Vraag het me af, ik denk dat 'het Westen' zich graag nog een keer omdraait en verdersnurkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens velen hier was Biden onnodig paniek aan het zaaien.
Nu blijkt inderdaad dat hij helemaal gelijk had. Biden heeft in ieder geval het Westen op tijd wakker geschud.
Hahaha welja gister bood die zelfs z'n excuus aan omdat die na 7 uur een minuut een koekje ging etenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uurtje terug gaf ie aan dat hij al 16 uur op was en dat hij even pauze wilde nemen.
geen grote biemquote:
Beter loopt er een broer van Von Stauffenberg rond in het Kremlinquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:15 schreef Red_85 het volgende:
Klootzak, die putin.
Ik hoop dat de rest van de wereld het niet pikt en putin terug zn hok in schopt.
Zag ook video waarbij ze een landingsbaan hadden gebombardeerd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef PluggieOD het volgende:
Wat ik er van begrijp is dat met Kinshal/Calibr de Ukraiense vliegvelden het doel zijn geweest de eerste 3 uur.
Zag beelden van Nikolaev (waar de Belbek kisten naartoe zijn gegaan) waar een flink munitiedepot in de hens stond.
Een blijdehont.gif?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef zalkc het volgende:
Ik kom trouwens uit het COR sub-forum, maar mogen we hier wel gifjes posten en vergelijkingen met WW2 maken?
Straks plotseling verdwenen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:11 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Manizha, deelneemster voor Rusland van songfestival in 2021, spreekt zich uit tegen Poetin.
Yup, Poetin schakelt alle luchtverdediging en commandocentra uit zodat zijn tanks straks ongehinderd kunnen binnenrollen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:16 schreef PluggieOD het volgende:
Wat ik er van begrijp is dat met Kinshal/Calibr de Ukraiense vliegvelden het doel zijn geweest de eerste 3 uur.
Zag beelden van Nikolaev (waar de Belbek kisten naartoe zijn gegaan) waar een flink munitiedepot in de hens stond.
Alleen vanmorgen gekeken, hij was minder boos dan destijds met Trumpquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahaha welja gister bood die zelfs z'n excuus aan omdat die na 7 uur een minuut een koekje ging eten
Wat wou je doen? Putin is gek genoeg om nukes te gebruiken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vraag het me af, ik denk dat 'het Westen' zich graag nog een keer omdraait en verdersnurkt.
Je mag toch hopen dat daar wat redundantie is ingebouwdquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, Poetin schakelt alle luchtverdediging en commandocentra uit zodat zijn tanks straks ongehinderd kunnen binnenrollen.
Hontski.gifquote:
Jawel, maar waarschijnlijk alleen nog maar eerderquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Met Trump nog president was dit niet gebeurd.
Had niks uitgemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Coco het volgende:
Stelling:
En zonder sancties vanuit Amerika.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel, maar waarschijnlijk alleen nog maar eerder
Niet alles draait om Amerikaquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Trump juigde de inval in Donbass vorige week nog toe. Dan zou Rusland het zonder sancties hebben kunnen doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Hebben we wel, maar dan huilen een paar boeren in het Noorden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat we Qatar zijn ofzo? We hebben niet eens genoeg om voor ons zelf te voorzien.
Trump had nog Amerikaanse troepen naar Kiev gestuurd om Zelensky zelf uit te schakelen als Poetin daarom gevraagd had. Heb je hem zien staan in Helsinki naast Poetin? Die grote 'held' is doodsbang voor Poetin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:18 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Uitgelokt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had niks uitgemaakt.
Dit is uitgelokt door de EU, hier zijn wat mij betreft Obama/Trump/Biden niet schuldig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |