Aan het praten met de polities of zij iets gehoord hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zou ze nu aan het doen zijn?
In GTA niet zolang.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:32 schreef Landgeld het volgende:
Hoelang kan die Heli in de lucht blijven hangen? Inmiddels 4 uur verstreken....
In de tussentijd boodschappen bij de AH gedaanquote:
Tot de benzine op is denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:32 schreef Landgeld het volgende:
Net alsof er stel ns-medewerkers binnen kwam.quote:
Zou deze gijzelnemer ook een plan b hebben?quote:
Als er iemand ontsnapt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Die heli is echt compleet zinloos, weet niet wat ze ermee willen bereiken.
ik hoorde hem net, iets van het leidseplein vandaan dus misschien is hij nu tanken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:32 schreef Landgeld het volgende:
Als hij ontsnapt vanuit de lucht proberen te volgenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Heb je niks aan! Er is geen mogelijkheid om binnen te komen en de tweede verdiep is goed bereikbaar. Via de tweede verdieping is een grote groep bevrijd.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef hollandia02 het volgende:
Gesloten ⋅ Gaat open op wo om 10:00
'
Daar zal ik nog niet zo zeker van zijn Apple
quote:James
5 reviews
11 uur geledenNIEUW
Heb hier in totaal (1 uur) als het niet meer was gewacht tot ik geholpen was, uiteindelijk nieteens geholpen met het probleem!
Alleen was er ook een beeldschone dame aanwezig op de datum (28-06-2021) rond het tijdstip (17:30), zou graag weer in contact willen komen met jou, dus als je dit toevallig ziet dan weet je m'n naam tenminste, had op het moment zelf gewoon je nummer moeten vragen.
Hoop oprecht dat je dit ziet,
J3ms
Knap als hij zou kunnen ontsnappenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hij ontsnapt vanuit de lucht proberen te volgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef slashdotter3 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
AT5 stream terugspoelen naar het begin.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
AT5 stream terugspoelen naar het begin.
Ik heb geen Instagram.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:37 schreef Landgeld het volgende:
Politie lijkt binnen (2e verdieping) https://www.instagram.com/marvinvk/live/17933575384997424
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |