Groetjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:37 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Maareh, ik ga even een ommetje maken. Als iemand in de omgeving Rotterdam is en zometeen iemand Elton John, Dua Lipa, Lady Sovereign of welke andere willekeurige artiest dab ook luidkeels hoort zingen dan ben ik het met m'n muziek in m'n oren.
quote:De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) is een onderzoek begonnen naar papieren rietjes nadat zij drie meldingen had gekregen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
sowieso wint Ajax al een prijs voor dat filmpje, echt wow
Schitterend gedaan ja. Was wel in samenwerking met Benfica geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
sowieso wint Ajax al een prijs voor dat filmpje, echt wow
Rundervink, aardappelen en witlof in roomsausquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst, broccoli, kip @:onlogisch
Met deze vakantie was ik niet eens echt blijquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, zullen wel toe zijn aan een weekje rust. Dan nog 2 maandjes tot 2 weken meivakantie. En dan zit het jaar er alweer bijna op.
En maar klagen.
@:gurneyisbestoke @:jojoortje
Ja geloof het ook. Echt heel mooi. Kippenvel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schitterend gedaan ja. Was wel in samenwerking met Benfica geloof ik.
0-4quote:
Ja, ze noemden Zlatan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja geloof het ook. Echt heel mooi. Kippenvel.
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Was lekker joh, dat wandelingetje. Ik werd alleen wel een beetje gek aangekeken toen ik meezong met Alles Is Op van Samson & Gert en Last Resort van Papa Roach.
Slijm niet zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Voor alle Ajacieden in dit topic: fijne wedstrijd.
Ik bestel nooit sushi.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
Mensen die dit niet doen vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij sushi bestelt flikker je dan ook altijd die stokjes weg en pak je een vork?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |