Kan je altijd nog bezoeken in Battlefield Vquote:
Dat lijkt me wat te sterk uitgedrukt maar ik zag het toevallig voorbij flitsen en zie er toch een element in wat ik hier wilde delenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Nou, Oekraïne kan wel capituleren nu.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Die Franse defensieminister met z'n "You have to know that NATO is also a nucleair alliance!"
Alsjeblieft hou op met dat havik gelul. Oekraine riskeren voor dood en verder op de hele wereld. Nee, dit is tussen Rusland en Oekraïne. En Oekraïne moet het zelf doen. Het had voorkomen kunnen worden als er naar Poetin geluisterd zou zijn.
Iets met appels en peren. Of hoe noemen ze dat ook alweer, dat altijd Hitler erbij halen in een discussie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Waardeloos dat ze in 1939 hitler niet gewoon zijn gang hebben laten gaan hè?
NAVO betrekking bij een oorlog betekend geen gegarandeerde steun onder de bevolking. Of de onvoorwaardelijke steun vanuit de bevolking van andere NAVO leden. De eerste partij die het waagt om op Russisch/NAVO grondgebied de oorlog daadwerkelijk begint loopt het grootste risico de steun van de respectieve bevolking te verliezen. Een grootschalige 'false flag' is lastig te verkopen met alle ogen van de wereld gericht op wat zich momenteel afspeelt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat verandert ook vast wel zodra de NAVO betrokken is bij een oorlog. Zo dacht ik een paar weken geleden ook nog, maar als ik de kans krijg zoals in Oekraïne om een wapen op te halen of te vechten sta ik in de rij.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Heb je geslapen de laatste weken?
Het is een vraag, waarom meteen zo reageren?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Heb je geslapen de laatste weken?
peace of our timequote:Op donderdag 24 februari 2022 21:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.history.com%2F.image%2Ft_share%2FMTU3ODc4Njc0MzgyMzMzNjYz%2Fhith-neville-chamberlain-peace-in-our-time-1938-2.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Duitsland en Italië.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
Onbegrijpelijk dat ze niet uit de swift zijn gezet al. Ik ben onderhand best bereid economische pijn te lijden om de Russen het onmogelijk te maken.
Ik ben niet zo op de hoogte van dit alles.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hebben we een tijdje geleden al gedaan? Vergeten?
Hij heeft gewoon een punt. Hoezo appels en peren? Hitler redeneerde precies hetzelfde met oog op:quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Iets met appels en peren. Of hoe noemen ze dat ook alweer, dat altijd Hitler erbij halen in een discussie?
Even Rutte bellen dat volgende fase is begonnen, misschien dat ze sancties kunnen opschalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Fase 2 imminent? /steve-modus
Dat zijn de redenen.quote:
Alle lieden die een goed decennium geleden nog strooiden met Chamberlain-vergelijkingen mbt het Midden-Oosten willen nu opeens appeasen tot ze erbij neervallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Pff wat een gelul. Echt. De 2e wereldoorlog had ook voorkomen kunnen worden als we naar Hitler hadden geluisterd.
Dat is een beetje symptomatisch voor ons hier in het Westen. Waarom kunnen wij dan wel empathie voor Oekraïners opbrengen, maar niet voor Afghanen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:50 schreef hollandia02 het volgende:
Merk ook aan mijzelf dat ik dit mij veel meer aantrek dan Syrie en Afghanistan bijvoorbeeld
Die protesten destijds in Wit-Rusland hebben ze al extreme sancties tegen de overheid gedaan en die lopen nog steeds.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte van dit alles.
Gaan we dat dan ook doen als de Amerikanen in de toekomst weer eens ergens binnen vallen en 'n half land plat gaan gooien op basis van wat Photoshops?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Naar mijn mening moeten de Russische nationale teams en clubteams uitgesloten worden van deelname aan toernooien. Bji individuele sporters gaat dat te ver.
Ja, daar zit al ee 25 jaar een spreekpop van Rusland en dat wil Putin graag herhalen in Oekraïne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef -river- het volgende:
Begreep ik nu goed dat Wit-Rusland bezig is met Rusland te steunen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |