Zouden die toestellen niet gebruikt kunnen worden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:42 schreef spoilert het volgende:
Waarom vliegen Oekrainse toestellen Polen binnen?? Veilig stellen??
https://globe.adsbexchange.com/?icao=50ff9b
Wellicht zelfs negen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Navo is een defensie acht. Die gaan niet ingrijpen
Het zijn GEEN EU-burgers. Ze hebben geen verblijfsrecht anders dan die 90 dagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Europees paspoort?
Zou niet weten waarom ze dan weg moeten
Nee, volgens mij ook niet. Je mag naar Nederland komen, er een tijdje blijven, maar als je verder niks regelt, mag je niet ongelimiteerd blijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan ben je niet volledig gevrijwaard toch?
Hoe staat het er voor in Marioepol want dat is dan speerpunt voor dit moment?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze de afweer van Oekraïne lam proberen te leggen door strategische punten in te nemen / uit te schakelen, die twee republieken te ontzetten en 'n corridor aanleggen van de Krim naar Transnistria.
En dan gaan ze praten.
Maar dat hoeft vanwege de situatie niet met een procedure? Normaal gesproken wel dacht ik...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zijn GEEN EU-burgers. Ze hebben geen verblijfsrecht anders dan die 90 dagen.
De 90 dagen zijn opgeschort, ze mogen langer blijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een idioot. Als ze hier legaal willen wonen hebben ze een vergunning nodig. Een toeristenvisum is wat anders.
En dat is dan een staatssecretaris.
Die voertuigen met een witte Z zijn volgens mij Russich. Die Z heeft de betekenis vredesmacht.quote:
Mag hopen dat ze dat in Zweden doen en niet in polen bij de supermarkt langsgaan...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
gaan even shoppen (wapens en andere benodigdheden op halen
Van Kherson naar Tiraspol is het nog 300 kilometer terwijl de Oekraïners momenteel alleen maar meer tijd aan het winnen zijn. Die corridor gaat er op deze manier niet komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze de afweer van Oekraïne lam proberen te leggen door strategische punten in te nemen / uit te schakelen, die twee republieken te ontzetten en 'n corridor aanleggen van de Krim naar Transnistria.
En dan gaan ze praten.
In die zin zijn z'n tweets wel verfrissend t.o.v. het narratief hier dat wij/de Oekraïners niks voorstellen en de Russen zo stoer zijn. Of hij gelijk heeft - geen idee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zit ook wel veel dedain en minachting in de tweet posts. Het Russisch leger is niet meer het dronken vervallen leger van onder Jeltsin.
Time will tell, ik hoop dat hij gelijk heeft, don't get me wrong
Wel ironisch, alsof ze met die vliegtuigen de vrede bewaren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die voertuigen met een witte Z zijn volgens mij Russich. Die Z heeft de betekenis vredesmacht.
In Minsk? het land wat mee doet aan de aanval tegen de Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
Zelensky nodigt Poetin uit tot overleg, Rusland reageert positief
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zich tot de Russische president Vladimir Poetin gericht met een uitnodiging tot overleg. De Russische president is bereid om erop in te gaan, bevestigt Dmitri Peskov, woordvoerder van het Kremlin.
"Ik wil me nogmaals richten tot de president van de Russische Federatie", zei Zelenski vrijdag in een videotoespraak die op zijn telegramkanaal werd gepubliceerd. "Er wordt gevochten op het hele grondgebied van Oekraïne. Laten we aan de onderhandelingstafel gaan zitten om het verlies van levens te stoppen."
Poetin reageert positief op het voorstel. Hij is bereid om een delegatie naar de Wit-Russische hoofdstad Minsk te sturen voor vredesgesprekken met Oekraïne, bevestigt hij
Waarom zetten ze er dan geen V op?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die voertuigen met een witte Z zijn volgens mij Russich. Die Z heeft de betekenis vredesmacht.
ne dat zweedse spul moet je zelf nog in elkaar zetten .. dat duurt te langquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:44 schreef spoilert het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dat in Zweden doen en niet in polen bij de supermarkt langsgaan...
Toch had ik een grotere doorbraak verwacht. Hoe langer het duurt hoe meer tijd Oekraïne heeft om het front te stabiliseren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch inderdaad. Het is ook bijna niet te verdedigen voor de Oekraïners als je zo van alle kanten in de tang genomen wordt.
Oh dat wist ik niet. Dan nog is het een beetje vreemd dat de staatssecretaris doet alsof ze geen asielzoekers zijn. Ze zullen na een tijdje toch een status willen hebben lijkt me, als de oorlog langer gaat duren. Vooral ook benieuwd wat ze gaan doen als Rusland het land gaat bezetten. Stuur je ze dan terug want situatie stabiel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De 90 dagen zijn opgeschort, ze mogen langer blijven
De standaardriedel, denk ik. Dat Oekraïne "neutraal" moet blijven, autonomie of iets in die geest voor die twee volksrepubliekenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zullen zij bij het praten als voorwaarden neerleggen?
Heeft Oekraïne wel duidelijk door waar de russen zijn en wat ze echt van plan zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch had ik een grotere doorbraak verwacht. Hoe langer het duurt hoe meer tijd Oekraïne heeft om het front te stabiliseren.
Ja dat dacht ik ook al, mocht die president daarnaartoe gaan is die zo goed als dood/gevangen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
In Minsk? het land wat mee doet aan de aanval tegen de Oekraïne.
Ze zijn Kherson, sinds gisteren aan het belegeren, enorm knap hoe die stad vasthoudt, maar hun voorste troepen zijn toch al gewoon enorm ver het zuiden doorgegaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan zou je toch ook echt wel een doorbraak in het Zuiden mogen verwachten. Gisteren leek het alsof ze over de Dnepr waren maar over die frontsector hoor je nu helemaal niets.
Ja, je kunt komen, maar je kunt niet gaan werken op een toeristenvisum. Na 90 dagen moet je ook weer 90 dagen weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een idioot. Als ze hier legaal willen wonen hebben ze een vergunning nodig. Een toeristenvisum is wat anders.
En dat is dan een staatssecretaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |