SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 23-02-2022 21:07:37 ]
Salar zei het toch tegen haar??quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zat te vertellen dat ze van kristof had begrepen dat ze er 1 moesten stemmen. Dat die het had gehoord van Tobias dacht ze. Ze vult dus zelf in.
Ja yikes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Julio over de interactie met BB dat de stem menselijk is. Hij slijmt wel heel erg met BB vandaag.
Gisteravond verschoond dus moet helemaal opwarmen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Waarom krijgen ze dat bad niet heet gestookt?![]()
Tobias was vanochtend al begonnen.
Ze moeten dat water ook verwarmen met die deksel er op, niet konstant eraf halenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:18 schreef engine het volgende:
Waarom krijgen ze dat bad niet heet gestookt?![]()
Tobias was vanochtend al begonnen.
Ik moest er aan wennen, voelt nu vertrouwd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:17 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja yikes.
Wat vinden we van de stem trouwens dit seizoen?
ligt eraan hoe groot ze zijnquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Nou tobias er moeten wel meer dan 1 chloortablet in die hottub per keer.
Ja, dat snap ik hoor....maar bedoel ze weet het zelf niet meer van wie ze wat hoorde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tegen nawel zei ze wat ik schreef
Hij heeft instructies gehad gisteravond.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:23 schreef Koos1958 het volgende:
Nou tobias er moeten wel meer dan 1 chloortablet in die hottub per keer.
Post 327?quote:
Dat stond er echt en er stond ook niet dat het topic over zoveel post gesloten zou worden.quote:
Ik had de veegactie gemist, dus ik had netjes post 301 als laatste in beeld staan bij mijzelf.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan bijna niet missen dat het nu Julio tegen Nawel wordt.
En Hannequote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Geloof dat de drie mannen wel op julio wilde stemmenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
RTL5 heeft geen livestreamquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef Poedelpoes het volgende:
Weet iemand wat er mis is met de livestream van RTL 5 op Videoland?
Ze hadden natuurlijk geen tijd om na te denken, maar als je Nawel eruit wilt spelen hadden een aantal op Nouchine moeten gaan. Maar denk niet dat ze die helderheid van geest hebben gehad.quote:
denk ik ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk geen tijd om na te denken, maar als je Nawel eruit wilt spelen hadden een aantal op Nouchine moeten gaan. Maar denk niet dat ze die helderheid van geest hebben gehad.
psssst... rtl5 heeft ook een livestrem in videoland.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
RTL5 heeft geen livestream
of bedoel je de uitzending van vandaag
Nee... maar als Kristof, Grace en Tobias dat gedaan hadden ... hmm... net niet genoeg denk ik nee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik ook niet
en Salar zal dat niet aandurven
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
psssst... rtl5 heeft ook een livestrem in videoland.
grace doet dat ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... maar als Kristof, Grace en Tobias dat gedaan hadden ... hmm... net niet genoeg denk ik nee.
Nee, en weten dat Nouchine dat ook niet wil. Ook dacht ik dat Nawel het ook niet leuk vindt. Dat was wel een mogelijkheid geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk geen tijd om na te denken, maar als je Nawel eruit wilt spelen hadden een aantal op Nouchine moeten gaan. Maar denk niet dat ze die helderheid van geest hebben gehad.
kweenie .. uiteindelijk telt alleen de winst voor haar. Als ze Nawel er uit kan spelen zie ik haar dat doen.quote:
denk ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
kweenie .. uiteindelijk telt alleen de winst voor haar. Als ze Nawel er uit kan spelen zie ik haar dat doen.
|Maar als tweede wel op Hanne moeten....quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Geloof dat de drie mannen wel op julio wilde stemmen
Volgens mij las ik dat ze er maar 1 hoefden te nomineren. Hebben verschillende bewoners gezegd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
|Maar als tweede wel op Hanne moeten....
Maar ik trek daar niet meteen de conclusie uit dat er maar twee genomineerden zullen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat ze er maar 1 hoefden te nomineren. Hebben verschillende bewoners gezegd.
Ergens hoop ik het ... want met veel stemmen op Julio en heel weinig op de andere 2 kan er theoretisch een verrassing zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik trek daar niet meteen de conclusie uit dat er maar twee genomineerden zullen zijn.
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat veel mensen op Julio stemmenquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ergens hoop ik het ... want met veel stemmen op Julio en heel weinig op de andere 2 kan er theoretisch een verrassing zijn.
Nee op Videoland kun je toch naar rtl 4, 5, 7 en 8 kijken maar de RTL 5 livestreamstream doet het niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
RTL5 heeft geen livestream
of bedoel je de uitzending van vandaag
Ja? Uit alle nominatie talk bleek voor de meesten die stem wel vast te staan. Alleen de nummer 2 was nog moeilijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat veel mensen op Julio stemmen
ja mea culpaquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee op Videoland kun je toch naar rtl 4, 5, 7 en 8 kijken maar de RTL 5 livestreamstream doet het niet.
Je kunt ook rechtstreeks de uitzending via Videoland kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee op Videoland kun je toch naar rtl 4, 5, 7 en 8 kijken maar de RTL 5 livestreamstream doet het niet.
Oh zo op die manier. Ah ja dan zou dat nog wel kunnen. Zou wel echt een verrassing zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja? Uit alle nominatie talk bleek voor de meesten die stem wel vast te staan. Alleen de nummer 2 was nog moeilijk.
Ja dat bedoel ik. Maargoed kijk hem wel straks terug de aflevering.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtstreeks de uitzending via Videoland kijken.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Maargoed kijk hem wel straks terug de aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax speelt uit .. denk het nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
Ajax in bob Marley tenue![]()
![]()
zouden ze het kunnen horen???
Ja stroomt bijna over.quote:
zag het netquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ajax speelt uit .. denk het niet
Hey Marioquote:
mensen die nu pas advocado hebben ontdektquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Stelletje millenials met hun avocado toast
pezquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:09 schreef engine het volgende:
Wat zijn "pesjes"? Ik hoorde vanmiddag dat Hanne er verslaafd aan is. Het is iets snoep. Hoor het woord net weer dacht ik.
Of ik word gek.
Klopt wel .. weer niet precies hoe het heet, maar ze is inderdaad verslaafd aan snoepjes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:09 schreef engine het volgende:
Wat zijn "pesjes"? Ik hoorde vanmiddag dat Hanne er verslaafd aan is. Het is iets snoep. Hoor het woord net weer dacht ik.
Of ik word gek.
geen ideequote:Op woensdag 23 februari 2022 21:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
echt? hoe kun je daar nu verslaafd aan zijn....
Ahhhh!quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
https://www.candyonline.n(...)XSqx2OAaAuLQEALw_wcB
@:Engine
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. ik ga maar eens even iets anders doen .. dit is te saai.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Op de GoPlay website staat Julio al tussen de afvallers, hoeft alleen nog maar rood gemaakt te worden. Dat is dus het script. Volgende week Hanne weg daar mis je niets van, dan om het perfecte plaatje compleet te maken nog 1 NL man en 1 BE vrouw wegkrijgen ?
Mag hier gewoon hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben er vandaag niet zoveel geweest als ik had gewild![]()
ik heb weer de hele dag last gehad van Nawelletje ( steeds in slaap vallen) maar ik heb wel een goed excuus in tegenstelling van haar.
voor diegene die me miste haha![]()
![]()
ja helaas welquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Geen pezjes, maar op zijn belgs "persjes".
Perzikensnoepjes, waar salar in de minimall een pot van heeft genomen voor haar.
Mocht er ooit een speelfilm van barbie gemaakt worden kunnen ze hem ook casten voor Ken. Volgens mij heeft ie al Mattel in zijn nek staanquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:38 schreef Sofia35 het volgende:
Tobi kan zo in een Baywatch film. Niet normaal meer hoe knap
Het is dat ik zag dat ze die kreeg en ze dus gelijk herkende. Het is, samen met witte chocolade, mijn verslavingquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ah dat klinkt wel logischer want ze hadden het ook over andere haribo varianten. Kon het woord niet plaatsen.
Allebei vreemde verslavingenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is dat ik zag dat ze die kreeg en ze dus gelijk herkende. Het is, samen met witte chocolade, mijn verslaving
Ik zag het gifjequote:
als ik r alleen maar zie heb ik dat gevoel alquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:34 schreef zodeju het volgende:
Als Nous er hard lacht denk ik aan chucky......
En dan in ene krijg ik weer een hekel aan haar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:13 schreef humpty het volgende:
omg Nouchie wil jij mijn flesje mee nemen....lui wijf
Ja ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan in ene krijg ik weer een hekel aan haar.
En nouch poetst graag eerst haar tanden voor ze chips eetquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:14 schreef humpty het volgende:
kom chips eten roept ze maar ze heeft het al bijna op ...ze eet alsof ze nooit wat krijgt
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En nouch poetst graag eerst haar tanden voor ze chips eet
lukt alleen tegen nouch tobias of gracequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Laten we alsjeblieft Nawel uitzwaaien zaterdag
Dat heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat doet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En nouch poetst graag eerst haar tanden voor ze chips eet
Ze doet het ook niet,... nog nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord dat iemand dat doet.
Een ander krijgt gelijk het te horen....zendercheck.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:19 schreef humpty het volgende:
en nu weer fluisteren ...mag allemaal
quote:
Tobias kan deze week niet genomineerd worden toch? Grace ook niet. Blijft alleen nouche overquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
lukt alleen tegen nouch tobias of grace
dus ze blijftquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tobias kan deze week niet genomineerd worden toch? Grace ook niet. Blijft alleen nouche over
En ik denk niet dat die genomineerd gaat worden door de bewoners.
Nee anderen mogen het ook. Grace doet het al sinds het begin van het programma.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een ander krijgt gelijk het te horen....zendercheck.
En mischien heel mischienquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:22 schreef humpty het volgende:
Lekker samen slapen in een bed...de een eet chips de ander borstelt haar haar
Dat denk ik wel. Ik vermoed dat ze met julio en hanne genomineerd zzal zijn.quote:
Als ze vooraf al zo beetje de helft op veilig zetten met een pin, ben je vrijwel genomineerd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Ik vermoed dat ze met julio en hanne genomineerd zzal zijn.
Nee joh, als Nawel eruit ligt, staat Kristoff in de finale hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ze er met Julio op staat, krijgt Nawel toch mijn stem, kan die Julio ook niet meer zien of horen.
Dan ook nog dat krabben de hele tijd bah
Denk dat Nawel zonder moeite naar het einde wandelt......ze kan straks weer rustig in haar bed liggen tot het einde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee joh, als Nawel eruit ligt, staat Kristoff in de finale hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga vandaag op voor Sjaak afhaak
Veel COS plezier
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ben er morgen weer.
Vandaag was heftige dag. Dus lekker naar bed.
Weet niet wat er speelt, maar sterktequote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ben er morgen weer.
Vandaag was heftige dag. Dus lekker naar bed.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:39 schreef Sofia35 het volgende:
Wat ontzettend naar dat grace nooit tobi eens tijd met de mannen alleen gunt. Als een hyena verliest ze hem niet uit het oog. En daar zit ze weer. Echt niet gezond dit
Hahaatjes.Hij doet het hetzelfde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:39 schreef Sofia35 het volgende:
Wat ontzettend naar dat grace nooit tobi eens tijd met de mannen alleen gunt. Als een hyena verliest ze hem niet uit het oog. En daar zit ze weer. Echt niet gezond dit
Die heeft een pin dus gaat m niet wordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk als kristof op de bank zit...dat hij gaat
Zou kunnen maar ik hoop het nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Grace is gekker op Tobi dan Tobi op haar hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:39 schreef Sofia35 het volgende:
Hij zit in de stoel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Thorelf het volgende:
[..]
o echt? heb ik gemist...topquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die heeft een pin dus gaat m niet worden
Ik heb niet kunnen kijken maar kon hij ook wat anders kopen met dat geld?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gekocht van het geld dat hij met secret mission heeft gewonnen
gelijk heeft hijquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gekocht van het geld dat hij met secret mission heeft gewonnen
Nee was geld voor de potquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef quirina het volgende:
Als hij wat anders had kunnen kopen dan die pin bijvoorbeeld boodschappen oid dan vind ik hem een bange rat.
Nee was anders geld voor de pot.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef quirina het volgende:
Als hij wat anders had kunnen kopen dan die pin bijvoorbeeld boodschappen oid dan vind ik hem een bange rat.
Bullshit, dit is het spel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Dan ben je ook een rat dat je het geld voor de winnaar niet gunt.
Nee joh, de optie is er niet voor niets en hij had het zelf verdiend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Kris gaat nergens heenquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:49 schreef quirina het volgende:
Denk het ook.quote:
Denk het niet.quote:
begrijp je, 100%quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Haha Tobias is Grace ook een beetje beu nu.
Nog niet direct hè.. hij geeft aan dat Kristof het spel anders speelt dan hijzelfquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Tobias gooit Kristof even onder de bus.
Ja. Het schiet niet echt op zo. Vanmiddag hadden mensen de kans om iemand te nomineren maar ze kozen allemaal om de bewoners geld te laten pakken las ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze vooraf al zo beetje de helft op veilig zetten met een pin, ben je vrijwel genomineerd.
De bemoeienis van BB is té groot.
Grace moet tussen de regels door lezen maar volgens mij komt het niet binnenquote:
Volgens mij ook niet. En ik begreep er ook niks van.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Grace moet tussen de regels door lezen maar volgens mij komt het niet binnen
dan zit Tobi volgende week of die week erna op de schopstoelquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Haha Tobias is Grace ook een beetje beu nu.
of ze komen tegenover elkaar in de finalequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Ze kunnen lullen wat ze willen maar zowel Tobi als Grace gaan niet winnen![]()
dan ga ik voor tobiasquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
of ze komen tegenover elkaar in de finale
![]()
Salar gaat er met de poet vandoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
of ze komen tegenover elkaar in de finale
![]()
Hij mag dat van mij, iedereen behalve Gracequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Salar gaat er met de poet vandoor
Grace mag winnen als ze van het geld zanglessen neemtquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Hij mag dat van mij, iedereen behalve Grace
En met de haarlak.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Salar gaat er met de poet vandoor
daar heeft ze dan genoeg geld voorquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Grace mag winnen als ze van het geld zanglessen neemt
Kristof heeft geen maatje nodig, hij speelt zijn eigen spel en is niet afhankelijk van 'n anderquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:12 schreef Thorelf het volgende:
tobias zegt over kris die speelt het spel,maar dat doet hij toch ook en kris heeft geen maatje zoals grace...dus hij moet het wel anders spelen
Eigenlijk wil Grace zeggen, ik wil je zoenen NU !!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef Flow3r het volgende:
Zo bewust van de camera's , gecalculeerd praten, nooit spontaan
maar ik vind niet dat hij het gemeen speelt zoals nawel of julioquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Kristof heeft geen maatje nodig, hij speelt zijn eigen spel en is niet afhankelijk van 'n ander
Alleen weet hij dat (nog) nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De COS is het maatje van Kristof
daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ik vind niet dat hij het gemeen speelt zoals nawel of julio
maar twitter en fb zeker nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De COS is het maatje van Kristof
stel dat het Julio was dan dacht ze er anders overquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:15 schreef engine het volgende:
![]()
Het is niet eerlijk dat er in challenges gerend mag worden zegt Grace. Ze hoopt dat BB dat volgende week wel meeneemt want het is niet eerlijk.
!
Denk je dat ook Salar Kristof ook onder de bus gooit of Noucine.??quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:08 schreef Flow3r het volgende:
"gevoel volgen "
maar we gooien kristof effe lekker onder de bus
Nous zeker nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je dat ook Salar Kristof ook onder de bus gooit of Noucine.??
Ik vind dat ook niet gelijk opgaan voor vrouwen of mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
stel dat het Julio was dan dacht ze er anders over
grace hoop ik niet danquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wel spannend welke 2 van de 3 Nederlanders de finale gaan spelen, vind ik....
nopequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je dat ook Salar Kristof ook onder de bus gooit of Noucine.??
Denk dat Tobi met zijn enkel nog sneller is dan een Nouch, Nawel , Hanne of Julioquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet gelijk opgaan voor vrouwen of mannen.
Bang voor zijn positiequote:Op woensdag 23 februari 2022 23:19 schreef engine het volgende:
Even een heel andere Tobias vanavond.
wel "interessant" om te horenquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:19 schreef engine het volgende:
Even een heel andere Tobias vanavond.
die heeft haar eigen spelquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tobi wil een trio met Kristof erbij maar Grace heeft geen goesting
Hahaha belachelijk!quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:15 schreef engine het volgende:
![]()
Het is niet eerlijk dat er in challenges gerend mag worden zegt Grace. Ze hoopt dat BB dat volgende week wel meeneemt want het is niet eerlijk.
!
Juist, dat rennen is niet eerlijk....een lepel met een ei erop dat is voor iedereen als voorbeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat Tobi met zijn enkel nog sneller is dan een Nouch, Nawel , Hanne of Julio
Hij heeft ook een Kristof en een Salar.....ze zijn met z'n drieeën, alleen jammer dat er twee van zijn die nog eentje aan de zijlijn hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bang voor zijn positie![]()
Hij heeft eigenlijk alleen Grace
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ik kan je bij deze vertellen, zij is brasil. dus sws uitgesloten
volgens mij heeft grace steeds op salar gestemdquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:25 schreef quirina het volgende:
Ik vond Tobias eerst wel een toffe peer maar hoe die Grace zit te bespelen enzo. Mwah nee.
Ik ben voor Salar!
Denk het ook niet, maar durf er niet mijn handen voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:25 schreef Yolk het volgende:
Salar gaat noooooit op Nouchine stemmen. Met afstand de meest oprechte klik in het huis.![]()
En al zou dat niet echt zijn, dan gooit hij zijn eigen ruiten in als hij haar onder de bus gooit. Dan zie ik hem niet meer winnen.
word zo moe van al die clichés van die saaie gastquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:24 schreef just me het volgende:
Met dit gelul Tobias kun je alles recht praten wat krom is
Nawel heeft wel een behoorlijke groep achter zich staan, inclusief de FEBOquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:28 schreef Iluyan het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Nouchine genomineerd wordt naast Nawel, dat kan nog spannend worden en zelfs als die inhalige heks van een Nawel dan wint, verliest ze haar schoothondje.
Julio en Hanne zijn veel ste saai voor het publiek en maken geen schijn van kans tegen de psycho fanclub van nawel.
Met een vinger in haar neus op bed wint ze het.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nawel heeft wel een behoorlijke groep achter zich staan, inclusief de FEBO
het is ook lastig om alles te verstaanquote:
Met oordopjes is het wel te doen, maar boeiend is het niet momenteel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:31 schreef suzi1 het volgende:
mss is het maar goed dat we zga niets verstaan
Als hij lelijk was, zat hij al thuis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:31 schreef angele650 het volgende:
Tobias wil vooral op niemand stemmen die populair is ... kwestie van ook hun achterban te vriend te houden. (daarom vind hij Nawel plots wel leuk)
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die kerel zo populair is, zo'n grijze muis
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als hij lelijk was, zat hij al thuis.
Oh nee, hou wel een beetje van een complex iemand......quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als hij lelijk was, zat hij al thuis.
Ik heb geen mensenkennisquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:36 schreef suzi1 het volgende:
ik blei dat ik hem gelijk al niks vond
Lees dat al van meerdere ook op Twitterquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:25 schreef quirina het volgende:
Ik vond Tobias eerst wel een toffe peer maar hoe die Grace zit te bespelen enzo. Mwah nee.
Ik ben voor Salar!
complex? hij is best simpelquote:Op woensdag 23 februari 2022 23:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh nee, hou wel een beetje van een complex iemand......![]()
![]()
Ik doe daar geen uitspraak overquote:
Omdat ie 'knap 'quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:31 schreef angele650 het volgende:
Tobias wil vooral op niemand stemmen die populair is ... kwestie van ook hun achterban te vriend te houden. (daarom vind hij Nawel plots wel leuk)
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die kerel zo populair is, zo'n grijze muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |