Jawel, dat heeft een waarschuwende werking.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Lachen zoiets.
Maar het lijkt me toch niet zo handig als je de laserstraal van een sniper kunt zien.
Nee, maar heb ook het idee dat die laser hier alleen wordt gebruikt om de robot wat meer licht te geven. Kan het mis hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Lachen zoiets.
Maar het lijkt me toch niet zo handig als je de laserstraal van een sniper kunt zien.
Niemand nog… boevennieuws kan dat ook snel soms.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het valt me tegen dat de Telegraaf nog geen volledig portret van de dader heeft.
Had Mick van Wely nu maar geen vrouwtjes lastig gevallenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het valt me tegen dat de Telegraaf nog geen volledig portret van de dader heeft.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Had Mick van Wely nu maar geen vrouwtjes lastig gevallen
Nouja veel harder was gewoon meteen afknallen met die 20 man die vuurwapens op hem gericht hadden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:34 schreef -river- het volgende:
Goed werk van de politie, van mij mag er sws veel harder opgetreden worden door de politie maar ja dat moeten ze wel mogen dan van Den Haag.
Ik bedoel in het algemeen, hier is duidelijk goed opgetreden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja veel harder was gewoon meteen afknallen met die 20 man die vuurwapens op hem gericht hadden.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar heb ook het idee dat die laser hier alleen wordt gebruikt om de robot wat meer licht te geven. Kan het mis hebben.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb in mijn pubertijd Burnout 3: Takedown uitgespeeld dus als je iemand nodig hebt om een auto te rammen of te vluchten kan je mij DM'en
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb in mijn pubertijd Burnout 3: Takedown uitgespeeld dus als je iemand nodig hebt om een auto te rammen of te vluchten kan je mij DM'en
Iedereen weet dat je hier een bananenschil had moeten gooien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft een waarschuwende werking.
De dader bewoog nog, met zo’n lichtje op je buik laat je het wel uit je hoofd om nog wat te proberen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zoiets van;
“Daar ligt hij verstopt!”?
Lijkt me niet zo handig.
GTA Vice City natuurlijk! Gelukkig heeft ie zijn leven gebeterd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
Denk dat die politieagent best goed was in Carmageddon trouwens.
Ik heb zelfs de driving school in San Andreas gevolgd, ben sindsdien expert.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was vast een toelatingseis voor de DSI-academy.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
100% dit lolquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:35 schreef Twiitch het volgende:
Een Apple store op een van de meest drukbezochte plekken in de hoofdstad overvallen en dan een paar honderd miljoen crypto eisen. Valt me nog mee dat er geen onschuldige slachtoffers zijn gevallen want dit was echt een mongool. Wel een mongool met een automatisch wapen
Afijn, ik zie de berichten dat meneer geheel ontoerekeningsvatbaar is wel weer verschijnen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef Bruinie het volgende:
Meeliften op mijn grapjes. Wees origineel.
Die heeft in de 90’s idd flink war Carmageddon gespeeldquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:43 schreef fetX het volgende:
op korte afstand zeker.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:21 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Ik heb met echte wapens geschoten. Geloof mij dat valt reuze mee.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
Die agent die hem aanreed dan? Poging tot moord?
Oke Georginaquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
Dat heeft hem juist gered in feite.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
quote:
Niet dan? Jij vind dat brutale Amerikaanse geweld normaal?quote:
Dat is zijn werk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:03 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Niet dan? Jij vind dat brutale Amerikaanse geweld normaal?
Waarom niet toen hij voor grote belichte ramen stond? Ze wilden hem even hard te grazen nemen. Denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat heeft hem juist gered in feite.
Als die auto er niet was werd ie denk ik direct door 10 snipers beschoten. Zeker vanwege het explosiegevaar.
In Amerika had dikke Andrew al 50 kogels door hem heen gepompt. En passant per ongeluk nog eens 30 in gijzelaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:03 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Neen, het is niet zijn werk om als een terrorist op mensen in te rijden. Dat staat in het trainingsmateriaal?quote:
Omdat hij pas buiten niet naast het slachtoffer stond.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom niet toen hij voor grote belichte ramen stond? Ze wilden hem even hard te grazen nemen. Denk ik.
Dus je vindt een kogel door zn kop prima maar hem aanrijden zodat hij nog levend in boeien gezet kan worden niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom niet toen hij voor grote belichte ramen stond? Ze wilden hem even hard te grazen nemen. Denk ik.
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:03 schreef laforest het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus je vindt een kogel door zn kop prima maar hem aanrijden zodat hij nog levend in boeien gezet kan worden niet?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog nooit een schietspelletje speels. Dat is echt te doen.
Tuurlijk wel. Genoeg Deck-16 + instagib ervaring hierquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Unreal Tournament-experts hier?
Instagib CTFquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Unreal Tournament-experts hier?
Gewoon een troll.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Man neemt onschuldige mensen onder schot en houdt een hele stad 3 uur lang in zijn greep onder dreiging van een bom.
Ja maar die arme gijzelnemer!!11
Zie hier het vertiefte brein van de eurofiel.
Ramen zijn van kogelvrij glas.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Gericht schieten heb ik geen problemen mee, dat is het werk. Echter, destruction derby met een verdachte spelen lijkt me niet correct. Een rechter moet dit toetsten.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat hij pas buiten niet naast het slachtoffer stond.
Hoewel kogels wel door de ramen kunnen komen waarschijnlijk, is dat toch riskant omdat het pad kan veranderen (en glas)
laat ik het zo zeggen, het slachtoffer was zijn 'insurance'. Zodra die weg was, was hij eigenlijk al ten dode opgeschreven.
Kerel heeft eigenlijk heel erg geluk gehad dat ie alleen maar is aangereden. Ook in NL had men gewoon gericht geschoten als ie met een bomvest naar de agenten toerent.
Oh dat geloof ik verder ook wel hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn meer mensen die zo denken, de immer domme Georgina vond het ook sneu.
Als de dader zwart was geweest dan hadden meer mensen dit echt gevonden. Nu bijna niemand gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
R2-D2quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef GwanGwaa het volgende:
Wat was het eigenlijk voor robot die is ingezet?
Ach er zijn ook mensen die een apple winkel inlopen en 200 miljoen eisen. Moet je ook niet teveel aandacht gevenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt liever iemand dood dan levend?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Gericht schieten heb ik geen problemen mee, dat is het werk. Echter, destruction derby met een verdachte spelen lijkt me niet correct. Een rechter moet dit toetsten.
Ik wilde je nog appen gisterquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Man neemt onschuldige mensen onder schot en houdt een hele stad 3 uur lang in zijn greep onder dreiging van een bom.
Ja maar die arme gijzelnemer!!11
Zie hier het vertiefte brein van de eurofiel.
Je dacht zeker ook dat ik de gijzelnemer wasquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Gericht schieten heb ik geen problemen mee, dat is het werk. Echter, destruction derby met een verdachte spelen lijkt me niet correct. Een rechter moet dit toetsten.
Als die bomgordel echt was, dan was die wagen mee de lucht in gevlogen. Was een domme, gevaarlijke stunt van een Nederlandse John Wayne.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt liever iemand dood dan levend?
Je weet niet waar je om vraagt joh.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
D66 stemmer gespot!
Klootzakken die tientallen mensen gijzelen en met levens spelen lijkt mij ook niet correct. Oog om oog, tand om tand [ snoeihard op de motorkap
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef GwanGwaa het volgende:
Is zeker niet correct.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
D66 stemmer gespot!
Klootzakken die tientallen mensen gijzelen en met levens spelen lijkt mij ook niet correct. Oog om oog, tand om tand [ snoeihard op de motorkap
Je kijkt te veel filmsquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Als die bomgordel echt was, dan was die wagen mee de lucht in gevlogen. Was een domme, gevaarlijke stunt van een Nederlandse John Wayne.
tegen bewezen gijzelnemersquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef aTypisch het volgende:
vragen om meer politiegeweld
matige trend
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef aTypisch het volgende:
matige trend
Gevalletje noodweer, niets mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
Dat is niet wat ik zei.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Ja want een gijzelaar omverrijden is "politiegeweld"Laat me niet lachen!
In een oorlogsgebied niet handig nee, maar in zo'n situatie wel. Die man kiest bewust voor een kogel als ie nu nog iets stoms probeertquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zoiets van;
“Daar ligt hij verstopt!”?
Lijkt me niet zo handig.
De gegijzeldequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dacht zeker ook dat ik de gijzelnemer was.
Door de voordeur denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
De gegijzelde![]()
Die gijzelnemer was een doorgesnoven idioot.
Maarre , in Londen kom je echt zomaar niet de Apple store binnen hoor, staan van die kleerkasten bij de deur en buitenHoe komt die idioot binnen?
Of het verantwoord was vanuit het perspectief van de veiligheid van de politieagenten zelf is weer een hele andere vraag. Maar om de veiligheid van een vuurwapengevaarlijke en bomgevaarlijke bewezen gijzelnemer hoeven we ons echt niet heel erg druk te maken lijkt me.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Als die bomgordel echt was, dan was die wagen mee de lucht in gevlogen. Was een domme, gevaarlijke stunt van een Nederlandse John Wayne.
QR code en mondkap?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
De gegijzelde![]()
Maarre , in Londen kom je echt zomaar niet de Apple store binnen hoor, staan van die kleerkasten bij de deur en buitenHoe komt die idioot binnen?
Valt me nog meequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
De gegijzelde![]()
De DSI wordt niet zomaar opgeroepen/ingezet. Je denkt toch niet echt dat hun acties ervoor gaan zorgen dat Nederland een politiestaat wordt hè?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef aTypisch het volgende:
matige trend
Lees je posts nog eens terug en probeer het dan nog eens. Je maakt geen punt en zegt eigenlijk niks.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De DSI wordt niet zomaar opgeroepen/ingezet. Je denkt toch niet echt dat hun acties ervoor gaan zorgen dat Nederland een politiestaat wordt hè?![]()
ook voor jou geldt:quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Lees je posts nog eens terug en probeer het dan nog eens. Je maakt geen punt en zegt eigenlijk niks.
Matigquote:
Grapjes-woensdag vandaagquote:
Robinquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef GwanGwaa het volgende:
Dit is niet hoe bomgordels werken.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Die Brian gisteren met zijn livestream zei dat er meestal beveiliging staat.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt me nog mee.
Ik kom er niet dagelijks, maar de keren dat ik er geweest ben kon je wel zo naar binnen lopen hoor, met corona was er een tijd wel een soort "receptie" bij de deur, maar geen idee of dat op dit moment nog zo is.
Het dient altijd proportioneel te blijven ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zei.
Vragen om 'oog om oog, tand om tand' is gewoon achterlijk
Het was ook wel een schot voor open deur…quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Matig
[..]
Grapjes-woensdag vandaag
That's life, op andere dagen loopt er niemand binnen met een geweerquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Matig
[..]
Grapjes-woensdag vandaag
Even wachten nog.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
misschien over een paar jaar op de rommelmarkt?
Ah ok, nou ja, dan nog denk ik dat je door even "normaal" te doen evengoed wel redelijk makkelijk binnenkomt hoor. Maar goed, ik was er niet bij, dus ik weet het ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die Brian gisteren met zijn livestream zei dat er meestal beveiliging staat.
Heb liever niet dat jij op me reageert.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Origineel weer pipo
RedFever007 in NWS / Overval/gijzeling Apple Store Amsterdam #10 DSIGoden
Mêhquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het was ook wel een schot voor open deur…
Goeie, in dat geval was het een perfect uitgevoerde actie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef westwoodblvd het volgende:
Laten we niet vergeten dat de politie er vanuit moest gaan dat de man een bomgordel om had. En richting hun posities kwam rennen. Als de bomgordel echt was geweest en de gijzelnemer die in de buurt van een hoop agenten tot ontploffing had gebracht waren er veel meer slachtoffers gevallen. Los van het feit dat in een split second gehandeld moest worden omdat een bewapende gijzelnemer een gegijzelde achterna zat. Kortom, adequaat en proportioneel optreden van de politie waarmee potentieel erger leed voorkomen is.
Ja zo werkt dat niet op een forumquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb liever niet dat jij op me reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |