En het draagvlak onder de Russische bevolking nog meer verlagen. Ze moeten eigenlijk met chirurgische precisie te werk gaan terwijl de realiteit toch echt duidt op niets anders dan een guerilla oorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef Bensel het volgende:
Dat zou hun narratief van 'vredesmacht' toch wat bezoedelen
dit is een burgemeester he, geen mp ;-)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dit zie ik rutte niet doen, die was al gevlucht naar een priveresort in een bevriende natie
Je krijgt de indruk dat ze burgerslachtoffers zoveel mogelijk proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit. De aantallen slachtoffers en het vernietigde materieel valt mij ook nog mee tot nu toe.
Het is zoooooooooooooooooooooooooooo kut om echt van oud te onderscheiden, echt kut.quote:
In een oorlog vliegt van beide zijden de propaganda je om de oren, daarom is het ook zo lastig vast te stellen wat de situatie is.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:07 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een erg interessant twitterdraadje over het Russische leger.
Propaganda is een van de belangrijkste zaken voor en tijdens een oorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In een oorlog vliegt van beide zijden de propaganda je om de oren, daarom is het ook zo lastig vast te stellen wat de situatie is.
Wat wel duidelijk lijkt is dat Oekraïne voorlopig zeer bereid lijkt zich te verdedigen met de beperkte middelen die ze hebben.
En daarvoor ook al 20x door anderenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat plaatste ik net al.
Je kan toch eigenlijk wel weten dat als je een spannend filmpje tegenkomt van meer dan een half uur oud, dat deze al meerdere keren op Fok gepost is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet iedereen kan hier heel de dag zitten of heeft tijd om alle topics terug te lezen die in een moordend tempo voorbij komen
Dat denk ik ook. Maar de indruk die ik krijg is dat Rusland er helemaal niet zo goed voorstaat. Gisteren had ik in het zuiden ook echt een grootschalige doorbraak verwacht toen ze de Dnepr overstaken, maar uit die sector komt weinig nieuws.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je krijgt de indruk dat ze burgerslachtoffers zoveel mogelijk proberen te voorkomen.
Typisch welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En daarvoor ook al 20x door anderen
Navo is een defensie acht. Die gaan niet ingrijpenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef RAVW het volgende:
nog 9 km voor de russen dan staan ze in KIEV
AUB laat de NAVO ingrijpen ....dadelijk weer een mooie stad om zeep geholpen door een oorlog
Mwah net een twitter post (met beelden) dat een volledige Ukrainse eenheid is weggevaagd en de Russen de Oekrainse pow's een nekshot hebben gegeven. Komt vrij bloeddorstig en gemotiveerd over.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik gooi deze posting in de herhaling met wat interessante inzichten in de kwaliteiten van beide strijdmachten.
[..]
[ twitter ]
Dit is echt te voorbarig allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar de indruk die ik krijg is dat Rusland er helemaal niet zo goed voorstaat. Gisteren had ik in het zuiden ook echt een grootschalige doorbraak verwacht toen ze de Dnepr overstaken, maar uit die sector komt weinig nieuws.
Zeker. Wat erg interessant is hoe het in Rusland verder gaat en in hoeverre de Russen door de staatspropaganda heen ook andere geluiden te horen krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Propaganda is een van de belangrijkste zaken voor en tijdens een oorlog.
Niets, of ze moeten engelse sites gaan lezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker. Wat erg interessant is hoe het in Rusland verder gaat en in hoeverre de Russen door de staatspropaganda heen ook andere geluiden te horen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |