Hopelijk vallen ze Forte11 niet aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
Straks dus airstrikes volgens het draaiboek na dat gerommel met het internet.
Forte11 en Forte12 snuffelen nu zelfs beiden boven Oekraïne.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hopelijk vallen ze Forte11 niet aan
Hoe zal de VS reageren als ze een Amerikaanse drone of bemande verkenner neerhalen? Meer sancties?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hopelijk vallen ze Forte11 niet aan
lastig te zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe zal de VS reageren als ze een Amerikaanse drone of bemande verkenner neerhalen? Meer sancties?
Dat gehannes met die treinen erbij geteld? Ik weet het nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Te makkelijkOverigens waren die crematoria heel wat efficiënter
Vanuit mijn perspectief niet nee. Overigens in Georgië ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is dat niet een Russische vredesmacht die vrijheidstrijders van de Donbass te hulp schiet?
dat zal het einde van de mensheid betekenen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef crystal_meth het volgende:
Op de Pentagon briefing net vraagt een Z-Koreaanse journaliste net "wat als Rusland nucleaire wapens gebruikt?"
Mensheid wellicht niet, maar de moderne maatschappij wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zal het einde van de mensheid betekenen.
Mwa, denk het niet. Een paar tactical nukes kan wel. Wij gaan echt geen flikker doen namelijk. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik hoorde de rest van haar vraag niet goed, maar het was iets over Noord Korea ("zou dat Noord Korea aanmoedigen" of iets dergelijks)quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Fair point, maar toen dat eenmaal op stoom kwam…quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat gehannes met die treinen erbij geteld? Ik weet het niet
Een fabriek die titanium dioxide maakt (wit pigment, gebruikt in verf, papier, tandpasta..). Niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Google vertaling:
‼ ️According to intelligence data at the Titan plant in Armyansk, possible provocations are planned in order to accuse the Ukrainian side
❗️ We officially declare that Ukraine has not planned and does not plan any sabotage actions at this facility and refute all allegations in this regard
Het niet doen is geen optie lijkt mij, na die toespraak maandag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De zieltjes. Dan zal oom Vlad wel snel te hulp schieten
‘Niet gevaarlijk’ zou ik niet meteen zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een fabriek die titanium dioxide maakt (wit pigment, gebruikt in verf, papier, tandpasta..). Niet gevaarlijk.
Klopt. Sterker nog, van wat ik lees zitten veel Russische troepen nu op plekken waar je maar een paar dagen kan blijven todat het onhoudbaar wordt (lastig eten/gas aan te voeren, koud, etc).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |