SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zoiets zal het wel worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die loggen gewoon uit
van een kale kip kan je niet plukken
Kale kip enzo. Komen er wel onderuit. Tokkies zijn voorzien van een heel arsenaal aan smoesjes en excuses.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:50 schreef Ireth het volgende:
Denk dat je er niet zo makkelijk onderuit komt...
[ afbeelding ]
En als Lisa de smedt 12 jaar is...quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:50 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kom je zeker niet!quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:50 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben papa en mama de smedt een probleemquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En als Lisa de smedt 12 jaar is...
Door huisgenotenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Hoe is Hanne genomineerd ? Ook door een spel ?
Nee door bewoners.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Hoe is Hanne genomineerd ? Ook door een spel ?
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:18 schreef Verida het volgende:
nouchine doet een hopeloze radslag en zegt : In mijn hoofd zag dat er heel mooi uit![]()
Ik kan me dat gevoel zo goed voorstellen
paptepeltjesquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij heeft wel een lekkere borstkas hoor die toby![]()
wat doet ze dan verkeerd als moeder ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne het enigste wat je gaat winnen is de slechtste moeder van het jaar trofee
Denken ze nu dat het ook nog wat voor de bewoners wat uitmaakt.....quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
De Nawel en Salarfans zijn goed aan het bieden
Ik zou Tobias inwisselen voor Nawel uiteraardquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn 4 voor de Finale
Salar, Tobias, Kristof en Nouchine (met pijn in hart, want ik mag haar echt niet)
ik Nouchinequote:Op donderdag 24 februari 2022 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou Tobias inwisselen voor Nawel uiteraard
Ja ik weet dat dat niet kan
Vind het verwonderlijk dat er serieus mensen zijn die meer dan ¤3500 en ¤1500 uitgeven voor zoiets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denken ze nu dat het ook nog wat voor de bewoners wat uitmaakt.....
Zeker zo'n kusjeshemd. Na 1x wassen is dat allemaal vaagquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vind het verwonderlijk dat er serieus mensen zijn die meer dan ¤3500 en ¤1500 uitgeven voor zoiets.
Tja mensen doen rare dingen voor iets van een wannabe bn’erquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vind het verwonderlijk dat er serieus mensen zijn die meer dan ¤3500 en ¤1500 uitgeven voor zoiets.
Maar de biedingen lopen wel raar. Anita overbiedt zichzelf telkens met ¤200…quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
4900 voor dat bloesje van Salar zie ik netquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja mensen doen rare dingen voor iets van een wannabe bn’er
die wil inderdaad wel heel graagquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:41 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Maar de biedingen lopen wel raar. Anita overbiedt zichzelf telkens met ¤200…
Die ruikt naar Salar. Die ga je niet wassen natuurlijk. Die lijst je netjes in, ongewassenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker zo'n kusjeshemd. Na 1x wassen is dat allemaal vaag
Anita zal wel een tekortkoming hebben, anders bied je niet zoveel geld op een stukje stof, van een kwasi onbekend persoon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:41 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Maar de biedingen lopen wel raar. Anita overbiedt zichzelf telkens met ¤200…
De hele dag zitten ze in de slaapkamer. Als dan iedereen er is en ze vertellen verhalen zitten ze in de woonkamer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:16 schreef humpty het volgende:
Tobias een verhaal vertellen en op de achtergrond hoor je Nouchine gillen![]()
doodziek wordt je daar toch van
quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:44 schreef odie22 het volgende:
zit er ook een broekje van Liesebij
![]()
Vind dit ook niet echt handig van Big Brother eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
4900 voor dat bloesje van Salar zie ik net![]()
![]()
Ja idd belachelijk tochquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De hele dag zitten ze in de slaapkamer. Als dan iedereen er is en ze vertellen verhalen zitten ze in de woonkamer.
ja weet ik veel, ik zie al 2 uur niks anders hierquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat bieden op die troep van de bewoners
zul je zien dat ze je niet overbiedenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zou bijna voor de grap willen bieden op iets om te kijken of iemand overbied.
Daarom doe ik het niet, kan 5500 beter aan iets anders besteden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
zul je zien dat ze je niet overbieden
Deden wij ook met die afstandsbediening. Was lachen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef humpty het volgende:
Mensen bellen en als ze opnamen keihard toeteren met een trompet Kristoff![]()
met de afstandbediening door de wijk en TV s op andere zenders zetten Tobias
Moet ze maar niet zo vroeg gaan slapen hoor. Het is geen rusthuis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:03 schreef humpty het volgende:
Nawel slaapt al lang en Nouchine blijft gillen
Ja ook wel gedaan ,,,wat een lol kan je dan hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Deden wij ook met die afstandsbediening. Was lachen.
Voor haar welquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo vroeg gaan slapen hoor. Het is geen rusthuis.
Ik kreeg ook bijna een hartverzakkingquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:58 schreef Ireth het volgende:
* Ireth kan bijna aan de beademing!!!![]()
[ afbeelding ]
We hebben nog 36 uur te gaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg ook bijna een hartverzakking
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dit ook niet echt handig van Big Brother eigenlijk.
Ja mijn ideequote:Op donderdag 24 februari 2022 23:12 schreef b_engeltje het volgende:
Hebben alle bieders geld teveel ofzo ????
Ik ken nog wel een rekeningnr waar ze op kunnen losen
Zijn het geen familie leden? Salar komt net als nawel uit een welgestelde familiequote:
Mensen hebben echt teveel geld,als het zo graag kwijt willen mogen ze mij ook wel iets doneren hahaquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg ook bijna een hartverzakking
Nou wil er ook met lippestift allemaal kusjes opgeven ...wat wil me nasm er wel op borduren voor dat geldquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja mijn ideewil ze ook nog wel allemaal een sok geven
Mensen vragen om geld te bieden. Je loopt ook de kans dat iemand biedt die het niet kan betalen eigenlijk.quote:
Dan gaan ze gewoon het rijtje afquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen vragen om geld te bieden. Je loopt ook de kans dat iemand biedt die het niet kan betalen eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:16 schreef Yolk het volgende:
Als het zo doorgaat, halen de bewoners meer op voor de Voedselbank dan voor de jackpot.
Dat is niet hoe vakantieveilingen normaal gesproken werkt. Gewonnen is betalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan gaan ze gewoon het rijtje af
Ik kom iedere maand te kort, voor die 5500 wil ik ook wel 50 dagen gefilmd in een huis rondlopen(zitten/slapen)quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Mensen hebben echt teveel geld,als het zo graag kwijt willen mogen ze mij ook wel iets doneren haha
Ja maar bij goede doelen veilingen is dat vaak wel hoe het werktquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is niet hoe vakantieveilingen normaal gesproken werkt. Gewonnen is betalen.
Vergeet de 2000 instap geld nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kom iedere maand te kort, voor die 5500 wil ik ook wel 50 dagen gefilmd in een huis rondlopen(zitten/slapen)
Wij hebben 2 jasr terug ook een bijstand uitkering gehad, bij de voedselbank gelopen en hebben daar nu nog de naweeen van .. dan is mijn bankrek toch ook een goed doel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar bij goede doelen veilingen is dat vaak wel hoe het werkt
Zijn altijd van die gekkers die bieden maar niet betalen
Maar daarentegen krijg je wel weer 100 pd dat je er zit had ik gelezen..quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet de 2000 instap geld niet
Gaat nog wel belasting af
Dan nog voor voor mij is het heel veel geld!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet de 2000 instap geld niet
Gaat nog wel belasting af
Dit staat onder het vakje waar je de bedragen ziet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij hebben 2 jasr terug ook een bijstand uitkering gehad, bij de voedselbank gelopen en hebben daar nu nog de naweeen van .. dan is mijn bankrek toch ook een goed doel?
maar het is wel op de website van de officiële Vakantieveilingenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben nu vrijwilliger bij onze voedselbank maar ben er vroeger ook cliënt geweest. Heb nog nooit zo luxe gevreten als toen! Nu is dat wel de beste voedselbank van Utrecht...quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij hebben 2 jasr terug ook een bijstand uitkering gehad, bij de voedselbank gelopen en hebben daar nu nog de naweeen van .. dan is mijn bankrek toch ook een goed doel?
Ja heb het gezien, maar geloof me er zijn mensen die beiden en het niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dit staat onder het vakje waar je de bedragen ziet.
[ afbeelding ]
Jawel komt goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Wel een vervelende situatie zo te lezen, hopelijk lukt het om er stukje bij beetje uit te komen.
Dat was hier niet zo, maar ik heb gelukkig een ouderwetse opvoeding gehad, dus ik kon er super mee uit de voetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben nu vrijwilliger bij onze voedselbank maar ben er vroeger ook cliënt geweest. Heb nog nooit zo luxe gevreten als toen! Nu is dat wel de beste voedselbank van Utrecht...
Okay dat weet ik verder niet. Voor de zekerheid ga ik toch maar geen miljoen biedenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja heb het gezien, maar geloof me er zijn mensen die beiden en het niet kunnen betalen.
Gaan ze wel proberen, het te halen maar iets met een kale kip
Maar bij een goed doel wil je geld en niet met het item blijven zitten
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dat weet ik verder niet. Voor de zekerheid ga ik toch maar geen miljoen bieden
Weet je wat ik zo erg vind..quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Weet je wat het is met vermogende mensen in bepaalde kringen, ze willen altijd elkaar aftroeven.
Heb zo’n buurman
Oud verwassen tshirtquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias dadelijk gepikeerd dat zijn item niet zoveel geld heeft opgeleverd
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo erg vind..
Nu bieden ze TOP!!
Maar morgen of overmorgen of over een week doen ze dan weer"niks" met hun geld... als je nu 5500 over hebt , waarom niet iedere maan standaard 100 overmaken naar de voedselbank
Hartstikke mooi, zijn ook mensen die de voedselbank het geld gunnen EN fan zijn van iemand EN genoeg geld hebben. Al een mooi resultaat tot nu toe.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:32 schreef rinardo het volgende:
Ze zitten al over de 10.000 euro met alle items
preciesquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:35 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, zijn ook mensen die de voedselbank het geld gunnen EN fan zijn van iemand EN genoeg geld hebben. Al een mooi resultaat tot nu toe.
Wat staken en waarover in gesprek?quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze willen morgen staken en in gesprek, Tobias meldt even dat hij weer wakker is
Ze klaagden over te weinig theedoeken voor de keuken en nog wat dingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wat staken en waarover in gesprek?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:44 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze klaagden over te weinig theedoeken voor de keuken en nog wat dingen.
Ze willen normaal eten en niet alleen kwark en pindakaas. Het eten is te eenzijdig en ze zijn het zat. Willen gewoon broodbeleg etc.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wat staken en waarover in gesprek?
Het zal je moeder maar zijn. Moet zich kapot schamenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:44 schreef rinardo het volgende:
Hahahahaha deze vrouw stond in de bied lijst, en twitter zocht haar op
[ twitter ]
Ergens snap ik het maar hoop dat ze het niet krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen normaal eten en niet alleen kwark en pindakaas. Het eten is te eenzijdig en ze zijn het zat. Willen gewoon broodbeleg etc.
Begrijp wel dat ze die eentonige maaltijden zonder smaak zat zijn. Geef ze op zijn minst gewoon kruiden, is mijn mening, dan kan je smaak aan je eten gevenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ergens snap ik het maar hoop dat ze het niet krijgen.
Er zijn op dit moment mensen in de wereld die wensen dat ze kwark en pindakaas hebben.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen normaal eten en niet alleen kwark en pindakaas. Het eten is te eenzijdig en ze zijn het zat. Willen gewoon broodbeleg etc.
quote:spannender, uitdagender en onvoorspelbaarder
Wat laf zeg! Iemand zo op twitter belachelijk gaan maken. Dan ben je echt een triest persoon.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:44 schreef rinardo het volgende:
Hahahahaha deze vrouw stond in de bied lijst, en twitter zocht haar op
[ twitter ]
Peper en eieren mogen wat mij betreft worden toegevoegd en kaas en boter ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp wel dat ze die eentonige maaltijden zonder smaak zat zijn. Geef ze op zijn minst gewoon kruiden, is mijn mening, dan kan je smaak aan je eten geven
Ja dat gun ik ze nog wel. Dan hebben ze de kans om er zelf iets van te maken. Maar verder moeten ze niet zeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp wel dat ze die eentonige maaltijden zonder smaak zat zijn. Geef ze op zijn minst gewoon kruiden, is mijn mening, dan kan je smaak aan je eten geven
Ze hadden ze ook zakjes zaad van kruiden( Basilicum, peterselie, tijm etc) kunnen geven en potaarde, hadden ze zelf kruiden kunnen kweken, met die warmte en die lampen had dat prima gewerkt en hadden ze meteen wat te doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Peper en eieren mogen wat mij betreft worden toegevoegd en kaas en boter ook.
Voor meer moeten ze maar wat doen
nou, als je een beetje nadenkt kan je dit verwachten toch? het is een openbare website, en BB gooit met reclame op de sociaals met de link van de veiling. Ik persoonlijk zou me ''pieter Jansen'' hebben genoemd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:50 schreef engine het volgende:
[..]
Wat laf zeg! Iemand zo op twitter belachelijk gaan maken. Dan ben je echt een triest persoon.
Maakt het niet minder laf.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou, als je een beetje nadenkt kan je dit verwachten toch? het is een openbare website, en BB gooit met reclame op de sociaals met de link van de veiling. Ik persoonlijk zou me ''pieter Jansen'' hebben genoemd.
Gaan ze in hongerstaking of wordt hij een Attica opstand?quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, in bed blijven liggen werd er geopperdquote:Op donderdag 24 februari 2022 23:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gaan ze in hongerstaking of wordt hij een Attica opstand?
zullen wel de batterijen niet wisselen o.i.d.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:59 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gaan ze in hongerstaking of wordt hij een Attica opstand?
Dat kan Nawel dagenlang volhouden. Die is daar goed getraind in.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, in bed blijven liggen werd er geopperd
Tot morgenquote:
Maar wat vind je dan leuk aan Hanne om te kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
De uitkomst van de veiling tot nu toe, zegt ons wel dat de mensen die op Hanna stemmen om te blijven, anti Nawel zijn, me included haha.
Weinig, ik wil gewoon Krstof in de finale dus ik wil Nawel eruit. Kristof legt het momenteel sowieso af tegen Nawel. Zijn leukheid wordt op andere social media niet gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan leuk aan Hanne om te kijken?
Zo jammer dat ZE Kristoff niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Weinig, ik wil gewoon Krstof in de finale dus ik wil Nawel eruit. Kristof legt het momenteel sowieso af tegen Nawel. Zijn leukheid wordt op andere social media niet gezien.
Ah zo. Ik vind Kristof en Nawel allebei wel leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Weinig, ik wil gewoon Krstof in de finale dus ik wil Nawel eruit. Kristof legt het momenteel sowieso af tegen Nawel. Zijn leukheid wordt op andere social media niet gezien.
True. Maar ik twijfel toch ook over Nouchquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo. Ik vind Kristof en Nawel allebei wel leuk.
Helemaal niets, tot 12 uur hangen in de badkamer, daarna ff 'n opdrachtje van 15 minuten en weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Benieuwd wat de dag gaat brengen in het BB huis
Morguh Fritsiequote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helemaal niets, tot 12 uur hangen in de badkamer, daarna ff 'n opdrachtje van 15 minuten en weer
verder rond hangen tot het bedtijd is (20:30)
Goedemorgen Cos
Hier een, al houd ik videoland wel aan voor m'n films en serie's. Maar BB mag van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsie![]()
Ik denk dat je het goed omschreven hebt.
Ik denk dat al veel streamers zijn afgehaakt hierdoor
Lees het veel hier. Ik moet zeggen dat ik het vorige jaar ook al niets aan vond.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier een, al houd ik videoland wel aan voor m'n films en serie's. Maar BB mag van mij
vandaag nog stoppen wat een afgang en verspilling
Vind jij het wel goed dan? Spannend, sensationeel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:30 schreef engine het volgende:
Al dat gezeik is best typisch. Was vorig jaar ook en dit jaar al vanaf de start.
Ja ik vind het wel prima ja. Niks minder dan ik verwacht had. Ongeveer hetzelfde als vorig jaar maar dan wat beter uitgevoerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind jij het wel goed dan? Spannend, sensationeel?
Het valt mij tegen dat er zoveel SL zijn en vaak ook beide streams op dezelfde personen staan
Fijn toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel prima ja. Niks minder dan ik verwacht had. Ongeveer hetzelfde als vorig jaar maar dan wat beter uitgevoerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch.
Ja heel veel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Morguh Kodiak, ik heb iets gemist denk ik. Waarom zouden ze in staking gaan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd of het geteisem in staking gaat en hoe lang ze dat volhouden
En natuurlijk of ze hun zin krijgen
Ze willen ander etenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Kodiak, ik heb iets gemist denk ik. Waarom zouden ze in staking gaan dan?
De grootste fout is dat ze echt denken dat mensen opgewonden zijn om te zien wie daar een game heeft gewonnen, dus niets daarvan in de livestreams.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Benieuwd wat de dag gaat brengen in het BB huis
Thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen ander eten
Broodbeleg
Kruiden
Meer variatie
die mogen wij ook vaak niet zien aangezien ze vaak beide streams op dezelfde personen hebben staanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
De grootste fout is dat ze echt denken dat mensen opgewonden zijn om te zien wie daar een game heeft gewonnen, dus niets daarvan in de livestreams.
Dat is niet zo, men wil de ontwikkelingen tussen de bewoners zien, die dwaze en ronduit saaie spelletjes zijn secundair.
Ze mogen wat mij betreft welquote:
Dat eenzijdige voedsel is ook een mislukt project.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft wel
Kaas, boter, eieren en peper toevoegen.
Oh ja theedoeken wilde ze ook, die mogen ze ook geven.
Voor de rest moeten ze gewoon werken
In het begin nietsnut beginnen ze zich wat te roeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat eenzijdige voedsel is ook een mislukt project.
Het doet de bewoners schijnbaar niets, dus geen enkel effect.
Lijkt mij een goed ideequote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:25 schreef spapaars het volgende:
Gooi er een krant naar binnen, misschien dat er dan wat mooie emoties te filmen zijn.
Werk ze!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:27 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!![]()
Ik ga zo de deur uit naar het werk, ik lees straks wel wat voor spannende dingen er weer allemaal gebeurt zijn in het altijd levendige big brother huis!
Dat is dus wat ik niet mis met thuiswerken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:27 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh!![]()
Ik ga zo de deur uit naar het werk, ik lees straks wel wat voor spannende dingen er weer allemaal gebeurt zijn in het altijd levendige big brother huis!
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:27 schreef Hendrik83 het volgende:
De staking is in volle gang. Lijkt een beetje op een normale dag alleen is Nawel al uit bed en zit buiten.
Ja dat heb ik ook geprobeerd, maar mijn cliënten vonden dat toch minder fijn...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet mis met thuiswerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
En wat is de reden van die z,g staking?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:27 schreef Hendrik83 het volgende:
De staking is in volle gang. Lijkt een beetje op een normale dag alleen is Nawel al uit bed en zit buiten.
Zal binnen kort wel afgelopen zijn dat thuiswerkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik niet mis met thuiswerken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wat is de reden van die z,g staking?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen ander eten
Broodbeleg
Kruiden
Meer variatie
Deed er al 4 van de 5 dagen, en ziet er naar uit dat het er 5 blijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal binnen kort wel afgelopen zijn dat thuiswerken
Nawel in haar eentje buiten zitten?
Nawel overdenkt haar zondenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal binnen kort wel afgelopen zijn dat thuiswerken
Nawel in haar eentje buiten zitten?
Nou dit ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:26 schreef humpty het volgende:
Toch ook raar bij die veiling 1 sok en een tekening van je kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Hoempah op 25-02-2022 08:51:13 ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:43 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De productie probeert de prijs op te drijven, en als er niemand overbiedt, moeten ze alles zelf betalenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
Het rare bij die hele veiling is ook dat er veel mensen bij zijn die zichzelf steeds overbieden.
Contact met de buitenwereld is er toch genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:25 schreef spapaars het volgende:
Gooi er een krant naar binnen, misschien dat er dan wat mooie emoties te filmen zijn.
MAMMAAAAA,I LOVE YOOOO.Wat vindt je van Nouch,hoeveel volgers heb iiiik?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Contact met de buitenwereld is er toch genoeg
Wel geweest maar er is een brute staking gaande.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog geen batterijwissel geweest vermoed ik want ze liggen nog in bed.
Grace weer met haar onderwereldverhalen. Inclusief kraakstem die ik niet meer horen kan. Dus mute.
Kijk ik liever naar Nawel in de keuken. Ze klinkt verkouden.
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb nog nooit een BB gezien, waar zo eensgezind werd gegeten, in ongeveer alle oude BB's werd er vaak apart van elkaar gegeten, en het ontbijt was al helemaal zelden samenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat eenzijdige voedsel is ook een mislukt project.
Het doet de bewoners schijnbaar niets, dus geen enkel effect.
Ik denk dat er iets goed mis is gegegaan met die veiling.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef tiki het volgende:
Die veiling is ook wel een beetje een soort van verkapte populairiteitsranking......
Hieraan kan je denk ik wel zien dat Salar en Nawel beiden grote kans hebben om te winnen.
Het verschil met de anderen is behoorlijk groot.
Oke, als het fijn vindt is dat geen probleem, maar als je onder collega's wilt zijn is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deed er al 4 van de 5 dagen, en ziet er naar uit dat het er 5 blijven.
Nawel pakt haar momentje.
Het enige wat er goed aan is is inderdaad dat ze drie keer per dag netjes aan tafel eten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb nog nooit een BB gezien, waar zo eensgezind werd gegeten, in ongeveer alle oude BB's werd er vaak apart van elkaar gegeten, en het ontbijt was al helemaal zelden samen
Nu hebben ze niets te kiezen, dus is er ook geen noodzaak om sneller dan een ander iets weg te stouwen , of 3 blikjes tonijn op je brood te doen
1 sok in de veiling gooien is ook niet slim, vooral omdat het voor een goed doel is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef tiki het volgende:
Die veiling is ook wel een beetje een soort van verkapte populairiteitsranking......
Hieraan kan je denk ik wel zien dat Salar en Nawel beiden grote kans hebben om te winnen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:43 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]Echt hoe gek kan je zijn 6000 euro ppfffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
ze hadden van de week een pot nutella en een grote pot met hagelslag, was binnen twee dagen op.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 08:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen ander eten
Broodbeleg
Kruiden
Meer variatie
Dat is inderdaad heel raar ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets goed mis is gegegaan met die veiling.
BB lokt kijkers naar die veiling en dan gaan mensen tegen elkaar opbieden zonder dat ze weten hoe zo'n veiling werkt.
Ik bedoel: ik zie bedragen van duizenden euro's. Is toch achterlijk.
Tja mijn moeder zij altijd wees zuinig op wat je hebtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden van de week een pot nutella en een grote pot met hagelslag, was binnen twee dagen op.
Alleen Nouchine ietsje meer dan de anderen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het enige wat er goed aan is is inderdaad dat ze drie keer per dag netjes aan tafel eten.
En alles delen.
Nouchine at eierdopjes nutella met hagelslagquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tja mijn moeder zij altijd wees zuinig op wat je hebt
Die heeft per ongeluk 2 x geklikt, 2 x 200quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef Jockari het volgende:
Er is op die veiling zelfs ne slimmerik, die zichzelf met 200 euro overbiedt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nouchine at eierdopjes nutella met hagelslag
Belgische chocolaatjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nouchine at eierdopjes nutella met hagelslag
Er stond bij dat als je bood en je won je verplicht was te betalen las ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets goed mis is gegegaan met die veiling.
BB lokt kijkers naar die veiling en dan gaan mensen tegen elkaar opbieden zonder dat ze weten hoe zo'n veiling werkt.
Ik bedoel: ik zie bedragen van duizenden euro's. Is toch achterlijk.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef Jockari het volgende:
Er is op die veiling zelfs ne slimmerik, die zichzelf met 200 euro overbiedt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft per ongeluk 2 x geklikt, 2 x 200
Als ze nu met een valse naam b ieden, zou dat te achterhalen zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:29 schreef Sestra666 het volgende:
Volgens mij begrijpen ze niet dat je eraan vast zit?![]()
Ik denk eerder een afspiegeling van het fanatisme en een over the top fans. Zoals ook op twitters is te zien. In mijn opinie spoor je echt niet als je zoveel biedt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:14 schreef tiki het volgende:
Fijn voor de voedselbank.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een afspiegeling van het fanatisme en een over the top fans. Zoals ook op twitters is te zien. In mijn opinie spoor je echt niet als je zoveel biedt.
En Julio die gisteren voorstelde om het geboden bedrag nog eens extra zelf bij te passen tbv de voedselbank. Die zal nu al wel anders piepenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond bij dat als je bood en je won je verplicht was te betalen las ik.
Hoop dat mensen dat gelezen hebben 6000 euro is best een hoop geld
Nouchine mag dan verpleegkundige zijn, maar waarom spoelt ze Kristof zijn oog met ongekookt water.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:33 schreef Hendrik83 het volgende:
Kristof heeft last van zijn linker oog.
[ afbeelding ]
¤160quote:
Die Julio toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Julio die gisteren voorstelde om het geboden bedrag nog eens extra zelf bij te passen tbv de voedselbank. Die zal nu al wel anders piepen
Waarom heet dat eigenlijk winnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond bij dat als je bood en je won je verplicht was te betalen las ik.
Hoop dat mensen dat gelezen hebben 6000 euro is best een hoop geld
Even snel 170 bieden.quote:
Ja dan hebben ze je ip adres.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze nu met een valse naam b ieden, zou dat te achterhalen zijn?
Ik vermoed dat je je wel deftig moet registreren op zo'n veilingsite.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze nu met een valse naam b ieden, zou dat te achterhalen zijn?
Ja maar Julio is een heel erg altruïstisch persoon hoor......quote:
Echt? Wat moet je met die ene sok? Heb je de geldpestquote:
Zo werkt zo'n veilingsite. Komen ook nog eens veilingskosten bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom heet dat eigenlijk winnen?
Dat vind ik een misleidende term.
Ja winnen is gratis zou je denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom heet dat eigenlijk winnen?
Dat vind ik een misleidende term.
Dat kan ook vals zijn?quote:
geloof iets van 21 %quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo werkt zo'n veilingsite. Komen ook nog eens veilingskosten bij.
Bod is bindend. Je kunt er ook niet
Meer onderuit. Hoop dst die lui dat beseffen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:36 schreef tiki het volgende:
[..]
Nouchine mag dan verpleegkundige zijn, maar waarom spoelt ze Kristof zijn oog
met ongekookt water.
Daarvoor moet je gesteriliseerd water gebruiken. Dus eerst koken, dan (afgedekt) laten afkoelen en daarna pas mee spoelen.
Dat hoeft niet meer!
Ik vermoed maar zo dat sommige blindelings zijn gaan bieden en niet over de consequenties hebben nagedachtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo werkt zo'n veilingsite. Komen ook nog eens veilingskosten bij.
Bod is bindend. Je kunt er ook niet
Meer onderuit. Hoop dst die lui dat beseffen.
Nah je kan met google of facebook inloggen. Even een vals account met VPN en bieden maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je je wel deftig moet registreren op zo'n veilingsite.
Misschien omdat ze denken dat BB het organiseert?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat sommige blindelings zijn gaan bieden en niet over de consequenties hebben nagedacht
Nou ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:44 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nah je kan met google of facebook inloggen. Even een vals account met VPN en bieden maar.
Je hebt wel nog een 06 nummer nodig.
[ afbeelding ]
Dacht ik gisteren ook nog dat die al verscheidene dagen weg is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
ik heb @Tourniquet ook al een paar dagen niet gezien??
is hij afgehaakt?
Ik denk dat mensen er best onderuit kunnen. Dreigen met een incassobureau. Eikels.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:44 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nah je kan met google of facebook inloggen. Even een vals account met VPN en bieden maar.
Je hebt wel nog een 06 nummer nodig.
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ben blij dat ik die drang niet heb om iets van die mensen te kopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat ze denken dat BB het organiseert?
Heeft vannacht nog in Update gepostquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik gisteren ook nog dat die al verscheidene dagen weg is.
nee een veiling kom je niet onderuitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er best onderuit kunnen. Dreigen met een incassobureau. Eikels.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, ben blij dat ik die drang niet heb om iets van die mensen te kopen.
Zat Nouchine steeds bijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hadden van de week een pot nutella en een grote pot met hagelslag, was binnen twee dagen op.
En wie zeurt krijgt een beurt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Als je zoiets krijgt is het wel leuk. Maar als je niet meer weet van wie heeft het niet veel indruk gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Het enige wat ik heb is een badkamertegeltje uit een BB. Gekregen van een oudbewoner maar ik weet niet eens meer wie of welke BB dat was.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
hehe.. .ze hebben geen aansteker meer .. dus ze kunnen niks meer aansteken...
totaal geen besef hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
Zeuren om eten? en het is de week van de voedselbank...
gaan ze niet doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. ik voel een nieuw BB moment opkomen .. "Als het je niet bevalt .. de koffers staan in de Gameroom"
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je zoiets krijgt is het wel leuk. Maar als je niet meer weet van wie heeft het niet veel indruk gemaakt
er liggen 4 aanstekers in de la??quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ff opgezocht.
Het was BB3 en het tegeltje kreeg ik van Andries. Over de post.
ze denken echt dat ze content makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Ze moeten niet vergeten, wij zijn de hoofdrolspelers.
de vrouwen zeuren al de hele week om make-up removerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Het zijn wel voornamelijk de mannen die zeuren.
Oke, dat kan dat dit de nieuwe norm is, maar ik zou het zelf voor de zekerheid niet zo doen, tenzij enorme haast geboden is.quote:
Grote kans dat ze juichend de polonaise gaan lopen bij die mededelingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
Komop BB gooi er maar in dat jullie 2 weken eerder stoppen
dan heb je content![]()
![]()
ook in Nl zit er nog genoeg in wat je niet in een geirriteerd oog wilt hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:02 schreef tiki het volgende:
[..]
Oke, dat kan dat dit de nieuwe norm is, maar ik zou het zelf voor de zekerheid niet zo doen, tenzij enorme haast geboden is.
Hier in NL is het kraanwater misschien 'schoon' genoeg, maar in veel andere landen niet, dus hangt ook een beetje af van de plek waar je het water tapt.
alleen Tobi niet, die zit te wachten tot de pot 100.000 is..de arme jongen heeft geen geld meer..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Grote kans dat ze juichend de polonaise gaan lopen bij die mededeling
Ze zijn het allemaal spuugzat volgens mij :
bovendien maakt nouch een kommetje van haar hand, om het water van de kraan naar het oog te brengen. Ik wil niet weten wat er allemaal voor goors aan die hand van nouchine kleeft...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook in Nl zit er nog genoeg in wat je niet in een geirriteerd oog wilt hebben
Hij wil dat brood ook niet zo bakken. Deed een poging vorige week, maar het moest op dr vette manier van anderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
En lifestylecoach Tobi moet toch weten dat er meer voedingswaarde in Kwark met fruit zit als in olie en zout gedrenkt brood
Zo zielig die jongen, gezond van lijf en leden en dan zal hij toch moeten gaan werken voor zijn geld....de horrorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:05 schreef Silves het volgende:
[..]
alleen Tobi niet, die zit te wachten tot de pot 100.000 is..de arme jongen heeft geen geld meer..
Ook dat nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
bovendien maakt nouch een kommetje van haar hand, om het water van de kraan naar het oog te brengen. Ik wil niet weten wat er allemaal voor goors aan die hand van nouchine kleeft...
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
bovendien maakt nouch een kommetje van haar hand, om het water van de kraan naar het oog te brengen. Ik wil niet weten wat er allemaal voor goors aan die hand van nouchine kleeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |