Ze hebben eigenlijk nog niet zo heel veel in handen. Maar het probleem is dat ze hulp hebben van Wit-Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Waarom ben je er zo op gebrand om elke voorwaartse russische beweging af te schilderen als een gevolg van zwak Oekraiens verzet, terwijl je overduidelijk niets begrijpt van de dynamiek van oorlogsvoering.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die onzin heb je daar denk ik niet.
Als Moldavie dan ineens wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat er dan wel militair ingegrepen gaat worden.
Wat?quote:
Bijna even heldhaftig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef Alpha0 het volgende:
go f**k yourself
zeg ik ook altijd tegen de mods hier
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Sfancta het volgende:
afbeelding
Tank over auto gereden waar een man in zat, overleefd
Wel over die, maar deze denk ik niet:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Sfancta het volgende:
[ afbeelding ]
Alle kranten zijn kut, NRC valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]
Is gewoon een NRC redacteur![]()
KUTKRANT
Beetje flauw dit als er geen ruimte meer mag zijn voor theorieën die niet meegaan in een versimpeld "Poetin is een oorlogszuchtige duivel en valt aan zonder enkele reden."quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n persoon die zegt dat 2+2 best wel eens 3,5 kan zijn als iemand volhoudt dat het 3 is?
Het is gewoon een klassieke tactiek om heel veel meters richting een bepaald doel te maken in het begin, op strategische posten achter de linies mannetjes te droppen, en zo hopen dat het verzet in paniek raakt en uit elkaar valt/gedemoraliseerd raakt. Het Oekraiense leger kan niet overal staan, dus je kunt initieel altijd wel ergens een gebouw bezetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ze hebben eigenlijk nog niet zo heel veel in handen. Maar het probleem is dat ze hulp hebben van Wit-Rusland.
We hebben al genoeg oorlogsmisdaden van de Amerikanen en Europeanen in Irak en Afghanistan gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wel over die, maar deze denk ik niet:
[ twitter ]
Dit gaat verder dan even landjepik of slachtoffers door collateral damage. Russische leger begaat doelgericht oorlogsmisdaden.
Filmpje is al meerdere keren gepost hierquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Sfancta het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nauwelijks verzet gezien de afgelopen twee dagen. Zo weinig dat het op begint te vallen . Misschien komt daar nog verandering in maar op dit moment lijkt het dat Russen de overhand hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Waarom ben je er zo op gebrand om elke voorwaartse russische beweging af te schilderen als een gevolg van zwak Oekraiens verzet, terwijl je overduidelijk niets begrijpt van de dynamiek van oorlogsvoering.
Het is absoluut geen gelopen zaak. Het wordt een guerrilla-oorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vrees dat het wel een gelopen zaak is (nu al) en dat Zelensky zijn spullen kan gaan pakken. Ik vraag me af als hij dit overleefd, wat zou er met hem gaan gebeuren?
Ja CNN is weer lekker bezig.quote:
Ja, als jij het niet ziet, zal het er ook wel niet zijn!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb nauwelijks verzet gezien de afgelopen twee dagen. Zo weinig dat het op begint te vallen . Misschien komt daar nog verandering in maar op dit moment lijkt het dat Russen de overhand hebben
Dat maakt me niet veel uit lieve schommelstoel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Filmpje is al meerdere keren gepost hier
Het is al sinds 2014 een guerrila-oorlog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Het is absoluut geen gelopen zaak. Het wordt een guerrilla-oorlog.
Heel de CNN is ook gewoon een slechte memequote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja CNN is weer lekker bezig.
Ik dacht eerst dat dit een slechte meme was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |