Dit inderdaad. Nergens blijkt dat de Russen niet voor hun vaderland vechten of twijfel hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mwah net een twitter post (met beelden) dat een volledige Ukrainse eenheid is weggevaagd en de Russen de Oekrainse pow's een nekshot hebben gegeven. Komt vrij bloeddorstig en gemotiveerd over.
Ik heb slecht nieuws: Ik laat mij zelfs door Poetin niet wegjagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dus wat ga je doen nu?
Nier meer posten
Een omsingelingsslag waarbij het grootste gedeelte van de Oekraïense troepen tussen Kiev en Kherson gevangen komt te zitten lijkt me wel echt kansloos nu. Dan moeten ze echt serieus gaan doorbreken en dat gebeurt niet.quote:
Je loopt zo’n land niet in een dag onder de voet. Lukte de Amerikanen in Irak ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar de indruk die ik krijg is dat Rusland er helemaal niet zo goed voorstaat. Gisteren had ik in het zuiden ook echt een grootschalige doorbraak verwacht toen ze de Dnepr overstaken, maar uit die sector komt weinig nieuws.
Welk filmpje?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef yvonne het volgende:
JA WE WETEN HET EN HET FILMPJE ZAL VAST NOG 6865765765x VOORBIJ KOMEN
Sjezus.
Maar ze horen toch niet bij de EU? Ik zie het verschil met Syriers of Afghanen niet.quote:
Eens dat ik het ook enorm voorbarig vind ik om te zeggen dat de Russen niet gemotiveerd blijken op wat we vandaag en gisteren hebben gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mwah net een twitter post (met beelden) dat een volledige Ukrainse eenheid is weggevaagd en de Russen de Oekrainse pow's een nekshot hebben gegeven. Komt vrij bloeddorstig en gemotiveerd over.
Ik heb zelf de ervaringen van een voormalig militair met kennis van beide strijdmachten wat hoger zitten dan anekdotisch bewijs. Maar hé, de tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel bij EEG dacht ik, net zoals Liechtenstein, Noorwegen, heet trouwens anders, maar wel zonder visum iigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze horen toch niet bij de EU? Ik zie het verschil met Syriers of Afghanen niet.
Misschien laat Poetin dan zijn oog nog wel vallen op Götland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/spannin(...)eringshart-kiev.html
Mogen visumvrij reizen. Maximaal 90 dagen wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze horen toch niet bij de EU? Ik zie het verschil met Syriers of Afghanen niet.
Dit is sowieso positief nieuws.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit al gepost?
Zelensky nodigt Poetin uit tot overleg, Rusland reageert positief
De Oekraïense president Volodymyr Zelensky heeft zich tot de Russische president Vladimir Poetin gericht met een uitnodiging tot overleg. De Russische president is bereid om erop in te gaan, bevestigt Dmitri Peskov, woordvoerder van het Kremlin.
"Ik wil me nogmaals richten tot de president van de Russische Federatie", zei Zelenski vrijdag in een videotoespraak die op zijn telegramkanaal werd gepubliceerd. "Er wordt gevochten op het hele grondgebied van Oekraïne. Laten we aan de onderhandelingstafel gaan zitten om het verlies van levens te stoppen."
Poetin reageert positief op het voorstel. Hij is bereid om een delegatie naar de Wit-Russische hoofdstad Minsk te sturen voor vredesgesprekken met Oekraïne, bevestigt hij
Ik had verwacht dat ze aan de oostzijde wel sneller op zouden rukken om de beide 'volksrepublieken' uit te breiden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een omsingelingsslag waarbij het grootste gedeelte van de Oekraïense troepen tussen Kiev en Kherson gevangen komt te zitten lijkt me wel echt kansloos nu. Dan moeten ze echt serieus gaan doorbreken en dat gebeurt niet.
@:Halcon
Maar de Amerikanen hoefden het ook niet, die hadden voldoende middelen om een oorlog eigenlijk voor zo lang als ze wilden vol te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je loopt zo’n land niet in een dag onder de voet. Lukte de Amerikanen in Irak ook niet.
Dat hangt af van de mate van irrationaliteit, lijkt me. Een ander vernietigen is één ding, toestaan dat je leider je eigen land door een MAD-achtig mechanisme tot een woestenij laat maken is iets anders. Hitlers verschroeide-aarde-bevel voor Duitsland werd ook min of meer genegeerd. Mensen in hoge posities zijn geen willoze robots.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef SamCooke het volgende:
[..]
De geschiedenis leert dat dat meestal enorm tegenvalt bij 'gevaarlijke gekken'.
Heb het idee dat staatspropaganda een stuk minder effectief is tegenwoordig door het veelvoud aan verschillende media, het internet en smartphones. Ja het geeft ook veel ruis en nepnieuws maar één verhaal van één bron is het ook niet meer. De tijden van alleen de staatstelevisie en staatskrant zijn grotendeels voorbij in de meeste landen, ook in Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker. Wat erg interessant is hoe het in Rusland verder gaat en in hoeverre de Russen door de staatspropaganda heen ook andere geluiden te horen krijgen.
Ja oke, maar dan ben je niet volledig gevrijwaard toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mogen visumvrij reizen. Maximaal 90 dagen wel.
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef yvonne het volgende:
JA WE WETEN HET EN HET FILMPJE ZAL VAST NOG 6865765765x VOORBIJ KOMEN
Sjezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |