Dat zeg ik hier ook al maanden: Polen laat echt niet over zich heen lopen... niet nog een keer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in Polen wonen dus ik had dit wel verwacht. Hun zijn als de dood voor Rusland en Poetin vooral vanwege het Sovjet verleden. Dat hebben al die landen daarzo. Dus had wel verwacht dat ze zich zo zouden verdedigen.
Wat mij opvalt is dat Poetin de afgelopen jaren een bollere kop gekregen heeft.quote:
'Een andere regering instellen' en dan? Dan gaan ze in Oekraine allemaal gezellig rond het kampvuur?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk inderdaad ook dat de Russen hadden verwacht dat het makkelijker zou gaan. Ideaal scenario voor hen zou zijn dat ze waarschijnlijk snel Kiev bereiken en een andere regering instellen. Maar nu de Oekraners zich kranig verweren, tenmiste zo lijkt het, zal Rusland vast met zwaarder geschut ten strijde gaan...
Link?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef Tjoent het volgende:
Flinke explosies hoorbaar op de livestream
Neeeeee! Niet weer die discussie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat Poetin de afgelopen jaren een bollere kop gekregen heeft.
Is dat botox, prednison of toch gewoon ouderdom?
Er zal geen (regerings)overleg zijn, het plan treedt onmiddelijk in werking door de chiefs of staff.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een NAVO land wordt aangevallen, zal de VS reageren voordat Europa aan die vergadertafel zit.
Cuba, Nicaragua, Syrie, China, Iran, Myamar allemaal vriendjes met Vladje, schattig tochquote:
Er wordt wel eens gezegd dat de Westerse media vaak geen goed beeld schetst van Rusland en dat dat land bewust kwader wordt afgeschilderd dan ze daadwerkelijk zijn. Echter, als je praat met Polen, Tsjechen en Roemenen lijkt het er op dat de Westerse media Rusland buitengewoon mild afschildert, omdat ze in werkelijkheid veel erger zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in Polen wonen dus ik had dit wel verwacht. Hun zijn als de dood voor Rusland en Poetin vooral vanwege het Sovjet verleden. Dat hebben al die landen daarzo. Dus had wel verwacht dat ze zich zo zouden verdedigen.
Jup maar de meesten hier zijn bezig met andere fantasien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef Tjoent het volgende:
Flinke explosies hoorbaar op de livestream
Die russen worden gestuurd door een megalomane gek en hebben helemaal niks te winnen daar in Oekraine. Sterker nog ze hebben alleen maar te verliezen; hun leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof de moraal van Oekraense troepen groter is dan die van de Russische troepen… hoewel … wie weet hoe het echt zit?!
Rusland komt Polen dan ook niet eens door.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Rusland straks Polen binnentreedt, is hun hele leger al weggeveegd voordat ze Duitsland berhaupt bereiken. En als het op kernwapens aankomt boeit het niet zo hoe groot dat leger van Duitsland is.
Steun vanuit de hele wereld werkt ook wel mee aan dat moraal. Woorden helpen ook al, daden natuurlijk nog beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof de moraal van Oekraense troepen groter is dan die van de Russische troepen… hoewel … wie weet hoe het echt zit?!
Als ze NAVO lidstaten aanvallen zullen ze eerst de Baltische staten pakken denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Rusland straks Polen binnentreedt, is hun hele leger al weggeveegd voordat ze Duitsland berhaupt bereiken. En als het op kernwapens aankomt boeit het niet zo hoe groot dat leger van Duitsland is.
Full force ja, de slagkracht van de VS is gigantisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een NAVO land wordt aangevallen, zal de VS reageren voordat Europa aan die vergadertafel zit.
Nee, klaar. Niet weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Neeeeee! Niet weer die discussie.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toch kunnen onderhandelingen ook extra tijd creren voor Oekrane. Tijd waarbij er meer wapens het land in kunnen komen en waardoor militairen zich kunnen hergroeperen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan legt Poetie onmogelijke eisen op tafel en kan hij weer zeggen:"Hee, ze willen gewoon niet! Ik word gedwongen mijn oorlog voort te zetten!".
Van serieuze onderhandelingen kan pas sprake zijn als de oorlog Poetie en Rusland teveel pijn gaat doen. Tot die tijd zijn alle onderhandelingsplannen niks meer dan schijnbewegingen van Poetert.
Wat ben je streng vandaag!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, klaar. Niet weer.
[..]
Wat zij zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |