Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Trump was vrij nationalistisch, alleen als het de VS aanging kon het hem wat schelen. Ik verwacht niet dat hij zich zou hebben druk gemaakt om Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hij was knettergek, dat zou Poetin wellicht ook afgeschrikt hebben.
Da's toch niet zo'n kunst om die te vinden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er minstens 3 mods zijn om de ongeloofijke stroom nontopics, bagger, nepnieuws etc etc te modden.
Tis toch van de zotte dat burgers zelf de wapens moeten pakken. Waarom helpen we nietquote:
Tuuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's toch niet zo'n kunst om die te vinden?
De mods op COR hebben het momenteel vrij rustigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als er minstens 3 mods zijn om de ongeloofijke stroom nontopics, bagger, nepnieuws etc etc te modden.
Omdat we geen kernoorlog willen riskeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tis toch van de zotte dat burgers zelf de wapens moeten pakken. Waarom helpen we niet
Weet ik yv. Maar even een samenvatting elke dag en het is tenminste bij te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef yvonne het volgende: [..] Hé
FOK! is zeker beter dan Twitter nu, het gaat eik best goed in NWS.
Onzin. Wanneer je broer of dochter en waarden eenmaal zijn neergemaaid waardoor je leven in een puinhooop is gebracht, zal je geen seconde aarzelen om met welk wapen dan ook verhaal te gaan halen. De gemiddelde mens, leert doorgaans erg snel om te overleven en te gebruiken met wat voorhanden is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Verkeerde woordkeuze. De meeste legers uit die tijd bestonden voor het grootste deel uit dienstplichtigen, ook de Wehrmacht. Wat ik ermee wil aangeven, is dat het (ondanks dat de training voorafgaand misschien slechts een aantal maanden besloeg) geen totaal ongeoefende burgers zijn die nog nooit een kogel hebben afgevuurd. Bij een algehele mobilisatie ontkom je er ook niet aan om te vechten als je wordt opgeroepen, dat ben je verplicht. Maar er wordt hier door sommigen gedaan alsof zij zich, uiteraard in tegenstelling tot al die "lafaards", vrijwillig zouden aansluiten om hun land te verdedigen.
Zeker nu de dienstplicht in vrijwel alle Europese landen is afgeschaft, ben je als burger die vanuit het niets een geweer in zijn handen gedrukt krijgt gewoon kansloos tegen een geoefend beroepsleger. Want wat oorlogsfilms kijken of Call of Duty spelen geeft je echt geen goede basis om jezelf voor te bereiden. Waar jij nog nooit een geweer hebt vastgehouden, zal die getrainde tegenstander geen seconde twijfelen om je neer te maaien. Wanneer de overmacht te groot is, kun je het misschien een paar dagen rekken op deze manier. De uitkomst blijft hetzelfde, het verschil is dat je bovenop de verliezen die je al geleden hebt, duizenden mensen kansloos als kanonnenvoer kapot hebt laten schieten.
De angst, stress en verschrikkingen die erbij komen kijken zijn dan echt. Game over is ook echt game over, je kunt het level niet opnieuw starten.
Nou dankjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De mods op COR hebben het momenteel vrij rustig
Gun hun ook even de rustquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De mods op COR hebben het momenteel vrij rustig
ja dat is wel hun eindtroef natuurlijk. maar ik denk niet dat dat aan de orde komt als je rusland gewoon terug over hun grenzen jaagt. dan houden ze liever gewoon hun land en macht, en zullen ze opscheppen dat ze een mooie campagne hebben gevoerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duitsland, Frankijk, Engeland en Turkije samen vegen dat Russische leger zo weg. En wat doet Rusland dan? Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dan is er maar één manier om het tij te doen keren: Kernwapens. Onder het mom van: Als wij dan toch niet kunnen winnen, gaan we er allemaal aan.
quote:
Zoiets als bij BB, een soort streamverslag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik yv. Maar even een samenvatting elke dag en het is tenminste bij te houden.
Dan ga je toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tis toch van de zotte dat burgers zelf de wapens moeten pakken. Waarom helpen we niet
Nee, want Poetin is geen verstandige Russische president die weet wat diplomatie is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja dat is wel hun eindtroef natuurlijk. maar ik denk niet dat dat aan de orde komt als je rusland gewoon terug over hun grenzen jaagt. dan houden ze liever gewoon hun land en macht, en zullen ze opscheppen dat ze een mooie campagne hebben gevoerd.
quote:
Ah leuk, filmpjes. Nee, die Hillary had niet zoveel met oorlog inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:54 schreef SnertMetChoco het volgende: [..] Niet met Clinton echter, of Biden, of Obama. De Republikeinen zijn al decennia een stuk oorlogszuchtiger dan de Democraten… zitten daar een stuk meer havikken.
blijkbaar heeft u een leesprobleemquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef mascara-klodder het volgende: [..] How can I make this about me..... gooi jezelf weg uit je veilige zolderkamer.
Dan bied ik per direct mijn excuses aan en zal ik misschien iets verkeerd gelezen hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijkbaar heeft u een leesprobleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |