SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdLeef, alsof het je laatste dag is !!!
Het zou zo een scène uit een bepaald soort film kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:06 schreef rinardo het volgende:
Ik hou van zacht ik hou van rijp, lekker sappig hmmmmmm
We zijn er toch ;-)quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:10 schreef rinardo het volgende:
Ik heb voor het eerst een topic geopend, is het goed gegaan ?
Zou wel eens kunnen. Nicks doen leverde verleden jaar ook een goed resultaat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef Yasmin__x het volgende:
[ afbeelding ]
De winnares van Big Brother.
Ze doet meer dan dat jij zou doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou wel eens kunnen. Nicks doen leverde verleden jaar ook een goed resultaat.
Iets met liggend rijk worden...geloof er niks van dat zij gaat winnenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou wel eens kunnen. Nicks doen leverde verleden jaar ook een goed resultaat.
ik hou van brood waar pit in zitquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:10 schreef suzi1 het volgende:
ik hou van bruin...
ik hou van wit
brood met pit
met sws
Dat was hemquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou van brood waar pit in zit
dus wat je steeds op tafel zet
is lekkere frisse sandwich spread
en zag dat je me nodig had?quote:
Idd. Want jij kent mij blijkbaar zeer goed. Niet dus ;-)quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:14 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ze doet meer dan dat jij zou doen.
kan ook ADHD zijnquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:22 schreef suzi1 het volgende:
maar je moet vooral de gifjes van freshf in de gaten houden, dan zie je dat
na krabbelen aan gelaat doet hij meestal nog wat met zijn handen. op tafel of in de lucht of ander lichaamsdeel
ja Salar was geil, Grace mist sex, dus hoog tijd voor een gesprek met de seksuologen van BB, ik stel voor wat speeltjes toe te laten, wat denk jij? ze hadden het over een kut die op een kut leek ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zag dat je me nodig had?
we hadden vanmorgen al een analyse op Tobias losgelaten![]()
![]()
soms is dat best lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:22 schreef humpty het volgende:
Salar rent op sokken in een hagel bui samen met Kristoff
ik denk eerder een tekort aan prikkelsquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja Salar was geil, Grace mist sex, dus hoog tijd voor een gesprek met de seksuologen van BB, ik stel voor wat speeltjes toe te laten, wat denk jij? ze hadden het over een kut die op een kut leek ook.
Wat moeten ze zoal doen na een woensdagnamiddag. Dan stopt BB tot Zondag alweer..quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:22 schreef humpty het volgende:
Salar rent op sokken in een hagel bui samen met Kristoff
dat hequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat moeten ze zoal doen na een woensdagnamiddag. Dan stopt BB tot Zondag alweer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Lekker ontspannen big brother kijken
knappe dame met een knap poezebeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Echt niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef Yasmin__x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:12 schreef Yasmin__x het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
knappe dame met een knap poezebeest![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:29 schreef Ireth het volgende:
[..]thanks! Ze ging lopen etteren in mijn nek net zolang tot ik achterover ging zodat ze op schoot kom... diva
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Lekker ontspannen big brother kijken
de kat vind het niet zo geloof ik. die wil de kattenzenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Tis idd een bijzonder exemplaar. Volgens de dierenarts is ze een mengsel van lapje, schildpad, cypers en rooie. Ze heeft dus 1 pootje die helemaal rood isquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:28 schreef suzi1 het volgende:
jij hebt echt ook zo;n mooi katje, ireth <3
ja klopt aan wat ik zag. ik heb er hier zoeentje lopen, maar dan met witte sokken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis idd een bijzonder exemplaar. Volgens de dierenarts is ze een mengsel van lapje, schildpad, cypers en rooie. Ze heeft dus 1 pootje die helemaal rood is
hij gaat niet winnen denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
De winnaar. Altijd met het spel bezig, maar zorgt ook voor vermaak.
Ik wordt een beetje kriegel van al dat aan elkaar gehang en geplukquote:
insta misschienquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Om 19.45 is toch die veiling voor de voedselbank? Weet iemand waar je dat kan volgen? Ben wel nieuwsgierig wat er geboden wordt;)
even weer een tv momentjequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Grace net haar laatste snoepje opgegeten?
ze wast het af en toequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:43 schreef Thorelf het volgende:
wanneer gaat grace die pruik nu eens wassen ze krabt steeds vaker op haar hoofd
Ja dat bedoelde ik ook hihi. Als hij eruit gaat dan wordt t nog saaier dan t nu al saai is. Dan krijg je echt alleen maar liggende bewoners te zien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij gaat niet winnen denk ik
teveel haat op andere kanalen
maar voor mij is hij wel de winnaar
hij zal het wel tot de laatste 4 halen denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook hihi. Als hij eruit gaat dan wordt t nog saaier dan t nu al saai is. Dan krijg je echt alleen maar liggende bewoners te zien.
ik kan er geen chocola van makenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een Gracias gesprek
Tobi is een deel van het probleem
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
toeval bestaat niet
nu mindler app reclame op tv![]()
![]()
Misschien ideetje voor in het huis, kan geld besparen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
toeval bestaat niet
nu mindler app reclame op tv![]()
![]()
een tablet met enkel een mindler app er opquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien ideetje voor in het huis, kan geld besparen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tablet met enkel een mindler app er op![]()
![]()
pff grace is een grotere fake dan hun samen!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
Tobias kan niet meegaan in de energie van Kristof en Salar
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goed idee voor toekomstige RLS
Beetje product placement
zal het doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zet jij het in de ideeën voor een nieuwe RLS
Ik ben op het punt beland dat ik liever Julio aanhoor...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer een Gracias gesprek
Tobi is een deel van het probleem
Die gasten gaan zo hard gemindfucked wordenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
nog 44 of 43 dagen zegt Tobias
nouuuuuuuu
trek er maar 14 vanaf![]()
![]()
Oei dat is wel erg misschien ook even de Mindler app raadplegenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben op het punt beland dat ik liever Julio aanhoor...
ik weet niet of Tobi dat gaat trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die gasten gaan zo hard gemindfucked worden
Bommetje gaat afquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of Tobi dat gaat trekken
Ik ben dat jankerige bedelende zaadvragende stemmetje van Grace zo verschrikkelijk zat.... en helemaal in combinatie met dr. Jeckyl...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oei dat is wel erg misschien ook even de Mindler app raadplegen
dat denk ik ookquote:
ja ze houden steeds zelfde gesprek met zelfde eindquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
als ze het huis uit zijn gaat het duidelijk worden zegt Tobias
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben dat jankerige bedelende zaadvragende stemmetje van Grace zo verschrikkelijk zat.... en helemaal in combinatie met dr. Jeckyl...
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben dat jankerige [i]bedelende zaadvragende stemmetje[/i] van Grace zo verschrikkelijk zat.... en helemaal in combinatie met dr. Jeckyl...
Echt? Ik heb haar nog nooit met nat haar gezien. Ook niet met handdoek om hoofd gewikkeld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wast het af en toe
maar zelfs al zou ze het elke dag wassen
dat blijft jeuken
ze moet het er uit halen
Gewoon helemaal niet. Stort dat kind vol met zaad of beton...quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
liever deze stem dan dat irritante geschreeuw en gegil
Dat doet ze wel vaak, laten merken dat er wat is maar niks willen zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze houden steeds zelfde gesprek met zelfde eind
Waar heb je de veiling gevonden?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef KnalPoenani het volgende:
Heb even snel gekeken bij die veiling. De trui van Grace staat nu op ¤450 en de sok van Hanne op ¤100… en de rest daar tussenin. Dat mensen daar zoveel voor bieden, sta er echt versteld van.
Zo dan. Wat een bedragen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef KnalPoenani het volgende:
Heb even snel gekeken bij die veiling. De trui van Grace staat nu op ¤450 en de sok van Hanne op ¤100… en de rest daar tussenin. Dat mensen daar zoveel voor bieden, sta er echt versteld van.
Waar staat de veiling?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef KnalPoenani het volgende:
Is toch weer 1400 euro minder en Tobias had dat geld al ingezet om rekeningen te betalen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
nog 44 of 43 dagen zegt Tobias
nouuuuuuuu
trek er maar 14 vanaf![]()
![]()
Op hun Insta staat een link in de bioquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waar heb je de veiling gevonden?
ja samen bedoel ik hequote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat doet ze wel vaak, laten merken dat er wat is maar niks willen zeggen.
tobias wil first class tickets kopen voor grace, dr zoon en dr moeder, zodat ze naar brasil kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch weer 1400 euro minder en Tobias had dat geld al ingezet om rekeningen te betalen.
t Geld gaat naar de voedselbank (zeggen ze)quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:02 schreef Ireth het volgende:
100 euro voor 1 sok????
De GGZ zit echt met mega wachtlijsten hé...
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:59 schreef KnalPoenani het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is toch weer 1400 euro minder en Tobias had dat geld al ingezet om rekeningen te betalen.
Geloof dat je met dit wel ong aangeeft hoe de dag daar is verlopen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:04 schreef Rhosyn het volgende:
De mannen vinden dat ze te weinig vlees krijgen.
En de theedoeken zijn vettig.
Ze willen nieuwe en anders doen ze niks meer. ( voorstel van Salar)
preciesquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik stort wel rechtstreeks geld ipv deze rotzooi te kopen
Dacht enkelbanden afgescheurdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:08 schreef Sestra666 het volgende:
noes ligt weer als een hond
(wat is er met haar vriend dago dan? waar is hij aan geopereerd? )
Omgquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dacht enkelbanden afgescheurd
Precies maar ja mensen bieden op alles wat los en vast zit van een wannabe bn’erquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
man man man
daar ga je toch niet op bieden![]()
Zie ze bepaalde homemade spelletjes niet meer doen, denk dat het is ingepikt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ook nu, net als vorig jaar, zijn er bewoners die ontevreden zijn over de faciliteiten die ze krijgen.
Alleen denk ik niet dat BB ze nu ook gaat vragen of ze hun koffers willen.
Waar kan je dat volgen ? Ben even weg geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
het leuke is je kunt de namen zien van wie heeft geboden![]()
https://www.vakantieveili(...)ce-big-brother/15842quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar kan je dat volgen ? Ben even weg geweest.
Kan je hier uit opmaken dat Grace en Salar het populairst zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:18 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
pak van Nawel staat al op 660 hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:18 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pak van Nawel staat al op 660 hoor
Mijn laatste bod is 150 euro.quote:
Zo te zien welquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
de vriend van Nous
heet hij van Steenbergen???
ben je echt aan het bieden hahaquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn laatste bod is 150 euro.
jij heet geen nickquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
bedankt dat je die voor mij kooptquote:
ik zie als laatste 135 euroquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
of hij probeert de prijs op te voeren dat nouch kan opscheppen dat haar item het meeste heeft opgeleverdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef Jockari het volgende:
Die zot van Nous is idd mee aan het bieden voor zijn eigen capuchon.
[ afbeelding ]
ja viel mij ook al opquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:29 schreef Madhouse11 het volgende:
Het gaat zo te zien in België beter met de koopkracht dan hier
Dankjewel!!! Nog ff snel ingesteld dat ie moet opnemen, was hem ff vergeten!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een prijzen zeg, trui van grace is wel leuk.
ik ga zo lekker ER kijken en kijk BB wel terug![]()
ja 510 nuquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:26 schreef DDuiveltje het volgende:
ooopssss tikte net perongelijk mijn bericht in de SV(kan iemand die verwijderen in de sv)
Goed gedaan voor een sweater van AliExpress...
[ afbeelding ]
voor zijn noushje he want ze vond hem lekker zittenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:27 schreef Jockari het volgende:
Die zot van Nous is idd mee aan het bieden voor zijn eigen capuchon.
[ afbeelding ]
Het is een ikke ikke hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 24 februari 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
Noush heeft voor de lievelings trui van Dago gekozen???? Dus ze jat alles wat los en vast zit van een ander en vervolgens gaat ze ook nog eens andermans spullen weggeven?????
heb hem niet aan maar wat willen ze?quote:
Echt vraag mij af wat voor mensen dat zijn die zo hoog bieden. En 100 euro voor 1 sok las ikquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pak van Nawel staat al op 660 hoor
van alles!!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb hem niet aan maar wat willen ze?
Uur toch?? Of kijk ik nou scheef??quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
nog 38 minuten, dan is de veiling afgelopen gelukkig
Die dames liggen overal al de hele middag bij a op de bank gelegenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:23 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze allemaal naar de slaapkamer gestuurd?
je neemt bb op neem ik aan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dankjewel!!! Nog ff snel ingesteld dat ie moet opnemen, was hem ff vergeten!
was ook wel idd mooi pakquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Keek net en pak van nawel zag ik op 750 staan
Ik denk dat het met een veilig gevoel te maken heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef Jockari het volgende:
Het wordt zeer besmettelijk dat bedliggen...
[ afbeelding ]
Denk dat ze verplicht in de slaapkamer zijn, zal wel iets worden aangepast, of gerepareerd in het huis.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:42 schreef Jockari het volgende:
Het wordt zeer besmettelijk dat bedliggen...
[ afbeelding ]
Nee. Ze liggen daar vrijwillig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze verplicht in de slaapkamer zijn, zal wel iets worden aangepast, of gerepareerd in het huis.
Ze bieden alleen hoor. Zodra er betaald moet worden zijn ze weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:46 schreef Jockari het volgende:
805 euro voor Nawels klein roos pakje ??? Stel u voor dat Kitty haar roze pakje had geveild !
[ afbeelding ]
Nee, ze zouden verhalen gaan vertellen, maar komen nu in opstand wat het eten en boodschappen betreft.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:43 schreef r0ydr het volgende:
Goeieavond dienst zit erop zet de stream aan zie ik iedereen op bed zeg niet dat ze al gaan slapen
eindbod hebben is toch gewoon betalen ?!quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze bieden alleen hoor. Zodra er betaald moet worden zijn ze weg.
Nee, zodra je moet betalen log je gewoon uitquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
eindbod hebben is toch gewoon betalen ?!
weer wat geleerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee, zodra je moet betalen log je gewoon uit
Is betalen hoor .. .als je niet betaald krijg je de deurwaarder achter je aan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is de officiële site van Vakantieveilingen, je bent daar ingelogd met je gegevens en bent verplicht te betalen, daar zijn heel duidelijke regels over.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze bieden alleen hoor. Zodra er betaald moet worden zijn ze weg.
Toch niet op een echte veilingsite dacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ik ga het niet proberenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is betalen hoor .. .als je niet betaald krijg je de deurwaarder achter je aan.
maar ze eet nooit op bed hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:53 schreef zodeju het volgende:
Zie ik nu in dat hoekje van Nawel haar bed inderdaad nog een bordje met eten liggen onder het puntje van het rose hoedje.....?????
kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is betalen hoor .. .als je niet betaald krijg je de deurwaarder achter je aan.
Nee. Daar zijn de regels strakker.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch niet op een echte veilingsite dacht ik.
Als het zo is ligt dat er al driedagen......quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar ze eet nooit op bed hoor
Dit was net?quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:52 schreef Rhosyn het volgende:
Salar ligt op de grond bij de wc's en laat Nouchine schrikken. Het was inderdaad een jumpscare.
Ik denk dat de fase bieden en de eindfase betalen verschillende momenten zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is de officiële site van Vakantieveilingen, je bent daar ingelogd met je gegevens en bent verplicht te betalen, daar zijn heel duidelijke regels over.
Ja, maar je moet betalenquote:Op donderdag 24 februari 2022 20:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat de fase bieden en de eindfase betalen verschillende momenten zijn.
Het is pas van jou als je betaald hebt.
Natuurlijk moet ze erin blijven en ook gewoon winnen, ondanks, dat deze RLS als de saaiste in de boeken gaat.quote:
Julioquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef Ireth het volgende:
Julio teleurgesteld in grace, hij begrijpt het niet(tv)
Terwijl als hij naar de posities kijkt, hij het toch net als de anderen moet snappen. Als hij zelf in de kiezende positie had gezeten was zijn voorkeur toch ook vast naar 1 gegaan. vind het een beetje '' niet tegen je verlies kunnen''quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef Ireth het volgende:
Julio is gewoon een kleuterquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Terwijl als hij naar de posities kijkt, hij het toch net als de anderen moet snappen. Als hij zelf in de kiezende positie had gezeten was zijn voorkeur toch ook vast naar 1 gegaan. vind het een beetje '' niet tegen je verlies kunnen''
Dit kun je toch ook gewoon in de woonkamer doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Hangen ze weer in die slaapkamer
Gewoon op slot tot van 09:00 - 23:00 uur
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook gewoon in de woonkamer doen
rechtop zitten dan en niet hangen en/of slapenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kun je toch ook gewoon in de woonkamer doen
Die grote bank kun je ook prima op hangen nog als het dan echt persé moet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
rechtop zitten dan en niet hangen en/of slapen
Geef toe. Wat moeten ze de laatste weken nog doen? BB komt met NIETS meer af om ze bezig te houden. Ik kroop ook in bed waarschijnlijk, en had me een actiever BB-verhaal voorgesteld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Had Leroy eens moeten doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Flow3r het volgende:
ze tikte hem tegen zijn zak![]()
[ afbeelding ]
Julio is een synoniem van Teleurgesteldquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:12 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Aanranding.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Eliminatiequote:
Grace 2equote:Op donderdag 24 februari 2022 21:22 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets. boring dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal wel worden afgedaan met waarschuwing en gesprekje met de psycholoogquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kom BB, die moet er uit. Is erger dan Leroy's vermeende gegluur.
welnee, het is maar een zak met balletjes, alleen idioten lopen daar de hele dag mee te sjouwenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn dat de bedragen wat mensen erop geboden hebben????quote:
ja staat op vakantieveilingenquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn dat de bedragen wat mensen erop geboden hebben????
Jepquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En ze heeft al een waarschuwing voor het in de kruis grijpen van Vera en Nawel?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn die gasten, die daar op bieden wel goed wijs? Dan heb je toch echt een probleem.quote:
Dan heb je het niet begrepen en dan houd ik mij nog in.quote:
geld teveel...quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet begrepen en dan houd ik mij nog in.
Kunnen die tokkies dat wel betalen van hun uitkeringquote:
Voor een stuk vot van iemand die na een paar dagen na BB door iedereen weer vergeten is. Dan heb je het echt niet begrepen.quote:
Die loggen gewoon uitquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kunnen die tokkies dat wel betalen van hun uitkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |