Lafquote:
Lol.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef einzeinz het volgende:
Wat als Poetin omwille van de sancties gewoon een nucleaire raket afvuurt naar Europa?
Dan krijgt hij 100 nucleaire raketten terugquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef einzeinz het volgende:
Wat als Poetin omwille van de sancties gewoon een nucleaire raket afvuurt naar Europa?
Dan zien ze die in de lucht aankomen, vliegen er 12 stuks terug naar Moskou en heeft ons zonnenstelsel morgen weer een stukje vrije ruimte.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef einzeinz het volgende:
Hopelijk gaan de Russen zich intern roeren en kunnen ze afrekenen met Poetin en zijn kliek. Gijzelen het land inmiddels al bijna 2 deccenia.quote:
De mensen in De Krim zijn ook blijer met hun huidige leven.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vraag het de Polen lieve vriend. Of ze liever weer in de rij staan voor plee-papier of dat ze toch blijer zijn met hun huidige leven.
Nee de andere kant uitkijken, dat gaat ons helpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Laf
Je hebt werkelijk geen idee wat er op het spel staat als de situatie escaleert.
Nu wil ik geen Tweede Wereldoorlog opmerking maken maar je lokt het echt wel uit nu.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja en dan zeker een kernoorlog... Succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige dat Putin wil is een nalatenschap creeren, daarom loopt hij te masturberen op een groter Russisch rijk.quote:
Dat heeft Poetin, zoals vaker, geniaal gespeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Laf
Zegt hij NASA raketa?quote:
Of dit of accepteren dat je oorlog gaat voeren. Eerst was ik voor Oekraine als buffer, maar die kans is denk ik nu verkeken. Ik denk echt dat we, of we willen of niet, oorlog moeten voeren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mensen hier moeten ophouden met dat stoere NAVO gelul. Weet je wel wat je riskeert? Er hoeft maar iets mis te gaan. Je moet Oekraïne neutraal maken.
De groei van het aantal NAVO bases rond alle grenzen van Rusland.quote:
Waar haal je het hopeloos naïeve idee vandaan dat 'niets doen' minder riskant is dan 'iets doen'?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar dan ook nooit een kernoorlog willen riskeren.
Volgens mij is het probleem dat MAD voor een groot deel geautomatiseerd is (dacht ik?) Dus als rusland daadwerkelijk een atoombom lanceert dan besluit de computer in de VS om er meteen 100 op scherp te zetten, en gaan de silo's open.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef einzeinz het volgende:
Pleur Rusland gewoon uit SWIFT en dan kan China ook niet veel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het probleem met sancties is China. Als je die mee kan krijgen kan het wel werken. Als China schijt heeft wordt het een stuk lastiger.
Lekker laten gaan inderdaad, niets aan de hand joh. Wat maakt het ook uit als dat gekke Rusland landjepik doet. Lalalalala vreeeeede op aaaaaardequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Laf
https://nos.nl/artikel/23(...)-baalen-60-overledenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:07 schreef KNAK het volgende:
Lampelullen Baalen en Verhofstadt al aan het front gespot?
Waar is Jack Reacher nu we hem nodig hebben!quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef superniger het volgende:
Tijd voor Martial Law.
[ afbeelding ]
Gewoon niets doen tot ze bij Nederland zijn is het veiligst, anders riskeren we oorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waar haal je het hopeloos naïeve idee vandaan dat 'niets doen' minder riskant is dan 'iets doen'?
Stop gewoon met deze fakenewspolonaise en ga carnaval vieren ofzo, of iets anders waar je geen hersencellen voor nodig hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
De mensen in De Krim zijn ook blijer met hun huidige leven.
Als we op deze manier argumenten tegen elkaar af gaan spreken, lijdt de discussie tot niks.
Ik zeg dat we hen hebben omgekocht om bij ons te komen. Of de mensen daar dan blij mee zijn of niet, dat doet er niet toe. Net als dat het er bij de annexatie van De Krim niet toe doet dat de mensen er nu blijer zijn.
Of mogelijk doet het er in beide gevallen wel toe. Maar in beide gevallen is het dus gewoon een argument dat helemaal niets toevoegt.
Met NATO-soldaten tegenover Russische soldaten op de bodem van Oekraïne?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef LXIV het volgende:
Of dit of accepteren dat je oorlog gaat voeren. Eerst was ik voor Oekraine als buffer, maar die kans is denk ik nu verkeken. Ik denk echt dat we, of we willen of niet, oorlog moeten voeren.
Zou ik ook moeten doen ja maar lastig met dit nieuws. Wil alles volgenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:07 schreef Minimunt het volgende:
Ik ga maar eens werken, heb vanochtend nog niet veel gedaan.
Jullie ook?
Echt he, waar mensen dit soort ideeën steeds vandaan halen...quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan hebben wij een probleem, maar bestaat Rusland ook niet meer over een paar uur.
Dat zou dom zijn. Je moet juist Putin scheiden van het Russische volk en als we Moskou binnentrekken respect tonen voor de Russische cultuur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Het enige dat Putin wil is een nalatenschap creeren, daarom loopt hij te masturberen op een groter Russisch rijk.
Laat zijn nalatenschap maar zijn dat de hele wereld inclusief zijn eigen bevolking hem haat. Dezelfde nalatenschap als Saddam Hussein en Adolf Hitler.
Als we slim zijn zetten we ook nog even de Hermitage in Amsterdam in de fik, wissen we de Russische cultuur uit, dat raakt hem nog het allermeest.
Lekker weg blijven kijken, dan staan de Russen vanzelf bij je voor je deur. (En die deur is Duitsland dus het duurt niet lang meer)quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Laf
Ja.Dat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Met NATO-soldaten tegenover Russische soldaten op de bodem van Oekraïne?
Het westen verliest liever heel Oost-Europa dan dat ze oorlog voeren tegen Rusland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of dit of accepteren dat je oorlog gaat voeren. Eerst was ik voor Oekraine als buffer, maar die kans is denk ik nu verkeken. Ik denk echt dat we, of we willen of niet, oorlog moeten voeren.
Aha jij gelooft niet in het concept van autonome landen die zelf het recht hebben verdragen af te sluiten of zich al dan niet aan te sluiten bij samenwerkingsverbanden. Zeg dat dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:13 schreef RetepV het volgende:
[..]
De mensen in De Krim zijn ook blijer met hun huidige leven.
Als we op deze manier argumenten tegen elkaar af gaan spreken, lijdt de discussie tot niks.
Ik zeg dat we hen hebben omgekocht om bij ons te komen. Of de mensen daar dan blij mee zijn of niet, dat doet er niet toe. Net als dat het er bij de annexatie van De Krim niet toe doet dat de mensen er nu blijer zijn.
Of mogelijk doet het er in beide gevallen wel toe. Maar in beide gevallen is het dus gewoon een argument dat helemaal niets toevoegt.
Die loopt alleen in de USA rond toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waar is Jack Reacher nu we hem nodig hebben!
[ afbeelding ]
Daar gaan we weer. Er blijft niets over van de 'sancties' als 27 landen hun zegje hebben gedaan. Tandenloos.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef xminator het volgende:
https://twitter.com/DeItaone/status/1496786203890585603
Swift sanctie nemen een stap te ver, pussies.
Ik geloof niet dat hij verder kan gaan dan Oekraïne.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het westen verliest liever heel Oost-Europa dan dat ze oorlog voeren tegen Rusland.
Volgens mij zijn er al 500 soldaten dood en 30 russische vliegtuigen neergehaald inmiddels.quote:
Welke bases? Welke retoriek?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef RetepV het volgende:
[..]
De groei van het aantal NAVO bases rond alle grenzen van Rusland.
Ook de retoriek in het politiek deel van de NAVO.
Laf laf laf. Lag aan de Duitsers + Italianen toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef xminator het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker laten gaan inderdaad, niets aan de hand joh. Wat maakt het ook uit als dat gekke Rusland landjepik doet. Lalalalala vreeeeede op aaaaaarde
blup
Lekker een derde wereldoorlog riskeren omwille van een afvallige Russische provinciequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker laten gaan inderdaad, niets aan de hand joh. Wat maakt het ook uit als dat gekke Rusland landjepik doet. Lalalalala vreeeeede op aaaaaarde
blup
Ik vrees het ook. Als het puntje bij paaltje komt dan is heel dat Navo lidmaatschap niets waard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het westen verliest liever heel Oost-Europa dan dat ze oorlog voeren tegen Rusland.
Het gaat er niet om wat je liever doet. Liever had ik dat het geen oorlog was en lekker carnaval gaan vieren in Oeteldonk. Het gaat erom wat je moet doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Damn ik loop flink achterquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al 500 soldaten dood en 30 russische vliegtuigen neergehaald inmiddels.
.....
Maar snappen mensen dan niet dat dit soort dingen echt bijzonder goed en uitgebreid doorgerekend moeten worden voor je gelijk de zwaarste niet-militaire stappen neemt? Dat doe je niet even zomaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef xminator het volgende:
Stop gewoon met je dictatoriale gedrag om te proberen andere meningen dan de jouwe monddood te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Stop gewoon met deze fakenewspolonaise en ga carnaval vieren ofzo, of iets anders waar je geen hersencellen voor nodig hebt.
Dat dachten we ook bij Donetsk en dat andere gebiedjequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij verder kan gaan dan Oekraïne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |