Ik versta het een heel klein beetje, als je het op die manier hoort dan kun je ook veel beter inschatten hoe de toon precies is. Als je helemaal geen Russisch kan kijk je toch anders naar hoe ze met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:55 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Arend Jan kan er anders uren over praten.
ow diequote:
Ik spreek geen russisch en vind dat 'vernederen' en 'onderuit halen' veel te overdreven kwalificaties zijn voor wat ik zie gebeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik versta het een heel klein beetje, als je het op die manier hoort dan kun je ook veel beter inschatten hoe de toon precies is. Als je helemaal geen Russisch kan kijk je toch anders naar hoe ze met elkaar omgaan.
Och och, wat erg. Kan je toch niet vergelijken met iemand die elke serieuze politieke tegenstander of journalist omlegt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zo is dat, bij Rutte blijft het alleen bij praatjes. Die heeft nog nog nooit een minister die in een interview haar bedenkingen bij de coronamaatregelen uitsprak, dezelfde dag nog zonder raadpleging van de ministerraad ontslagen.
Het is idd geen Mladic ofzo die met Karremans spreekt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik spreek geen russisch en vind dat 'vernederen' en 'onderuit halen' veel te overdreven kwalificaties zijn voor wat ik zie gebeuren.
Vooral genant was dat die man zijn oorspronkelijke mening niet mocht behouden.
verschil is dat Karremans wel voet bij stuk hieldquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is idd geen Mladic ofzo die met Karremans spreekt.
Dat is niet genant, dat is ronduit debiel. Als jij als adviseur niet je eigen mening mag hebben en uiten in een overleg creeer je tunnelvisie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:00 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik spreek geen russisch en vind dat 'vernederen' en 'onderuit halen' veel te overdreven kwalificaties zijn voor wat ik zie gebeuren.
Vooral genant was dat die man zijn oorspronkelijke mening niet mocht behouden.
Zeker maar daar gaat mijn punt niet overquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet genant, dat is ronduit debiel. Als jij als adviseur niet je eigen mening mag hebben en uiten in een overleg creeer je tunnelvisie.
Staan er al Russische troepen in Oekraine?quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:53 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Georgië en Oekraïne is in elk geval wel meervoud. Feitelijk klopt die stelling dus.
Ja. Zie bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
Staan er al Russische troepen in Oekraine?
quote:Russia deploys mobile crematoriums to follow its troops into battle
Russian forces have prepared a mobile crematorium for use in any future conflict with Ukraine in what Britain’s Defence Secretary has described as “chilling”.
The MoD released footage of a vehicle-mounted crematorium with room to “evaporate” one human body at a time, which has been seen trailing Russian forces and is expected to follow any troops into Ukraine.
Ben Wallace, the Defence Secretary, suggested the use of such a system may be a way for the Kremlin to cover up any future combat losses, fearing a repeat of the criticism at home when Russia first invaded Ukraine in 2014.
https://www.telegraph.co.(...)ollow-troops-battle/
Maar wat voor een verhaal willen ze dan precies ophangen tegenover de familie van gesneuvelde soldaten? Dat hun zoon of man voor onbepaalde tijd is gaan hiken in Congo?quote:
Goed voor het moraal, mits het echt isquote:
Ik ken een smal gesnorde Oostenrijker die hier jaloers op geweest zou zijnquote:
Is dat niet een Russische vredesmacht die vrijheidstrijders van de Donbass te hulp schiet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:23 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja. Zie bijvoorbeeld
https://nos.nl/collectie/(...)ogen-op-gericht-zijn
Wat een traag ding. Zo zijn de Russen nog jaren bezig om al hun soldaten te cremerenquote:
Te makkelijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:28 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik ken een smal gesnorde Oostenrijker die hier jaloers op geweest zou zijn
Handig, die gaan het druk krijgen.quote:
Dat worden dus vermiste soldaten in plaats van gesneuvelde soldaten.quote:
Artillerie en bombardementen, misschien wat kruisraketten en drones.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
Straks dus airstrikes volgens het draaiboek na dat gerommel met het internet.
Hopelijk vallen ze Forte11 niet aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:32 schreef Discombobulate het volgende:
Straks dus airstrikes volgens het draaiboek na dat gerommel met het internet.
Forte11 en Forte12 snuffelen nu zelfs beiden boven Oekraïne.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hopelijk vallen ze Forte11 niet aan
Hoe zal de VS reageren als ze een Amerikaanse drone of bemande verkenner neerhalen? Meer sancties?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:33 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hopelijk vallen ze Forte11 niet aan
lastig te zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe zal de VS reageren als ze een Amerikaanse drone of bemande verkenner neerhalen? Meer sancties?
Dat gehannes met die treinen erbij geteld? Ik weet het nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Te makkelijkOverigens waren die crematoria heel wat efficiënter
Vanuit mijn perspectief niet nee. Overigens in Georgië ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is dat niet een Russische vredesmacht die vrijheidstrijders van de Donbass te hulp schiet?
dat zal het einde van de mensheid betekenen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef crystal_meth het volgende:
Op de Pentagon briefing net vraagt een Z-Koreaanse journaliste net "wat als Rusland nucleaire wapens gebruikt?"
Mensheid wellicht niet, maar de moderne maatschappij wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat zal het einde van de mensheid betekenen.
Mwa, denk het niet. Een paar tactical nukes kan wel. Wij gaan echt geen flikker doen namelijk. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik hoorde de rest van haar vraag niet goed, maar het was iets over Noord Korea ("zou dat Noord Korea aanmoedigen" of iets dergelijks)quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Fair point, maar toen dat eenmaal op stoom kwam…quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat gehannes met die treinen erbij geteld? Ik weet het niet
Een fabriek die titanium dioxide maakt (wit pigment, gebruikt in verf, papier, tandpasta..). Niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Google vertaling:
‼ ️According to intelligence data at the Titan plant in Armyansk, possible provocations are planned in order to accuse the Ukrainian side
❗️ We officially declare that Ukraine has not planned and does not plan any sabotage actions at this facility and refute all allegations in this regard
Het niet doen is geen optie lijkt mij, na die toespraak maandag.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De zieltjes. Dan zal oom Vlad wel snel te hulp schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |