De Jihadisten komen in vredequote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ugh...dit gaat volgens mij heel naar worden.
Die is al tegen de lamp/De Naald gelopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Suzuki Swift ging?
Omdat dat meer overzicht creëert. Bovendien kunnen nukes ook gedropped worden dacht ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarom zou je daar het luchtruim voor moeten afsluiten?
Tsja, op zich mee eens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op enig moment moet je bereid zijn om wel degelijk die dreiging onder ogen te zien en te anticiperen. Optie is om het luchtruim af te sluiten zodat je nuclaire missiles kan onderscheppen.
Waarom niet beiden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Poetin wilt aan de tafel. Valt de opmars tegen of weer een poging om het westen zand in de ogen te strooien?
In oost-oekraine wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ugh...dit gaat volgens mij heel naar worden.
Omdat Oekraïne ook voornamelijk orthodoxe christen zijn lijkt me zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:18 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waarom roept hij geen kruistocht uit tegen die ketterse orthodoxe Russen?
Ja, dat dacht ik dus ook. Als je nog steeds aan het kloten bent om een vliegveld in handen te krijgen dan gaat het te langzaam.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kolonel Han Bouwmeester is het met je eens.
Hoe moeilijk wordt de verdediging voor Oekraïne? 'Tempo Russen valt mij tegen'
quote:'EU bevriest tegoeden Poetin en Lavrov'
Het leek erop dat de Russische president Poetin niet persoonlijk getroffen zou worden door de sancties van de EU, maar er is nog toch besloten zijn tegoeden te bevriezen, aldus anoniemen EU-officials tegen verschillende persbureaus. Ook minister van Buitenlandse Zaken Lavrov zou op de sanctielijst van de EU komen te staan. Er zouden ook meer oligarchen op de lijst gezet worden dan eerder gepland.
Vanmiddag stellen de ministers van Buitenlandse Zaken van de EU de sanctielijst definitief vast.
https://nos.nl/collectie/(...)oeten-hulp-afdwingen
Putin wil best aan tafel op, maar alleen op zijn voorwaarden, dat is dus geen optie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Poetin wilt aan de tafel. Valt de opmars tegen of weer een poging om het westen zand in de ogen te strooien?
Op vijf meter afstand, minstens.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Putin wil best aan tafel op, maar alleen op zijn voorwaarden, dat is dus geen optie.
200 km van de Wit-Russische grens. Ligt dichter bij Polen (60km) en Slovakije.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lviv ligt daar ook vlakbij toch?
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:21 schreef HSG het volgende:
[..]
/Sylvana Simons-mode aan
Je gaat toch geen witte mensen helpen? Zij hebben genoeg privileges en zijn schuldig aan de slavernij!!
/Sylvana Simons-mode uit
Por que no los dos.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Hij wil de lead houden en de indruk wekken dat hij welwillend is, wat helemaal niet het geval is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Bedankt, Maarten.quote:
@EinarBoe hup maak er eens werk vanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dit mistte dit topic nog. Kan dit in de OP?
Ja, het lijkt meer op iets dat Baudet zou zeggen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jezus wat een dijenkletser weer zeg
https://www.theguardian.c(...)bombing-invades-kyivquote:Russia claims it has captured airport outside Kyiv
Russia’s military has said it has blocked Kyiv from the western side and captured the strategic Hostomel airport outside the capital, news agency Interfax reports.
Russian defence ministry spokesman Igor Konashenkov also said more than 200 people from Ukrainian special units had been killed.
The Russian claims have not been independently verified.
As Associated Press reports, the airport has a long runway allowing the landing of heavy-lift transport planes, which means Russia could airlift troops directly to Kyiv’s outskirts. Hostomel is just 7 km (4 miles) northwest of the city.
Ukrainian military vehicles were reported to be entering Kyiv to defend the capital, according to TV news cited by Reuters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |