Daar gaat het niet om. Jij hebt er geen probleem mee om landen weg te geven om jezelf veilig te houden. Dan heb ik er weinig moeite mee om datzelfde met jou te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zou ik helemaal prima vinden, maar ik sta niet op het verlanglijstje van Putin.
Klopt, daar is de NATO ook niet voor. En in dat geval is een overgave niet heel gek nee. Maar dan moeten Oekrane er voor kiezen en niet de andere landenquote:NATO kan niks doen want dat is het einde van de wereld, dus als Putin toch zou dreigen met gebruik van nucleaire wapens in Oekrane dan is het toch niet gek dat zij voor overgave kiezen?
Nee.quote:Heb jij een beter idee dan als Rusland straks echt begint met aanvallen?
Medvedev maar die zal zonder zijn souffleur wel dimmen.quote:
Je kan maar beter gelijk doodgaan door de initiele explosie ipv doodgaan aan stralingsziekte omdat je vlucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]ik ook. Ook niks gekocht maar was wel benieuwd naar eventuele 'gekte' rondom aanschaf van jodiumpillen. Dat zal dan wel kloppen, als het overal is uitverkocht. Maar zoals al geschreven: helpt dan geen bal meer... en dood gaan we uiteindelijk toch... ooit.
Is 2018 vriend.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een vreselijk "ik heb een kleine piemel" gedrag
In een tweet daaronder staat dat het om oude beelden uit 2018 gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een vreselijk "ik heb een kleine piemel" gedrag
We kunnen wel wat, maar riskeren het niet. Dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef Johannes788 het volgende:
Op RTL 4 Antwerpse burgemeester die nuttige dingen zegt. Europa is het lachertje van de wereld geworden sinds gisteren. We kijken toe en kunnen helemaal niks. Zo waar.
Egoisten. En daar is eigenlijk nooit iets aan veranderd. Niet voor, en niet na Covid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben juist geschrokken van hoe mensen waren tijdens het hele covid gebeuren.
Nee, wie had dit verwacht? Een terminale doorgesnoven dictator met een missie?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal gelijk. We zijn totaal niet voorbereid.
Ik vertrouw geen enkele Rusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Medvedev maar die zal zonder zijn souffleur wel dimmen.
Waarom het lachtertje? Omdat we niet als een idioot zoals Putin aan landje pik doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef Johannes788 het volgende:
Op RTL 4 Antwerpse burgemeester die nuttige dingen zegt. Europa is het lachertje van de wereld geworden sinds gisteren. We kijken toe en kunnen helemaal niks. Zo waar.
Hij kan wel grappig dansen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Medvedev maar die zal zonder zijn souffleur wel dimmen.
Dit. We stellen niks voor als Europa. Als er een wereldoorlog uitbreekt gaan wij er als eerste aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Putin heeft Europa bij de ballen, Europa is niet eens eensgezind met die maatregelen.
Oekrane moet het hebben van de Russische bevolking met hun protesten.
Maar hoezo breng je zo stellig dat hij terminaal is? Heb je daar enig bewijs voor?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, wie had dit verwacht? Een terminale doorgenomen dictator met een missie?
Klopt! Dit kan ik me ook herinneren. Zal ze maar eens gaan zoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef Sfancta het volgende:
Ik kreeg in 2018 nog doosjes jodiumpillen via de post (per persoon), heb even foto gemaakt.
Hoop dat ze niet van pas hoven te komen...
[ link | afbeelding ]
Ach nee man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit. We stellen niks voor als Europa. Als er een wereldoorlog uitbreekt gaan wij er als eerste aan.
Laat dit goed doordringen dat op het moment dat iemand zich laat ringeloren door dreigende woorden, dat juist koren op de molen is van de agressor die anderen wenst te onderdrukken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Biden herhaalt: landen hebben het recht om NAVO-lid te worden
...
https://nos.nl/liveblog/2(...)europa-flitsmacht-in
Nou, de afgelopen 15 jaar waren wel een indicatiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, wie had dit verwacht? Een terminale doorgesnoven dictator met een missie?
Rusland reageert niet echt op dreigen of sancties.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, dan gooi je extra olie op het vuur en ontneem je jezelf daarnaast het dreigmiddel ‘lidmaatschap Finland/Zweden’
Op zich is dit wel al helemaal de tyfus in gescaleerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, heel dom. Je wilt dit niet nog verder laten escaleren toch?
Wat? Europa is juist eensgezind nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Putin heeft Europa bij de ballen, Europa is niet eens eensgezind met die maatregelen.
Oekrane moet het hebben van de Russische bevolking met hun protesten.
Behalve Duitsland dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Wat? Europa is juist eensgezind nu.
Frankrijk en UK hebben toch een zeer groot en sterk defensieapparaat, of loop ik achter?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dit. We stellen niks voor als Europa. Als er een wereldoorlog uitbreekt gaan wij er als eerste aan.
Dat gerucht gaat al een poosje in Russische nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar hoezo breng je zo stellig dat hij terminaal is? Heb je daar enig bewijs voor?
VS en EU gebruiken Ukrainie als marionettenstaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef KINGIEE het volgende:
[ twitter ]
Oekraine word het strijdtoneel tussen het Westen en Rusland.
Als dit zo is staan we aan de rand van een nieuwe wereldwijde oorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef KINGIEE het volgende:
[ twitter ]
Oekraine word het strijdtoneel tussen het Westen en Rusland.
Neuh. Je hebt de NAVO uiteraard, dus de VS komt wel helpen. UK en Frankrijk hebben ook een vrij behoorlijk leger natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |