Ja, die gedachte speelde hier ook al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
China kijkt ongetwijfeld met grote interesse toe. Wellicht wachtend op een kansje om Taiwan in te lijven als andere de handen goed vol hebben.
Eigen forum.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 10 topics gemist sinds vanochtend. Kunnen we niet elke dag een samenvatting doen maken ofzo? Het gaat echt kapot hard.
Hij is wel ijdel dus dat zou ook goed kunnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien naast Botox wel te veel fillers laten zetten. Haha!
Geen idee wat hij heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zeker, maar kennelijk zou het in zijn geval dan slechts symptoombestrijding en/of uitstel zijn?!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Waarschijnlijk gaan ze toch weer terug naar de onderhandelingstafel.
Ik vind Rutte ook zwak momenteel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:25 schreef Johannes788 het volgende:
Serieus... Wat mankeert Rutte op dit moment.
- "Thoughts and prayers" onzin
- "Bereid om bij te staan", maar duidelijk geen actieve handeling.
- Twijfel of ze de Putin op een no-fly list kunnen zetten
- De gas prijs als argument gebruik voor een "ander probleem"
- Aangeven dat het "ander probleem" niet plaats zal vinden.
Poetin heeft 1 ding voor elkaar gekregen het oude Warschaupact werkt weer samen. Alleen wel tegen hem nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, dat er verbroedering plaatsvindt tussen Polen en Oekraïne is waarschijnlijk nog iets waar ze in Moskou niet op gerekend hadden.
Misschien moeten we ze ook serieuzer nemen bij het euro-visie songfestival. Dat ze volgend jaar niet mee mogen doen is natuurlijk ook een flinke maatregel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Voortaan Rusland steeds laten winnen dus.
Vanavond nog. Krabbel zetten bij het streepje, gelieve een middelvinger ernaast tekenen voordat we een kopie naar Moskou sturen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
Zou het stom zijn om Finland en Zweden gewoon per direct volle leden te maken van de NAVO om Rusland de dikke vinger te geven?
Duitsland, Frankijk, Engeland en Turkije samen vegen dat Russische leger zo weg. En wat doet Rusland dan? Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Dan is er maar één manier om het tij te doen keren: Kernwapens. Onder het mom van: Als wij dan toch niet kunnen winnen, gaan we er allemaal aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef pokkerdepok het volgende:
wat zitten mensen toch met, we kunnen niks... wat een onzin. als de NAVO in full force erop los gaat, is het binnen een dag afgelopen met die russen daar. ik geloof dat sommigen de verhoudingen, het verschil, niet helemaal begrijpen.
Aan de andere kant weten we ook niet wat die ouwe gek in Moskou gaat doet als zijn plannetje in duigen valt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij gaat het allemaal niet helemaal volgens plan en vecht Oekraïne kranig terug. Mooi.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind Rutte ook zwak momenteel.
laten we het hopen , dit is voor geen mens goedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Darmkanker, zou ik ook zeggen nu. Die schijt zeven kleuren… maar vooral geel en blauw.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er gaan al jaren verhalen dat 'ie darmkanker heeft, Parkinson en weet ik wat nog meer.
De haat naar Rusland is groter...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, dat er verbroedering plaatsvindt tussen Polen en Oekraïne is waarschijnlijk nog iets waar ze in Moskou niet op gerekend hadden.
Mooie truc. En hem dan killen…quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Schitterend.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Poetin heeft 1 ding voor elkaar gekregen het oude Warschaupact werkt weer samen. Alleen wel tegen hem nu.
Ja maar ook dit kan propaganda zijn. Je tegenstander als ziek afschilderen. De russen hebben Zelensky in de krant ook afgeschilderd als een verwarde man die zijn land niet kan leiden. Hoort er allemaal bij.quote:
Waar 2 vechten om een been, gaat de derde er mee heen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Deze onzin horen we al dagen en is niks anders dan mensen die elkaar na praten.... er is echt 0.0 reden om te denken dat China deze oorlog daar voor gebruikt
Daarom.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mwoh... dat is iets wat ze beide delen.
Hij kan niets zonder de NAVO. Wat verwacht je dan? Dat hij met onze tien F-35s en twee marineschepen Rusland gaat stoppen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind Rutte ook zwak momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |