Ja leuk verhaal wat iedereen elkaar aan het vertellen is. Maar ondertussen is er 0.0 intel voor en is het gebaseerd op gebakken luchtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waar 2 vechten om een been, gaat de derde er mee heen.
Dit verdient een plusje.quote:
Bedankt voor deze update makker, ik was er al bang voor dat we vandaag geen update meer zouden krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Scrummie het volgende:
Vanmiddag plaatste ik een update dat ik Putin haat.
Even weer een update: dat is wéderom nog steeds zo.
Wel fijn dat hoe dan ook het einde van die klootzak in zicht is.
Voordat ze aan de Duitse grens staan ligt Rusland al plat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Candymannetje het volgende:
Vandaag was op de radio dat Duitsland militair eigen weinig voorstelt mocht Rusland verder stoten.
Ze gaan nu meer investeren in defensie, ja beetje laat hè
Geen dank! Ik zal morgen jullie weer op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze update makker, ik was er al bang voor dat we vandaag geen update meer zouden krijgen.
Nu kan ik straks rustig gaan slapen!
Op welke radio was dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Candymannetje het volgende:
Vandaag was op de radio dat Duitsland militair eigenlijk weinig voorstelt mocht Rusland verder stoten.
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja leuk verhaal wat iedereen elkaar aan het vertellen is. Maar ondertussen is er 0.0 intel voor en is het gebaseerd op gebakken lucht
Net als de rest van de NATO...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Candymannetje het volgende:
Vandaag was op de radio dat Duitsland militair eigenlijk weinig voorstelt mocht Rusland verder stoten.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze daar niet op gerekend hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, dat er verbroedering plaatsvindt tussen Polen en Oekraïne is waarschijnlijk nog iets waar ze in Moskou niet op gerekend hadden.
Denk dat er meer landen de komende jaren meer gaan investeren in defensie. NAVO zou er ook wel strakker op mogen zitten dat landen met fatsoenlijke defensiebegrotingen werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Candymannetje het volgende:
Je leven geven voor een eilandje dat geen militair belang heeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef Maron het volgende:
Heroïsch idd… die dertien militairen op Slangeneiland…”fuck you”…
Echte helden..👏
Als Rusland straks Polen binnentreedt, is hun hele leger al weggeveegd voordat ze Duitsland überhaupt bereiken. En als het op kernwapens aankomt boeit het niet zo hoe groot dat leger van Duitsland is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Candymannetje het volgende:
Grapje zeker, als de russen op de deur in Brussel bonken, is Europa nog zwaar verdeeld aan het vergaderen over sancties, laat staan echte reacties..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voordat ze aan de Duitse grens staan ligt Rusland al plat.
Hij is ook niet boos toch? Het is meer spotten met de Westerse reactie tot nu toe, blijkbaar is die nog zwakker dan hij had ingeschat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar als het ze niet treft is er toch ook geen reden om er zo boos over te worden?
Wel mooi de Slimste Belg.quote:
Zinloos inderdaad. ‘Als je onze eisen niet inwilligt gooien we Kiev plat’quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:32 schreef Dr88 het volgende:
Onderhandelingen met het mes op je hoofdstad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |