Ik mag hopen dat die piloten dat mee gekregen hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dat had ik gemist. Ik dacht om te vechten in Oekraine
Rusland is Oekraïne binnengetrokken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Ali_boo het volgende:
Wie kan er een korte update geven van de laatste 12 uur ?
DienstPLICHT.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wie krijg je hier zo gek om ergens in het oosten voor een niet NAVO land tegen de Russen gewapend op te treden.
Jonge Amerikanen waren 75 jaar geleden wel zo gek om in het verre Europa te vechten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wie krijg je hier zo gek om ergens in het oosten voor een niet NAVO land tegen de Russen gewapend op te treden.
Gewoon normale mensen. Die landen hebben namelijk uit vrije wil zich aangesloten bij de EU en NATO. En daar zijn ze een heel stuk beter van geworden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef RetepV het volgende:
[..]
En wat zijn José Manuel Barrosor en Herman Van Rompuy dan, die de EU richting het Oosten hebben geëxpandeerd?
Wie anders?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Raw85 het volgende:
Prima gozer hoor die Levchenko maar waarom hij elke keer als een soort kenner moet worden aangehaald
Nog niet. Want de Oekrainers weten niet hoe ze pangpang moeten uitsprekenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Overigens, zijn de 25 geweren die Rutte naar Oekraïne heeft gestuurd al ingezet en zo ja, zullen deze Oekraïne een beslissende overwinning in een veldslag bezorgen?
Pasveer is een kutkeeper.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Ali_boo het volgende:
Exact. Juist vanwege die afhankelijkheid van bondgenootschappen moet je de gemaakte afspraken respecteren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft de 2-procentsnorm van de NAVO. Ik vind dat lidstaten - dus ook Nederland - gemaakte afspraken moeten nakomen.
Dat gezegd hebbende: wij zijn hoe dan ook afhankelijk van bondgenootschappen. Of we nou 1, 2 of 10 procent van ons BNP besteden aan Defensie, in ons eentje zouden we het nooit op kunnen nemen tegen een militaire grootmacht als Rusland.
Je hebt het over bijna 450 handpoppen van Putin. Hij selecteert die mensen zelf en als ze een scheet laten op het verkeerde moment zijn ze 'verdwenen'.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Iedereen kijkt maar naar Poetin. Ik begrijp dat niet helemaal. Rusland heeft een parlement met 450 mensen, de Doema. Poetin kan die niet zomaar negeren, en doet dat ook helemaal niet. Elke stap die Poetin doet is geratificeerd door het Russische parlement.
Ik denk dat de meeste mensen dat vergeten omdat alleen Poetin hier op TV wordt getoond.
En dat is bij ons een stukje propaganda om Poetin weg te zetten als een dictator die kan doen wat hij wil.
Ja, ik besef ook dat die hele Doema, die 450 mensen, allemaal stuk voor stuk op Poetin's hand zouden kunnen zijn. Maar die Doema wordt elke 4 jaar opnieuw gekozen, dus die kans is niet groter dan de kans dat in ons Parlement iedereen op de hand van Rutte is.
Dus kortom, de onvrede zit niet alleen bij Poetin, maar ook bij de meerderheid van die 450 parlementsleden.
Putin is van mening dat de fascistische regering van Ukraiene weg moet en heeft daarom besloten aan te vallen, op dit moment voornamelijk beschietingen met raketten, aan de grens rollen ze nu met tanks naar binnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Ali_boo het volgende:
Oprotten inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je moet de Russen nu alles afpakken, als er nog clubs actief zijn in Europa, uitsluiten. Heeft Rusland zich geplaatst voor het wk in Qatar? Uitsluiten. Helemaal isoleren die hap.
Je zou maar op deze gek gestemd hebben. Alleen omdat hij zo leuk tegen de corona regels aan het schoppen wasquote:
Hahahahahahaha!!quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Iedereen kijkt maar naar Poetin. Ik begrijp dat niet helemaal. Rusland heeft een parlement met 450 mensen, de Doema. Poetin kan die niet zomaar negeren, en doet dat ook helemaal niet. Elke stap die Poetin doet is geratificeerd door het Russische parlement.
Ik denk dat de meeste mensen dat vergeten omdat alleen Poetin hier op TV wordt getoond.
En dat is bij ons een stukje propaganda om Poetin weg te zetten als een dictator die kan doen wat hij wil.
Ja, ik besef ook dat die hele Doema, die 450 mensen, allemaal stuk voor stuk op Poetin's hand zouden kunnen zijn. Maar die Doema wordt elke 4 jaar opnieuw gekozen, dus die kans is niet groter dan de kans dat in ons Parlement iedereen op de hand van Rutte is.
Dus kortom, de onvrede zit niet alleen bij Poetin, maar ook bij de meerderheid van die 450 parlementsleden.
poetin verklaart oorlog, BOEM KNAL. Europa wijst vingertje: niet doen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Ali_boo het volgende:
Die grap uit medio jaren 2000 word wel een beetje oud.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nog niet. Want de Oekrainers weten niet hoe ze pangpang moeten uitspreken
Nou en of, die verbergt niet eens meer wat voor landverrader het is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden, die Baudet.
Je verwacht het niet van een door het kremlin gesponsorde partijquote:
Ik betwijfel dat de grootmachten een nucleair oorlog zullen riskeren, omdat Rusland een klein NAVO land, zoals Slowakije, binnenvalt. Ik vermoed dat de NAVO pas militair reageert, zodra Rusland een west-Europees land binnenvalt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland weet ook dat wanneer ze een NAVO-land binnenvallen, het meteen automatisch oorlog is. Dus dat zullen ze niet zo snel doen.
Poetin is dan wel gek maar ik ga er niet vanuit dat hij een lid van de NAVO gaat binnenvallen. Hij zal ook met China rekening moeten houden en die zullen dat ook niet toelaten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie weet wil hij het best even testen na alle knikkende knietjes en verdeeldheid in het Westen nav zijn invasie in Oekraine.
Dat wilde putin toch niet?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:25 schreef Bensel het volgende:
Als Oekraine volledig geannexeerd wordt door Rusland, dan grenst Rusland ineens wel aan een NAVO land.
Stop gewoon met deze bizarre fantast aandacht te geven. Hij en zijn kansloze partij zijn niet belangrijk. Wat zij vinden van deze situatie is compleet irrelevant en het valt al van te voren te voorspelen dat die op hun bekende manier tegen de stroom in moeten gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |