump dat.
Denk dat meer dan de helft van die oligarchen ook een Cypriotisch paspoort heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ook, maar belangrijker nog: veel Russen hebben daar veel geld op de bank staan en hebben daar hun bedrijven draaien.
Russen met wie ik zaken deed, zaten eigenlijk bijna allemaal op Cyprus.
Kinderen krijgen meer mee dan je denkt...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Zoontje van m'n vriendin slaapt er ook niet van. Maar ja, die is net 10 en - met alle respect - een beetje simpel voor z'n leeftijd.
Wake up call voor Europa was/is ook echt wel nodig. Aantal landen hebben hun defensie echt verwaarloosd en als lid van de NAVO verzaak je dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat werd al wel voor Trump ook vrij duidelijk gezegd door Amerika. Trump maakte het alleen zo erg dat ze in het Kremlin er aan gingen twijfelen of de NAVO nog wel zijn grondgebied zou verdedigen. Bepaald niet handig gedaan van Trump dat.
De trots van Putin zit toch wel wat dieper dan Amerika denk ik. Ik zie hem er in ieder geval voor aan, helemaal als hij toch iets heeft van na mij de zondvloed. Dan is het te hopen dat de Russische generaals hem tegenhouden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alles kan, maar ik denk dat die kans klein is. Dat zullen China en India ook niet pikken.
De VS heeft ook geen kernwapens gebruikt in hun (verloren) oorlog in Vietnam.
Tegen die tijd is Putin al omgelegd intern, Oekraïne nuken is jezelf in de kont neuken, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ook als de NAVO niet bijspringt, maar Ukraine gewoon een maatje (letterlijk, groot gebied, 40 miljoen inwoners) te groot is om met het budget van Rusland te veroveren met niet zo heel gemotiveerde strijdkrachten, zal Putin waarschijnlijk kernwapens inzetten. No way dat hij zich zal terugtrekken; het gezichtsverlies is dan eenvoudig te groot. Dat is best eng. Want dan moet de NAVO mee en is het einde verhaal voor de wereld.
De laatste tijd wel ja door de ontwikkelingen, dit is weer een klap in mijn gezicht.quote:
quote:
Present, zit toch 24/7 op fok, door gebrek aan een eigen leven. Tengano ook, en starhopper is hier ook al 24/7.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er minstens 3 mods zijn om de ongeloofijke stroom nontopics, bagger, nepnieuws etc etc te modden.
Misschien een wat smakeloos grapje over de dood van die dictator, maar mild optimisme over die man zijn dood lijkt me een betrekkelijk gezond sentiment. Maar nee, Clinton en Clinton zouden niet zomaar oorlog gestart zijn zoals gesteld. Net als Obama of Carter of Biden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ah leuk, filmpjes. Nee, die Hillary had niet zoveel met oorlog inderdaad.![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk dat meer dan de helft van die oligarchen ook een Cypriotisch paspoort heeft.
Dat mag je hopen idd.... of die Generaals zijn ook massaal suïcidaalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De trots van Putin zit toch wel wat dieper dan Amerika denk ik. Ik zie hem er in ieder geval voor aan, helemaal als hij toch iets heeft van na mij de zondvloed. Dan is het te hopen dat de Russische generaals hem tegenhouden.
Ik mocht vandaag tegen de nieuwe vakantiegasten uit Duitsland zeggen dat we geen qr codes meer hebben in de horeca, en geen mondkapjes. Was top!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja door de ontwikkelingen, dit is weer een klap in mijn gezicht.
Hij denk dat de Russen morgen voor de deur staan en zo. Dat ze 'n kernbom op Nederland gaan mikken omdat Rutte iets heeft gezegd over Poetin en zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Kinderen krijgen meer mee dan je denkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |