Codetaal voor we gaan Oekraine vernietigen omdat we dat kunnen.quote:
Buiten bezet gebied, dus ik neem aan dat het Oekrainse vliegtuigen zijn?quote:
Zeker, en Sergei reageert niet meer op mijn appjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet bij waar functionarissen van de Russische veiligheidsdienst zich bevinden. Jij wel?
Dat doen ze nooit. Zeker als ze nog ff een last minute bugje moeten oplossen op de dev versie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker, en Sergei reageert niet meer op mijn appjes
De EU misschien wel, maar denk dat de UK en de VS het niet gaan laten gebeuren dat Rusland de Baltische staten, Polen en Roemenië aanvalt. Zijn zelfs vijf NAVO-landen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de EU is van praten niet van oorlog voeren.
Nou is het natuurlijk wel heel erg moeilijk om vol te houden dat je met een vredesmissie bezig bent als je even heel Kiev in een parkeerplaats verandert. Figuren als Bolsonaro en Xi kunnen best een hoop recht lullen maar je moet ze wel iets geven om mee te werken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Codetaal voor we gaan Oekraine vernietigen omdat we dat kunnen.
Er is een chain of reactions in gang gezet die niet meer is terug te draaien. Hopelijk zal er een stroom aan dode Russische soldaten van zodanige omvang op gang komen dat de Russen ergens halverwege teruggaan. De airspace zal daarom heel belangrijk zijn omdat de Russen eerst alles plat zullen willen bombarderen om het moraal te breken in de eerste dagen.
Dan heb je geen keuze. Anders kun je net zo goed de NAVO opdoeken. Wat is immers het nut als je je belangrijkste artikel overboord gooit als er landen aan worden gevallen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef sp3c het volgende:
zijn onderhand meer NAVO troepen in de Baltic dan eigen militairen
denk dat je weinig keuze hebt dan te vechten als die landen worden aangevallen
Wel benieuwd hoe ver de technologie van Staatshackers nou echt is. Ik heb het idee dat ze veel verder zijn dan wat websites en communicatielijnen overbelasten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Communicatie en electriciteitsnetwerk aanvallen lijken me het meest logische om vooraf een inval te gaan sowieso. Paar banken en websites plat midden in de nacht heb je als russisch leger niet zoveel aan.
Hele goede vraag. Er gaan verhalen dat Russische hackers bijvoorbeeld makkelijk delen van ons stroom netwerk kunnen uitschakelen, en erger, gemalen enzo open zetten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe ver de technologie van Staatshackers nou echt is. Ik heb het idee dat ze veel verder zijn dan wat websites en communicatielijnen overbelasten.
Deltawerken openen..hè jee nee zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Er gaan verhalen dat Russische hackers bijvoorbeeld makkelijk delen van ons stroom netwerk kunnen uitschakelen, en erger, gemalen enzo open zetten.
Soms hoef je er niet eens voor te hacken. Paar jaar geleden had iemand zo'n website gemaakt die het internet afzocht naar interfaces voor apparatuur, netwerken en fabrieken enzo (bijvoorbeeld een camera die kan bewegen ergens, of zelfs een gemaal) zonder wachtwoord. Zaten een paar grote dingen tussen zoals nutsbedrijven. Je kon gewoon de computer commando's geven. Weet nog dat er een sluis tussen zat die je dus (zonder enige beveiliging) gewoon kon zetten op 'open'
Dan wordt sleepy joe wakkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe zal de VS reageren als ze een Amerikaanse drone of bemande verkenner neerhalen? Meer sancties?
De vraag is natuurlijk wel of je high tech tools allemaal wil laten zien. Als je het afkunt met een good old DDoS, waarom zou je dat risico dan lopen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe ver de technologie van Staatshackers nou echt is. Ik heb het idee dat ze veel verder zijn dan wat websites en communicatielijnen overbelasten.
Precies, wellicht in een totaaloorlog wat meer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wel of je high tech tools allemaal wil laten zien. Als je het afkunt met een good old DDoS, waarom zou je dat risico dan lopen?
Niet ver kan ik je garanderen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Niemand wil een kernoorlog en het einde van de mensheid. Ik denk zelfs mocht iemand aanvallen dat we artikel 5 even overboord gooien en heel hard janken om alsjeblieft te praten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je geen keuze. Anders kun je net zo goed de NAVO opdoeken. Wat is immers het nut als je je belangrijkste artikel overboord gooit als er landen aan worden gevallen?
Denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
In de jaren 1700 had je zelfs al Nederlandse militairen die voor Oostenrijk gingen vechten omdat die beter betaalde.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:09 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet ver kan ik je garanderen.
Als een "Staathacker" echt zo goed zou zijn, had die allang een veel beter betaalde functie in de commerciele wereld gehad.
if you pay peanuts you get monkeys.
Dat denk ik niet. Als hij een NAVO-land aanvalt (wat hij niet gaat doen) dan komt er gewoon een militaire reactie. Anders kun je de NAVO ook wel opdoeken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand wil een kernoorlog en het einde van de mensheid. Ik denk zelfs mocht iemand aanvallen dat we artikel 5 even overboord gooien en heel hard janken om alsjeblieft te praten.
In Rusland werkt dat net ff anders natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:09 schreef hangtime het volgende:
[..]
Niet ver kan ik je garanderen.
Als een "Staathacker" echt zo goed zou zijn, had die allang een veel beter betaalde functie in de commerciele wereld gehad.
if you pay peanuts you get monkeys.
Eens, maar die Putin klonkt in zijn toespraak maandag zodanig gestoord dat ik vermoed dat hem het weinig boeit allemaal. Niets meer te verliezen, eeuwenoud zeer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand wil een kernoorlog en het einde van de mensheid. Ik denk zelfs mocht iemand aanvallen dat we artikel 5 even overboord gooien en heel hard janken om alsjeblieft te praten.
Mwoah, genoeg Russische collega's gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Rusland werkt dat net ff anders natuurlijk.
Ja maar wie leert die mensen hacken?quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:13 schreef quirina het volgende:
In Rusland worden ze gewoon gedwongen om te hacken. Doen ze dat niet dan eindigen ze in een strafkamp.
Rusland is een raar land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |