abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203809672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Mwah dat zijn van die vrouwen die zeggen dat ze feminisme aanhangen, maar vervolgens wel meerdere malen per week op de knietjes dr kerel afzuigt.

Zegt allemaal niet zo veel wat men publiekelijk roept.
Wow, wat een levensinzichten heb jij!
pi_203809673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef Ali_boo het volgende:
Duidelijke taal van Putin

[ twitter ]
Typisch Russische bluf dit.
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:00:19 #278
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203809675
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, dat is dus één van de dingen die ik echt niet snap. Verwacht hij nou serieus dat Finland en Zweden lekker gaan toekijken en zich niet gaan voorbereiden? Dit zijn slimme en rijke landen. Het zijn ook landen waar men ook echt wel minder zal gaan toekijken zoals men nu bij Oekraïne doet. Zweden en Finland kunnen echt vandaag nog lid worden als zij het zouden willen, dus snap niet hoe Poetin dit voor zich ziet.

Zweden is zich al jaren aan het voorbereiden. Een vorm van dienstplicht is terug, er worden weer extra schuilkelders gebouwd, militaire aanwezigheid op Gotland is al een tijdje opgevoerd etc. Finland geeft ook steeds meer aan richting NAVO te trekken. Bevolkingen die er nooit echt voor waren zien nu wel de nut van NAVO.
Daarom: hij is nu vooral bezig met zijn eigen korte-termijn belang.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203809681
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:59 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
De EU moet ook een duidelijk signaal afgeven aan Putin, Rusland en het Russisch volk.

Gewoon compleet isoleren van de Europese markt. Weg ermee.

Helaas voor Oekraïne is de EU laf.
SANCTIES WERKEN NIET FFS
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:00:51 #280
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203809683
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:47 schreef Evenstar het volgende:
Zweden neemt het ook erg serieus, meteen persconferentie over eventuele (voorzorgs)maatregelen.

Zal mij niet verbazen als Zweden en Finland zich z.s.m. bij NAVO gaan aansluiten. Bevolking staat er steeds meer achter en de noodzaak wordt met een agressieve Rusland ook steeds groter.
Kennis met familie in Zweden zei dat ze al berichten hadden gekregen met locaties van de dichtstbijzijnde schuilkelders.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:01:07 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203809691
Deze doet het niet ;( Jammer

http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203809693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
In Turkije ja? Jij praat voor de gehele Turkse bevolking of vooral voor de flapdrol die daar de baas uithangt?
Tja in Turkije zien ze toch ook nu dat het veel blufpoker is vanuit Amerika en de EU. Als puntje bij paaltje komt sta je er gewoon alleen voor. Echt een dieptepunt qua vertrouwen voor de NATO na alle toezeggingen richting Oekraïne.
pi_203809698
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Deze man (John J. Mearsheimer) had gelijk.
Dit. Kap aub met dat stoere praat van ons. We maken het alleen maar erger zo. Wat die man zegt lijkt me het beste,
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203809709
quote:
13s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
SANCTIES WERKEN NIET FFS
Prof. Dr. Ir. Ali_boo heeft gesproken, dus die zal het wel weten.
pi_203809711
quote:

[..]
SANCTIES WERKEN NIET FFS
Slappe sancties werken niet. Als Putin al z'n rijke vriendjes verliest is het snel klaar.
pi_203809712
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wat denk je dat Rusland gaat doen als ze doorhebben dat het innemen van landen niet leidt tot een reactie, maar tot het uiteenvallen van het bondgenootschap dat ooit is opgericht om tegenwicht te bieden aan de Russische macht?
Niks, want hij wil geen kernoorlog met de Verenigde Staten riskeren .
pi_203809715
quote:

[..]
SANCTIES WERKEN NIET FFS
Mwah wat ze nu in werking hebben gezet kost Rusland enorm veel.
Uit SWIFT, Nordstream 2 plat, geen handel meer mogelijk het westen.

Gaan wij ook voelen, maar niet zo veel als Rusland.
Wij hebben alternatieven, Rusland maar zeer zeer beperkt.
Vooral als ze geen effectieve handel kunnen drijven, schulden niet kunnen afzetten.
pi_203809716
quote:

[..]
SANCTIES WERKEN NIET FFS
Tuurlijk wel. Geen geld, boze oligarchen. Laat de Russen maar flink bloeden voor hun idiote leider
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203809726
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Afhankelijk van hoe er gereageerd wordt op zijn invasie pakt ie regio Donbas / heel zuidoost Oekraine / heel Oekraine / meer dan heel Oekraine.
Nou ja dat kan alleen met de hulp van China, Iran etc. Rusland alleen is compleet kansloos tegen een NAVO incluis complete Oekraïne. Maar dan spreek je over een ww3 waar ik vooralsnog niet vanuit ga. Vergeet niet dat landen in de globalisatie ook te maken hebben met andere belangen. Het is complex.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 februari 2022 @ 11:02:54 #290
284411 crew  heywoodu
pi_203809728
quote:
84s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Even wat stroomnetwerken platleggen in westeuropa en de vs. Dat zou ook al genoeg chaos geven.
Dat soort zaken zijn realistischer ja, gebaseerd op technologie en het lamleggen daarvan. Niet op een nucleaire aanval, ik geloof nog steeds dat ook Putin snapt dat Rusland dan net zo pieredood is als de rest.
pi_203809732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nou ja je kan stellen dat vanuit Russisch perspectief de navo is opgericht als militair blok tegen Rusland.
Ik wil er even duidelijk op wijzen dat het ook werkelijk zo is, dat de NAVO is opgericht als militair blok.

Alleen tegen de Soviet Unie

De Soviet Unie is er niet meer.

En langzamerhand is het doel van de NAVO veranderd naar militair blok tegen Rusland. Terwijl Rusland zich al die jaren niet als bedreiging voor de NAVO-landen heeft getoond.

Er was dus geen enkele andere reden om de doelstellingen van de NAVO te veranderen, dan dat de NAVO geen vijand meer had, en er toch eentje nodig had. Die twee miljoen mensen die bij de NAVO werken willen ook niet werkeloos worden.

Wat dat betreft heeft Poetin doodgewoon gelijk om van ons te eisen dat wij de NAVO beter in de hand houden.

Ik zie ook eigenlijk werkelijk het probleem niet met zijn eis. Als wij stoppen met de NAVO voor offensieve doeleinden te gebruiken, dan kan de NAVO gewoon blijven bestaan en effectief zijn tegen elke dreiging. Dus waarom moet het offensief gebruikt worden?

Ik vermoed ordinair misbruik van de NAVO om politieke doeleinden te halen.
  donderdag 24 februari 2022 @ 11:03:26 #292
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_203809738
twitter

twitter

Klinkt alsof Zelensky het al opgegeven heeft.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_203809740
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203809746
quote:

[..]
SANCTIES WERKEN NIET FFS
Niet in ons voordeel maar de meeste mensen denken niet zoveel na blijkt altijd maar weer.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203809749
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:02 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Slappe sancties werken niet. Als Putin al z'n rijke vriendjes verliest is het snel klaar.
Die rijke vriendjes van hem hebben natuurlijk al lang en breed hun vermogen ondergebracht in boevenstaatjes of belastingparadijzen als Bermuda of in het Midden-Oosten natuurlijk. Die zijn niet van Amerika of Europa afhankelijk als ze slim zijn. Behalve dan de levering van gas en wat kleinere import- en exporthandel wellicht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_203809762
Op WNL. We hebben te maken met een domme man met kernwapens.....

Eh, misschien is die man wel heel slim en denkt: Hey, ik heb kernwapens dus ze gaan toch niks terug doen..... En van die economische sancties komt ook niks terecht door de onenigheid onderling.

Nee Putin zit in een prima situatie vanuit zijn oogpunt.
pi_203809766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:03 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik wil er even duidelijk op wijzen dat het ook werkelijk zo is, dat de NAVO is opgericht als militair blok.

Alleen tegen de Soviet Unie

De Soviet Unie is er niet meer.

En langzamerhand is het doel van de NAVO veranderd naar militair blok tegen Rusland. Terwijl Rusland zich al die jaren niet als bedreiging voor de NAVO-landen heeft getoond.

Er was dus geen enkele andere reden om de doelstellingen van de NAVO te veranderen, dan dat de NAVO geen vijand meer had, en er toch eentje nodig had. Die twee miljoen mensen die bij de NAVO werken willen ook niet werkeloos worden.

Wat dat betreft heeft Poetin doodgewoon gelijk om van ons te eisen dat wij de NAVO beter in de hand houden.

Ik zie ook eigenlijk werkelijk het probleem niet met zijn eis. Als wij stoppen met de NAVO voor offensieve doeleinden te gebruiken, dan kan de NAVO gewoon blijven bestaan en effectief zijn tegen elke dreiging. Dus waarom moet het offensief gebruikt worden?

Ik vermoed ordinair misbruik van de NAVO om politieke doeleinden te halen.
:') x1000
pi_203809769
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:03 schreef MichaelScott het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Klinkt alsof Zelensky het al opgegeven heeft.
Hij zou zijn werk niet goed doen als hij zijn eigen bevolking niet opjut tegen een invasie.

Denk dat het grootste probleem is de logistiek, troepen verplaatsen, vijand vooral qua transport onderscheppen.
Wellicht zelfs al te laat als ze niet snel op gang kunnen komen in de verdediging.
pi_203809770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Die rijke vriendjes van hem hebben natuurlijk al lang en breed hun vermogen ondergebracht in boevenstaatjes of belastingparadijzen als Bermuda of in het Midden-Oosten natuurlijk. Die zijn niet van Amerika of Europa afhankelijk als ze slim zijn. Behalve dan de levering van gas en wat kleinere import- en exporthandel wellicht.
Onzin, die hebben ontzettend veel geld zitten in het westen en westerse banken, vastgoed etc. want dat is veilig. Zelfs de Arabieren doen dat. Als je al hun vastgoed afpakt, tegoeden bevriest etc. gaan ze dat echt merken. Al Hun kinderen zitten hier op de duurste scholen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')