Héquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg corona ofzo makker. FOK! is zelfs beter dan Twitter om dit soort nieuws te volgen. Maar zelfs de mods geven dus geen neuk.
Rutte kreeg een vraag over de koopkracht, en gaf gewoon antwoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:57 schreef Johannes788 het volgende:
Jezus, Rutte heeft zijn prioriteiten echt op orde:
Rutte: reparatie koopkracht wordt door dit conflict niet makkelijker
De reparatie van de koopkracht staat al onder druk en wordt door de oorlog in Oekraïne niet makkelijker, zei premier Mark Rutte op zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. Er dreigt binnenkort "een enorme dreun" op de koopkracht.
De koopkracht van mensen werd afgelopen tijd al minder door de snel stijgende inflatie. Veel spullen zijn al duurder geworden en die prijsstijging blijft nog even doorgaan. Dat geldt ook voor olie en gas. Het conflict tussen Oekraïne en Rusland werkt de prijzen omhoog, net als de sancties tegen Rusland, en eventuele tegensancties vanuit Rusland.
Wat loop ie te miepen over onze koopkracht, terwijl er verder naar het oosten mensen hun hele leven verliezen door een oorlog? Werkelijk bekrompen en egocentrisch
Er is altijd wel ergens oorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:57 schreef Johannes788 het volgende:
De reparatie van de koopkracht staat al onder druk en wordt door de oorlog in Oekraïne niet makkelijker, zei premier Mark Rutte op zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad. Er dreigt binnenkort "een enorme dreun" op de koopkracht.
De koopkracht van mensen werd afgelopen tijd al minder door de snel stijgende inflatie. Veel spullen zijn al duurder geworden en die prijsstijging blijft nog even doorgaan. Dat geldt ook voor olie en gas. Het conflict tussen Oekraïne en Rusland werkt de prijzen omhoog, net als de sancties tegen Rusland, en eventuele tegensancties vanuit Rusland.
Wat loop ie te miepen over onze koopkracht, terwijl er verder naar het oosten mensen hun hele leven verliezen door een oorlog? Werkelijk bekrompen en egocentrisch
How can I make this about me..... gooi jezelf weg uit je veilige zolderkamer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry. Ik maak op dit moment onderdeel van de geschiedenis en ik geef daar wel wat om
Klopt, daardoor konden ze bijvoorbeeld niet in één keer door naar Engeland. Dit gaf Engeland de tijd om de Supermarine Spitfire uit te rollen, waardoor de Duitsers de slag in het luchtruim uiteindelijk verloren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De nazi's zijn nog wel een hoop vliegtuigen verloren in Nederland (vooral bij Delft en Den Haag) daar hebben ze nog langere tijd problemen door gehad.
Terwijl er honderden/duizenden mensen sneuvelen. Hou op met me. Wat interresseert mij dat ik meer ga betalen voor gas dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is toch vrij logisch dat hij bezig is met de consequenties van deze oorlog?
Dit is gewoon normaal voor een minister president van een land.
De schoorsteen moet wel blijven roken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zag op chaturbate nog genoeg dames cammen die als woonplaats 'Ukraine' hebben staan.
Staat je land in de dik, zit je gewoon doodleuk voor de camera te dansen alsof er niks aan de hand is.
VVD heh, op nu.nl ook publiek dat enkel post over hoge gasrekening en dat de Nederlander het zo slecht heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:57 schreef Johannes788 het volgende:
Ja, hij heeft straks te dealen met Nederlanders die geconfronteerd worden met een lagere koopkracht. Nu roepen velen wel dat ze graag sancties zien en weet ik wat al niet meer, maar als dat voor langere tijd ten koste gaat van hun eigen koopkracht, dan gaan mensen wel morren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is toch vrij logisch dat hij bezig is met de consequenties van deze oorlog?
Dit is gewoon normaal voor een minister president van een land.
quote:
Blijf dit volhoudenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé
FOK! is zeker beter dan Twitter nu, het gaat eik best goed in NWS.
Maar wanneer komt het (hopelijk tijdelijke) oorlog subforum?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé
FOK! is zeker beter dan Twitter nu, het gaat eik best goed in NWS.
Ze moeten ook gewoon de rekening betalen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zag op chaturbate nog genoeg dames cammen die als woonplaats 'Ukraine' hebben staan.
Staat je land in de dik, zit je gewoon doodleuk voor de camera te dansen alsof er niks aan de hand is.
Lief doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
How can I make this about me..... gooi jezelf weg uit je veilige zolderkamer.
Johannes is nogal simpel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rutte kreeg een vraag over de koopkracht, en gaf gewoon antwoord.
Wat moeten ze dan? Gaan huilen in een hoekje?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef BMW1993 het volgende:
Bijna net zo triest als mensen die op Chaturbate zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef BMW1993 het volgende:
Engeland vocht voornamelijk met de Hurricane. Spitfires waren er nog niet veel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, daardoor konden ze bijvoorbeeld niet in één keer door naar Engeland. Dit Engeland de tijd om de Supermarine Spitfire uit te rollen, waardoor de Duitsers de slag in het luchtruim uiteindelijk verloren.
En hij was knettergek, dat zou Poetin wellicht ook afgeschrikt hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar Trump was niet een typische Republikein, een groot deel van de traditionele Republikeinen was fel tegen Trump.
over normale menselijke waarden, vrede, mag je best mensen de les lezen vind ik. maar verder wel mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Voor mij is dat superieure overwicht meer een gegeven, niet om ons achter te verschuilen of een ander de les te (moeten) gaan lezen of beter te zijn maar als feitelijke situatie. Red-line: do not cross.
Je mag het er niet mee eens zijn, je mag zeggen/vinden/schelden wat je wilt maar raak ons have en goed niet aan.
Nieuwe taal leren volgens Aliquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon de rekening betalen.
En wat doe jij dan op chaturbate?
Omdat veel mensen al in de problemen zaten door de inflatie, onze regering is er in de eerste plaats voor ons, niet voor Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Terwijl er honderden/duizenden mensen sneuvelen. Hou op met me. Wat interresseert mij dat ik meer ga betalen voor gas dan?
Als er minstens 3 mods zijn om de ongeloofijke stroom nontopics, bagger, nepnieuws etc etc te modden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wanneer komt het (hopelijk tijdelijke) oorlog subforum?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hij was knettergek, dat zou Poetin wellicht ook afgeschrikt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |