In de straten van Kyiv?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar zijn die dingen voor een parade.
Zes vind ik te genereus.quote:
Nee. Natuurlijk moeten wij een eventuele aanvraag van die landen per kerende post inwilligen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
Zou het stom zijn om Finland en Zweden gewoon per direct volle leden te maken van de NAVO om Rusland de dikke vinger te geven?
Ik weet niet of ze dat zelf wel willen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
Zou het stom zijn om Finland en Zweden gewoon per direct volle leden te maken van de NAVO om Rusland de dikke vinger te geven?
Ik bied me aan om met een dikke auto hem ietsje minder hard van de sokken te rijden..😅quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
We kunnen hem ook uitnodigen om hier de Apple store even te komen af persen voor 200 miljoen.
Zou ik helemaal prima vinden, maar ik sta niet op het verlanglijstje van Putin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laten we anders jou en je familie er voor de zekerheid bij stoppen.
Laat hem zijn muil houden en snel terug gaan naar zijn eigen land. De dwaas.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef Johannes788 het volgende:
Op RTL 4 Antwerpse burgemeester die nuttige dingen zegt. Europa is het lachertje van de wereld geworden sinds gisteren. We kijken toe en kunnen helemaal niks. Zo waar.
Ja, heel dom. Je wilt dit niet nog verder laten escaleren toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
Als je naar de jaarlijkse militaire parades op het rode plein kijkt, dan zie je die dingen ook altijd voorbij komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar zijn die dingen voor een parade.
Eerst een nieuwe save maken. Als het mis gaat kan je altijd herladen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
Ja, dan gooi je extra olie op het vuur en ontneem je jezelf daarnaast het dreigmiddel ‘lidmaatschap Finland/Zweden’quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef jogy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk moeten wij een eventuele aanvraag van die landen per kerende post inwilligen.
Maar ze moeten het zelf willen.
Ja ok, om het vanaf NAVO eenzijdig te doen zou wel een beetje raar zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zelf wel willen eigenlijk.
Dit soort bullshit heb je niet nodig als alles volgens plan verloopt nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het valt allemaal nogal tegen geloof ik
Is toch zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat hem zijn muil houden en snel terug gaan naar zijn eigen land. De dwaas.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vertrouw op m’n immuunsysteem.
Zijn wel kleine plankjes.quote:
De enige die dit escaleert is Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, heel dom. Je wilt dit niet nog verder laten escaleren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |