abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203831567

Laatste nieuws

quote:
Zweden biedt militaire steun aan Oekraïne
Zweden gaat militaire, technische en humanitaire steun bieden aan Oekraïne, meldt de Oekraïense president Zelensky op Twitter. Zelensky zegt de Zweden dankbaar te zijn voor de hulp.

Zweden is geen lid van de NAVO.
quote:
Estland stuurt meer wapens naar Oekraïne
NAVO-lidstaat Estland gaat meer antitankraketten en luchtafweergeschut naar Oekraïne sturen, heeft het ministerie van Defensie vrijdag bekendgemaakt. Volgens lokale media stuurt Estland ook voedsel en medische middelen.

Estland stuurde vorige week ook al de zogeheten Javelin-antitankraketten. Dat arsenaal is nu uitgebreid vanwege de Russische inval in Oekraïne.
quote:
Oekraïense legervoertuigen arriveren in Kiev om hoofdstad te verdedigen
In Kiev zijn militaire voertuigen van het Oekraïense leger gearriveerd om de hoofdstad te verdedigen, meldt persbureau Reuters.

Kiev ligt momenteel onder vuur. Eerder zei de burgemeester dat de Oekraïense hoofdstad een "defensieve fase" in gaat.
quote:
Rusland: westkant van Kiev geblokkeerd en vliegveld Hostomel heroverd
De westkant van Kiev is door Russische troepen geblokkeerd. Dat melden meerdere Russische persbureaus op basis van het ministerie van Defensie.

De Russen melden verder dat het vliegveld Hostomel weer in Russische handen is. Gisteravond hadden militairen uit Rusland het vrachtvliegveld ten noorden Kiev al even in handen, maar het Oekraïense leger heroverde de luchthaven korte tijd later.

Volgens een woordvoerder van het Russische ministerie van Defensie zijn bij slag om het vliegveld meer dan 200 Oekraïense militairen gedood.
quote:
Geen Formule 1 in Sotsji
De Grand Prix van Sotsji gaat komend seizoen niet door. Dat heeft de FIA besloten in verband met de oorlog in Oekraïne.

De race in Rusland stond gepland voor 25 september. Het is nog niet bekend of er een vervangende grand prix komt.
quote:
Weinig beelden uit Kiev door oproep
Enkele uren geleden zijn Russische militairen gesignaleerd in de straten van het district Obolon, in het noorden van Kiev, op een kilometer of zes van het Majdanplein in het centrum. Er komt maar mondjesmaat informatie over de situatie in de straten van de hoofdstad. En die informatie is ook niet altijd te controleren.

Volgens NOS-correspondent Geert Groot Koerkamp komt dat mogelijk mede door een oproep van Oekraïense autoriteiten om beelden niet te delen op sociale media. "Mensen filmen natuurlijk allerlei troepenbewegingen en vliegtuigen, maar het Oekraïense leger wil dat dat niet wordt gedeeld om de vijand niet in de kaart te spelen."

De beelden uit Obolon van eerder vandaag bewijzen dat sommige Russische pantservoertuigen al ver de stad zijn binnengedrongen. "Dat zijn troepen die vanuit Belarus via Tsjernobyl naar Kiev zijn opgerukt."
quote:
'Export groente en fruit naar Oekraïne en Rusland ligt stil'

De uitvoer van groente en fruit richting Oekraïne en Rusland ligt stil. Dat zegt belangenvereniging GroentenFruithuis.

Naar Oekraïne gaan normaal veel Nederlandse producten als peren en uien. Maar ook doorvoerproducten als avocado's en tropisch fruit. In 2020 was de exportwaarde in totaal zo'n 30 miljoen euro. "Vanwege de onzekerheid van de oorlog hebben exporteurs hun uitvoer stilgelegd."

Naar Rusland mogen vanwege oudere sancties al langer geen Nederlandse groenten of fruit geëxporteerd worden. "Van exporteurs horen we nu dat de doorvoer van tropisch fruit en groenten uit het buiteland ook tijdelijk is stilgelegd." De exportwaarde van dit soort doorvoer was in 2020 zo'n 75 miljoen euro waard.
Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 10.45 uur

quote:
Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself

Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood

Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.

Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
twitter

Oudere berichten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Livemaps en nuttige info - linkjes (aanvullen mag!)
Dit is een goede tool om alles op de grond te volgen:
https://liveuamap.com/en

Achtergrond
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War
https://nos.nl/collectie/13888-spanning-oekraine

Tijdzones
Eastern European Time (EET), Kyiv: UTC +2
Moscow Standard Time (MSK), Donetsk: UTC +3

twitter

Veel gedeelde tweets/filmpjes die de afschuwelijkheid van de situatie in Oekraïne schetsen:
SPOILER
https://twitter.com/JulianRoepcke

[ Bericht 52% gewijzigd door Frutsel op 25-02-2022 15:06:56 ]
pi_203831574
quote:
'EU bevriest tegoeden Poetin en Lavrov'
Het leek erop dat de Russische president Poetin niet persoonlijk getroffen zou worden door de sancties van de EU, maar er is nog toch besloten zijn tegoeden te bevriezen, aldus anoniemen EU-officials tegen verschillende persbureaus. Ook minister van Buitenlandse Zaken Lavrov zou op de sanctielijst van de EU komen te staan. Er zouden ook meer oligarchen op de lijst gezet worden dan eerder gepland.

Vanmiddag stellen de ministers van Buitenlandse Zaken van de EU de sanctielijst definitief vast.

https://nos.nl/collectie/(...)oeten-hulp-afdwingen
pi_203831576
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:14 schreef VacaLoca het volgende: [..] Donetsk naar Kiev is alleen al een halve dag autorijden, hoe lang denk je er dan met tanks en al over te doen als je niet welkom bent
Wie heeft het over autorijden? Genoeg vliegvelden die een stuk belangrijker zijn om zo snel mogelijk troepen te verspreiden.
pi_203831577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:14 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Donetsk naar Kiev is alleen al een halve dag autorijden, hoe lang denk je er dan met tanks en al over te doen als je niet welkom bent
Waarom zou je tanks van Donetsk naar Kyiv laten rijden als je de tanks ook vanuit Belarus kan laten komen?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203831578
quote:
Ik zie Balkenende al staan met in z’n ene hand een AK en in de andere een skateboard
pi_203831579
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Op enig moment moet je bereid zijn om wel degelijk die dreiging onder ogen te zien en te anticiperen. Optie is om het luchtruim af te sluiten zodat je nuclaire missiles kan onderscheppen.
Waarom zou je daar het luchtruim voor moeten afsluiten?
are we infinite or am I alone
pi_203831580
Edit.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2022 14:17:45 ]
pi_203831581
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:14 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
Donetsk naar Kiev is alleen al een halve dag autorijden, hoe lang denk je er dan met tanks en al over te doen als je niet welkom bent
Ze stonden al een paar weken te wachten in Wit Rusland op zo'n 100km van Kiev
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203831587
Waarom heeft iedereen het steeds over Taylor Swift uitzetten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203831591
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:11 schreef Ciclon het volgende:
Zijn er nog Nederlandsche vrijheidsstrijders naar de Oekraine gegaan om hen te helpen dat jullie weten?
Nee onze jongens vochten alleen van 1941-1944 dapper in Oekraïne.

:')

pi_203831592
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Ze stonden al een paar weken te wachten in Wit Rusland op zo'n 100km van Kiev
Lviv ligt daar ook vlakbij toch?
pi_203831593
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:13 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Niet specifiek, dit is wat hij zei:
[..]
Maar goed, Poetin kan zo'n aanval niet in zijn eentje inzetten (het is niet zoiets als een koffiezetapparaat aanzetten) en er zullen vast nog wel wat verstandige mensen om hem heen lopen. Zoals in een van die twitterdraadjes die hier langs is gekomen al eens is verteld zul je waarschijnlijk zien dat Poetin 'om gezondheidsredenen is afgetreden' als ie zo'n idioot bevel geeft.
De geschiedenis leert dat dat meestal enorm tegenvalt bij 'gevaarlijke gekken'.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:18:11 #13
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203831598
Nederlanders halen in dag tijd 1,5 miljoen euro op voor Oekraïne
In een dag tijd is er in Nederland 1,5 miljoen euro opgehaald voor hulp aan Oekraïne, melden Stichting Vluchteling en het Rode Kruis.

Na het openen van giro 999 van Stichting Vluchteling donderdagmiddag werd daar in 24 uur tijd 1 miljoen euro naar overgemaakt. Het Rode Kruis kreeg sinds donderdag 17.00 uur een half miljoen euro binnen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 februari 2022 @ 14:18:34 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203831601
twitter

Waarom roept hij geen kruistocht uit tegen die ketterse orthodoxe Russen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203831602
Zware artillerie te horen denk ik. Op het live Kiev YT kanaal
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:18:39 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203831603
In Oeteldonk worden er momenteel plannen gesmeed om naar het front te trekken }:|

#solidair

Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_203831606
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat mag ook wel ook met zoveel overwicht.
En met maandenlange voorbereiding.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203831610
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 13:31 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ugh...dit gaat volgens mij heel naar worden.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203831611
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef superniger het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over Taylor Swift uitzetten?
Ik dacht dat het over Suzuki Swift ging? :?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:19:23 #20
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_203831613
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:18 schreef Tengano het volgende:
In Oeteldonk worden er momenteel plannen gesmeed om naar het front te trekken }:|

#solidair

[ afbeelding ]
Gelukkig kan het carnaval nog gewoon doorgaan.
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 februari 2022 @ 14:19:51 #21
367000 roos94
pi_203831620
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Taylor uitzetten in een Suzuki
pi_203831622
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef SamCooke het volgende:

[..]
De geschiedenis leert dat dat meestal enorm tegenvalt bij 'gevaarlijke gekken'.
Eigenlijk maar bij eentje (Hitler) en dat is ook meer een kwestie van geluk dan wijsheid, die had minstens 42 moordcomplotten tegen zich lopen waarbij er twee op een haar na gelukt waren.
pi_203831626
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
In de moderne tijd moet je echt razendsnel zijn. Ik heb het idee dat de Russen achterlopen op schema.
Kolonel Han Bouwmeester is het met je eens.

Hoe moeilijk wordt de verdediging voor Oekraïne? 'Tempo Russen valt mij tegen'
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 februari 2022 @ 14:20:11 #24
367000 roos94
pi_203831627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:18 schreef RAVW het volgende:
Nederlanders halen in dag tijd 1,5 miljoen euro op voor Oekraïne
In een dag tijd is er in Nederland 1,5 miljoen euro opgehaald voor hulp aan Oekraïne, melden Stichting Vluchteling en het Rode Kruis.

Na het openen van giro 999 van Stichting Vluchteling donderdagmiddag werd daar in 24 uur tijd 1 miljoen euro naar overgemaakt. Het Rode Kruis kreeg sinds donderdag 17.00 uur een half miljoen euro binnen.

O+
pi_203831629
Poetin wilt aan de tafel. Valt de opmars tegen of weer een poging om het westen zand in de ogen te strooien?
pi_203831632
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef HSG het volgende:

[..]
De Jihadisten komen in vrede *;
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:20:28 #27
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_203831636
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die is al tegen de lamp/De Naald gelopen.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:20:31 #28
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203831638
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Waarom zou je daar het luchtruim voor moeten afsluiten?
Omdat dat meer overzicht creëert. Bovendien kunnen nukes ook gedropped worden dacht ik.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203831640
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Op enig moment moet je bereid zijn om wel degelijk die dreiging onder ogen te zien en te anticiperen. Optie is om het luchtruim af te sluiten zodat je nuclaire missiles kan onderscheppen.
Tsja, op zich mee eens.

Je moet Poetin toch een keer afstoppen. Anders is het einde zoek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203831643
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Poetin wilt aan de tafel. Valt de opmars tegen of weer een poging om het westen zand in de ogen te strooien?
Waarom niet beiden?
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:20:55 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203831646
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef HSG het volgende:

[..]
In oost-oekraine wel ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203831647
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Waarom roept hij geen kruistocht uit tegen die ketterse orthodoxe Russen?
Omdat Oekraïne ook voornamelijk orthodoxe christen zijn lijkt me zo.
pi_203831656
quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Als je nog steeds aan het kloten bent om een vliegveld in handen te krijgen dan gaat het te langzaam.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 14:21:26 #34
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203831657
quote:
'EU bevriest tegoeden Poetin en Lavrov'
Het leek erop dat de Russische president Poetin niet persoonlijk getroffen zou worden door de sancties van de EU, maar er is nog toch besloten zijn tegoeden te bevriezen, aldus anoniemen EU-officials tegen verschillende persbureaus. Ook minister van Buitenlandse Zaken Lavrov zou op de sanctielijst van de EU komen te staan. Er zouden ook meer oligarchen op de lijst gezet worden dan eerder gepland.

Vanmiddag stellen de ministers van Buitenlandse Zaken van de EU de sanctielijst definitief vast.

https://nos.nl/collectie/(...)oeten-hulp-afdwingen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203831659
https://www.geenstijl.nl/(...)e-slag-om-kiev/#more
De man in het Tiananmen Tank Meneer filmpje hier heeft grote ballen.
pi_203831661
quote:
Putin wil best aan tafel op, maar alleen op zijn voorwaarden, dat is dus geen optie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203831668
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De Jihadisten komen in vrede *;
De religie van de vrede.
pi_203831671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Putin wil best aan tafel op, maar alleen op zijn voorwaarden, dat is dus geen optie.
Op vijf meter afstand, minstens.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:22:18 #39
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203831673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Lviv ligt daar ook vlakbij toch?
200 km van de Wit-Russische grens. Ligt dichter bij Polen (60km) en Slovakije.
pi_203831674
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:21 schreef HSG het volgende:

[..]
/Sylvana Simons-mode aan

Je gaat toch geen witte mensen helpen? Zij hebben genoeg privileges en zijn schuldig aan de slavernij!!

/Sylvana Simons-mode uit
HAHAHAHAHA
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:22:20 #41
pi_203831675
twitter
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:22:39 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_203831682
quote:
Por que no los dos.

Maar de geruchten gaan ook dat hij een opsplitsing van het land zou accepteren, waarbij oekraine een klein landlocked staatje wordt en zij de hele zuid en oostkant krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:22:46 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203831685
quote:
Hij wil de lead houden en de indruk wekken dat hij welwillend is, wat helemaal niet het geval is.

En wie weet kan hij er nog iets uithalen.

Mochten de partners hier niet op ingaan, kan hij weer het verwijt maken dat ze hem weer laten stikken en hij verder werkt aan een vredig Rusland.

Deze man speelt spelletjes.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:23:13 #44
269692 Divje
brr brr patapim
pi_203831695
quote:
Ja, dit mistte dit topic nog. Kan dit in de OP?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:23:24 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203831698
quote:
Bedankt, Maarten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:23:41 #46
pi_203831702
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef Divje het volgende:

[..]
Ja, dit mistte dit topic nog. Kan dit in de OP?
@EinarBoe hup maak er eens werk van
pi_203831703
quote:
Ohja deze is nieuw
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 februari 2022 @ 14:23:58 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203831706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jezus wat een dijenkletser weer zeg
Ja, het lijkt meer op iets dat Baudet zou zeggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203831711
Als mensen dit al gruwelijkheden noemen dan staat ze nog wat te wachten... Tering.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:24:23 #50
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203831712
quote:
Russia claims it has captured airport outside Kyiv

Russia’s military has said it has blocked Kyiv from the western side and captured the strategic Hostomel airport outside the capital, news agency Interfax reports.

Russian defence ministry spokesman Igor Konashenkov also said more than 200 people from Ukrainian special units had been killed.

The Russian claims have not been independently verified.

As Associated Press reports, the airport has a long runway allowing the landing of heavy-lift transport planes, which means Russia could airlift troops directly to Kyiv’s outskirts. Hostomel is just 7 km (4 miles) northwest of the city.

Ukrainian military vehicles were reported to be entering Kyiv to defend the capital, according to TV news cited by Reuters.
https://www.theguardian.c(...)bombing-invades-kyiv
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:24:48 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203831718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar wat denken ze nou? Dat ze nu hun boodschappen niet meer kunnen afrekenen in de lokale LIDL :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 14:24:51 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203831721
Ik houd niet van dijen kletsen }:|
/moppersmurf
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_203831725
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef yvonne het volgende:
Ik houd niet van dijen kletsen }:|
/moppersmurf
Ik haat dijenkletsen!!
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:25:16 #54
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203831726
quote:
Rot eens op, Mex :'(
pi_203831727
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:21 schreef HSG het volgende:

[..]
/Sylvana Simons-mode aan

Je gaat toch geen witte mensen helpen? Zij hebben genoeg privileges en zijn schuldig aan de slavernij!!

/Sylvana Simons-mode uit
Als de boomers eenmaal zijn uitgestorven zal hun gevoel voor humor niet gemist worden.
pi_203831731
quote:
Ja daar doen ze ook vrij lang over.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 14:25:44 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203831738
twitter
pi_203831739
quote:
Tja je kunt niet zoals in Syrië te werk gaan. Daar waren de Russen snel klaar met massa bombardementen van een ongekende orde. Het tempo mag dan wel tegenvallen maar je kunt de Oekraïne niet tot een puinhoop bombarderen als je ook nog te maken hebt met de weinig etnische Russen.

Het is overigens naïef om te denken dat het Russisch leger geen zak kan voorstellen. Veel beter is het om onze eigen defensie op te tuigen. Dat mag nu inmiddels toch wel duidelijk zijn.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:26:32 #60
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203831745
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_203831752
quote:
Heeft Zweden toevallig opeens een nieuw squadron F35 met een vreemde rood-wit gestreepd, blauw met sterren vlag?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:27:19 #62
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_203831760

[ Bericht 100% gewijzigd door KoningWouter op 25-02-2022 14:30:23 ]
pi_203831762
quote:
Hilarisch weer Mexicano :{
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:27:37 #64
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203831765
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als mensen dit al gruwelijkheden noemen dan staat ze nog wat te wachten... Tering.
Ik neem aan dat je niet blij zou zijn als het met jouw auto zou gebeuren.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:28:01 #65
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203831771
Wtf…

twitter
pi_203831774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:27 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je niet blij zou zijn als het met jouw auto zou gebeuren.
Nee dramatisch natuurlijk. Maar ik verwacht dat het aantal slachtoffers de komende weken enorm gaat zijn.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:28:26 #67
pi_203831778
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:27 schreef StephanL het volgende:

[..]
Hilarisch weer Mexicano :{
Mwah, is niet om te lachen hoor :{
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:28:28 #68
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203831779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:26 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Heeft Zweden toevallig opeens een nieuw squadron F35 met een vreemde rood-wit gestreepd, blauw met sterren vlag?
die vliegen toch alleen maar met Grippens
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203831781
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:27 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Oh oh had Putin niet aangekondigd dat niemand zich er mee moest bemoeien anders tegen reactie dat de geschiedenis nooit heeft gezien?
Alle gehaktballetjes van de Ikea in Moskou confisceren, dat zal die schavuiten leren. :Y
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:28:46 #70
pi_203831783
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef damsco het volgende:
Wtf…

[ twitter ]
Ja, dat plaatste ik net al.
  Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:00 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203831788
quote:
Wtf…

[ twitter ]
Hadden we al.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_203831789
quote:
Wtf…

[ twitter ]
Gast..
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:32 #73
pi_203831797
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wel ballen van Zweden.
Met bessensaus?
pi_203831798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat plaatsten wij uren geleden al
Alpha kenny one
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:41 #75
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_203831801
Heeft iemand channels op discord over Ukraine?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:55 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203831805
Het dijenkletsen en boomergrappen gehalte stijgt weer.

Don't

}:|

vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:56 #77
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203831806
quote:

[..]
Oh oh had Putin niet aangekondigd dat niemand zich er mee moest bemoeien anders tegen reactie dat de geschiedenis nooit heeft gezien?
Ik neem aan dat hij militaire interventie bedoelde, want wapens sturen gebeurde reeds.
pi_203831807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:26 schreef Cherni het volgende:

[..]
Tja je kunt niet zoals in Syrië te werk gaan. Daar waren de Russen snel klaar met massa bombardementen van een ongekende orde. Het tempo mag dan wel tegenvallen maar je kunt de Oekraïne niet tot een puinhoop bombarderen als je ook nog te maken hebt met de weinig etnische Russen.

Het is overigens naïef om te denken dat het Russisch leger geen zak kan voorstellen. Veel beter is het om onze eigen defensie op te tuigen. Dat mag nu inmiddels toch wel duidelijk zijn.
Het begin is in het begin vaak altijd moeilijk voor een aanvallende partij maar als zij eenmaal de verdediging hebben doorbroken dan kan het hard gaan.
pi_203831808
quote:
Wtf…

[ twitter ]
Maarten Brink wéér met een scoop. Die ga ik volgen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203831809
Wat trouwens wel een enorme actie zou zijn is dat Zweden over een uurtje bekend maakt toegetreden te zijn tot NATO :D
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:29:58 #81
pi_203831812
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef falling_away het volgende:

[..]
Ach nee toch.
pi_203831815
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef yvonne het volgende:

[..]
Hadden we al.
10.000 keer ofzo
pi_203831816
toch heb ik het idee dat Rusland zich heeft verkeken op de weerstand. Ze hoopten op letterlijke veldslagen, maar het leger van oekraine laat zich niet daartoe verleiden. Dat zorgt er voor dat ze wellicht redelijk ver op kunnen trekken, maar daadwerkelijk iets van belang overmeesteren lukt ze niet. Nu is het te hopen dat ze niet vol stalinorgel gaan en alles van afstand plat gaan leggen, ongeacht burgerslachtoffers. Dat zou hun narratief van 'vredesmacht' toch wat bezoedelen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_203831821
quote:

[..]
Loos dreigement. We denken allemaal wel dat Poetin alle touwtjes uitermate strak in handen heeft maar daar zitten natuurlijk nog zat andere mensen met hun belangen en afwegingen, waaronder ook wel een paar die niet op het einde van de wereld zitten te wachten puur en alleen omdat Zweden de Oekraïners wat materiaal stuurt.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:30:28 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203831822
twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 25 februari 2022 @ 14:30:56 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203831830
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef falling_away het volgende:

[..]
Niet iedereen kan hier heel de dag zitten of heeft tijd om alle topics terug te lezen die in een moordend tempo voorbij komen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203831831
Vitaligod.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203831832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ach nee toch.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ach nee toch
Alpha kenny one
pi_203831838
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit zie ik rutte niet doen, die was al gevlucht naar een priveresort in een bevriende natie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:31:39 #90
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203831839
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
Wat trouwens wel een enorme actie zou zijn is dat Zweden over een uurtje bekend maakt toegetreden te zijn tot NATO :D
eerste binnen vallen als een rus dan terug wil scheten ... ineens je navo uniform laten zien

>:) })
pi_203831844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef Bensel het volgende:
toch heb ik het idee dat Rusland zich heeft verkeken op de weerstand. Ze hoopten op letterlijke veldslagen, maar het leger van oekraine laat zich niet daartoe verleiden. Dat zorgt er voor dat ze wellicht redelijk ver op kunnen trekken, maar daadwerkelijk iets van belang overmeesteren lukt ze niet. Nu is het te hopen dat ze niet vol stalinorgel gaan en alles van afstand plat gaan leggen, ongeacht burgerslachtoffers. Dat zou hun narratief van 'vredesmacht' toch wat bezoedelen
Ja dit. De aantallen slachtoffers en het vernietigde materieel valt mij ook nog mee tot nu toe.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 25 februari 2022 @ 14:32:06 #92
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_203831846
quote:
[ twitter ]
Dat ziet er zó geënsceneerd uit ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_203831850
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Niet iedereen kan hier heel de dag zitten of heeft tijd om alle topics terug te lezen die in een moordend tempo voorbij komen
Amateurs
Alpha kenny one
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:32:29 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203831853
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:31 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dit zie ik rutte niet doen, die was al gevlucht naar een priveresort in een bevriende natie
waar is Rutte burgemeester?
  Forum Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 14:32:33 #95
58651 crew  murp
murp
pi_203831854
Wat een ellende allemaal ;(
pi_203831855
twitter
pi_203831857
quote:
[ twitter ]
Mag hopen dat dit propaganda plaatje een paar dagen geleden is geschoten.
pi_203831858
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat ziet er zó geënsceneerd uit ;(
Is een oude foto overigens.
  Redactie Sport vrijdag 25 februari 2022 @ 14:32:49 #99
pi_203831859
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daarom moet die tweet gewoon in de OP.

Oh daar staat ie ook. ERG MOOI.
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:33:00 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_203831861
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:32 schreef heywoodu het volgende: