Vredesmissie jaja. Wie dit nog steeds verdedigd is een clown.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Terwijl Steve helemaal loco gaat op mijn koptelefoon worden er honderden doden gemeld.
En Poroshenko...quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:46 schreef TLC het volgende:
Als de Russen Zelensky te pakken krijgen gaat dat niet goed voor hem aflopen vrees ik
Denazificatie. Zelensky is een jood.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Vredesmissie jaja. Wie dit nog steeds verdedigd is een clown.
Ja, volgens ABC heeft hij geweigerd om het land te ontvluchten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij zit in ieder geval nog in de verbindingen.
Artikel uit 2019quote:
quote:President of Ukraine Volodymyr Zelensky told the press he lives in the apartment instead of using the presidential residence, which makes his guards extremely nervous. The Ukrainian leader said this during the press marathon with hundreds of Ukrainian reporters in Kyiv on October 10.
"I do not use the presidential residence. By the way, I have a question for you... I really lack the public response here. What would you do with the residence of the President of Ukraine - if you were me? I live in the apartments. We will not sell the actual residence. The residence stays. I never stay there. I've got a question for you - who would use and take care of it? Another question is: should the country's president move to a safe place if his guards live in corridors and on the street?", Zelensky said.
Dat is het plan. Een tweede Wit-Rusland creëren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:48 schreef michaelmoore het volgende:
Poetin wil even snel de democratisch gekozen regering vervangen , en er een soort loekasjenko neerzetten en dan gaan ze weer weg
en dan gaat ie naar de Baltische Statenquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is het plan. Een tweede Wit-Rusland creëren.
Did you eh.. take the eh.. vaccine, I mean are you okay? There is a man on the moon. Aliens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij zit in ieder geval nog in de verbindingen.
Ben benieuwd ....quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:49 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Daar staan binnenkort wel Nato nukes kan je aannemen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en dan gaat ie naar de Baltische Staten
Hun moedersquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:50 schreef Peppert het volgende:
[ twitter ]
Russische parachutisten blijkbaar vlak voor de aanval op de luchthaven van Kiev. Kan het niet met zekerheid bevestigen. Het lijkt erop dat TikTok de echte journalist is.
Als je mensen écht iets gunt, geef ze dan een 20% korting op Binance-fees linkquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
breaking nieuws over zwarte piet?
ja maar dan moet ik zelf gaan werkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 05:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als je mensen écht iets gunt, geef ze dan een 20% korting op Binance-fees link
quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:57 schreef Toby56 het volgende:
Heeft Maarten van Rossem al gereageerd?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 05:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Is Moldavië niet een mini navo lid? Staat mij iets vaag van bij.
https://en.wikipedia.org/wiki/Moldova%E2%80%93NATO_relationsquote:Official relations between Moldova and NATO began in 1992 when Moldova joined the North Atlantic Cooperation Council. However, as Moldova's neutrality is enshrined in its Constitution, there are no official plans for Moldova to join the organization.
Gehoord of wordt er ook echt op geschoten? Wat verwarring in de berichtgeving. Ik hou het op fog of war.quote:
Nee ik kwam in de war met Montenegro.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Moldova%E2%80%93NATO_relations
Nope.
Lekker propaganda praat van Poetin napraten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:03 schreef KINGIEE het volgende:
NOS noemt het nog een ''speciale operatie in Oost-Oekraine''
Lopen ze een paar uur achter of hebben ze een stel Russen in dienst? Man man man.quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:03 schreef KINGIEE het volgende:
NOS noemt het nog een ''speciale operatie in Oost-Oekraine''
Dan zijn ze sowieso dichtbij de grens als die mensen dat daar kunnen horenquote:Op donderdag 24 februari 2022 06:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gehoord of wordt er ook echt op geschoten? Wat verwarring in de berichtgeving. Ik hou het op fog of war.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |