Dus als de Russen binnenvallen dan vertrekt die walgelijke keten?]quote:
Spijkers laag water en zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
En let op de bewoording. Hun hart is bij de Oekraïense bevolking. Niets over de Oekraïense regering.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat zulk soort loze discussies even lekker in BNW voeren gaarne
Toch een silver liningquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dus als de Russen binnenvallen dan vertrekt die walgelijke keten?]
*sovjet vlag afstoffen doet
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nober komt topic weer binnen na net Ongehoord Nederland te hebben gevolgd
Heb een LPG auto en blijkbaar komen er allerlei LPG schepen richting EU.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
Het is een goed moment om een leaseauto te rijden en gasloos te wonen
Goedemorgen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Mcdonalds sluit in Oekraine.
Bradgetv baalt
Dictaturen die de bevolking ernstig onderdrukten maar laat je vooral niet weerhouden door feiten.quote:
Wait wut? Heeft Joost tussen 2001 en 2015 geen enkele krant gelezenquote:
Die was er ook gewoon hoor.quote:
Ik heb gisteravond nog maar even de tank volgegooidquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
Leave russia alone, leave it alone I'm serious!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat Oekraine moet stoppen met hun uitingen van agressie tegenover het Russische volk! Stop de genocide!
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wait wut? Heeft Joost tussen 2001 en 2015 geen enkele krant gelezen? Er was bakken verontwaardiging en kritiek.
Terecht, ouwehoeren kan later wel.quote:
De Amerikanen die in Oekraïne zitten natuurlijk. Keep up @Momo .....quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Want het is juist Oekraine die de Russische troepen aanvalt?
Shit man, kweenie.... is wel even een omslag dit. Hoe is de moderatie hier? Verhitte discussies?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Warm bad hier.
Wij zitten al klaar voor de cijfertjes.
@:Mammietje
@:dick_laurent
@:bloodymary1
Vodka bij?
Op basis waarvan denk jij de vergelijking te kunnen maken? Wat is er precies vooraf gegaan aan de inval in Oekraiene en wat precies in Irak, Afghanistan en Syrie?quote:
White Russians klappen.quote:
Wel jammer. Had graag gezien hoe ze Baudet zouden afbranden.quote:
Ik heb net al een Big Lebowski-gifje gepost, dus je voelt je hier vast snel thuisquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Shit man, kweenie.... is wel even een omslag dit. Hoe is de moderatie hier? Verhitte discussies?
Ik moet de boel hier nog even verkennen geloof ik.
Net als de Russische tanks heh heh heh...
De dagelijkse:quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Shit man, kweenie.... is wel even een omslag dit. Hoe is de moderatie hier? Verhitte discussies?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:16 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk jij de vergelijking te kunnen maken? Wat is er precies vooraf gegaan aan de inval in Oekraiene en wat precies in Irak, Afghanistan en Syrie?
Dit vind ik gewoon terecht. Ik zou het juist slecht vinden als de minister-president en de belangrijkste ministers nu moeten gaan lullen over details van details in de Tweede Kamer.quote:
Beter dat ze die clown geen tijd geven om te spreken. Die glijdt steeds verder af naar een soort totaal idioot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel jammer. Had graag gezien hoe ze Baudet zouden afbranden.
Ik heb beide. Wel een dure huurwoning, maar ja. ik bespaar hier veel mee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Gutanoth het volgende:
Omdat iemand zonder argumenten kwam te zitten om zijn eigen wil door te kunnen drukken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef RetepV het volgende:
De enige vraag die we ons nu alleen nog maar kunnen stellen is: Waarom heeft de diplomatie verloren?
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat Poetin na al die jaren uiteindelijk in zijn eigen propaganda is gaan geloven en denkt hij dat hij er met het installeren van een nieuwe regering van af is. Dat de Oekraïners het er wel bij zullen laten omdat ze blij zijn dat ze van een, in hun ogen, door het Westen geïnstalleerde Nazistische regering af zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:15 schreef westwoodblvd het volgende:
Vraag me echt af welk doel Putin hiermee probeert te bereiken? Langdurige bezetting van Oekraïne is niet haalbaar. Een pro-Russisch marionettenregime kan na deze oorlog moeilijk stand houden denk ik. Tegelijkertijd zijn de nadelen legio: isolatie, sancties, anti-Russisch sentiment in de regio. Wat is het einddoel?
Ja, inderdaad omslag, maar genoeg publiek om te genieten van leuke grapjes en spitsvondigheden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
quote:
Ben benieuwd of dat wanneer Polen en Hongarije vol zitten met vluchtelingen uit Kiev enzo, ze vinden dat vluchtelingen over de hele EU moeten worden verdeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Roemenië is bereid om 500.000 vluchtelingen op te vangen
Ja eng hequote:
Als er toch een staat is die zou moeten weten dat appeasement niet werktquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:17 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Duitsland wil Poetin nog een laatste kans geven. Maar nu echt de allerlaatste he! Ik meen het Vladimir!
Dat is in Rusland, hoewel het nog wel kan, ook niet zo eenvoudig meer (te verdoezelen).quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dapper, ik hoop niet dat dit een enkeltje goelag oplevert.
Zoek eens op wat 'bloedbad' betekent. Jij denkt waarschijnlijk "heel veel bloed" omdat je definities niet begrijpt en ze letterlijk neemt en strooit daarom met de term 'massaslachting', zonder dat je weet wat het inhoudt. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad, waarvoor je voor een internationaal tribunaal berecht wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moeder. Ik had niet eens stemrecht toen.
Maar oorlog is doorgaans een massaslachting ja. En al zijn we daar schuldig aan een massaslachting: WAT DE FUCK HEEFT DAT TE MAKEN MET WAT RUSLAND DOET?
Ik neem je mee naar de originele post:
[..]
Dat je eindeloos loopt te zeiken over definities die je zelf hebt verzonnen en met kromme jij-bakken komt zou een teken voor jezelf moeten zijn dat jij en Rusland aan de verkeerde kant staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |